Moet dat nu echt?
Gewijzigd op 18/01/2011 21:08:45 door Moe BE
Ja ik erger me er ook een beetje aan maar de kosten moeten gedekt worden he.
/me ziet niks?
zonder plugins wel :D
Ik gebruik geen plugins.
Ik zie ook niks.
Gewijzigd op 18/01/2011 21:08:13 door Moe BE
Achja, beroerd geïmplementeerd zullen we maar zeggen.
Karl Karl op 18/01/2011 21:03:07:
Ik gebruik geen plugins.
Ook geen adblock-achtige functionaliteiten..?
Reclame mag van mij best, er moet natuurlijk geld 'verdiend' worden, máár ik kan het niet helemaal rijmen met de bugs die bijvoorbeeld nog open staan. Wel tijd hebben om pagina's aan te passen waar geld mee verdiend kan worden, maar sommige bugs moeten wachten tot sint juttemis?
Gewijzigd op 18/01/2011 21:12:27 door Steff an
Steff an op 18/01/2011 21:09:32:
Zonder adblock-achtige functionaliteiten..
Reclame mag van mij best, er moet natuurlijk geld 'verdiend' worden, máár ik kan het niet helemaal rijmen met de bugs die bijvoorbeeld nog open staan. Wel tijd hebben om pagina's aan te passen waar geld mee verdiend kan worden, maar sommige bugs moeten wachten tot sint juttemis?
Karl Karl op 18/01/2011 21:03:07:
Ik gebruik geen plugins.
Zonder adblock-achtige functionaliteiten..
en dan ook nog een paar beroerd makkelijk te fixen bugs.
1) Niet afleidend. Geen bewegelijke felle afbeeldingen.
2) Mooi geïmplementeerd. Keurig in de zelfde kleur en vormgeving.
Ik zie helaas deze 2 punten totaal niet terug in deze reclame.
Wouter gaat snel zijn ad block weer eens tevoorschijn halen.
wouter heeft gelijk
Wat is jullie probleem?
En trouwens, Bas wil ook een centje bijverdienen... ;-)
Gewijzigd op 18/01/2011 23:07:02 door - Raoul -
Internet is veel fijner als je geen Flash plugin geïnstalleerd hebt ;)
Je kunt nu bij voorkeuren een vinkje aanvinken waarmee de sidebar advertentie wordt weggehaald.
Ik heb er geen last van
gooi de site maar helemaal vol met reclame, mij blocker haalt het toch wel weg :)
Bas Kreleger op 19/01/2011 01:42:49:
Je kunt nu bij voorkeuren een vinkje aanvinken waarmee de sidebar advertentie wordt weggehaald.
Ik vind deze optie eigenlijk geheel overboden (mijn mening). Deze website online houden kost ook geld (je hosting en domein (ook al - ik weet niet of het zo is - krijg je dat gesponsord) en de moeite om de hele community op te starten en al 9 jaar online te houden).
En nu gaan er mensen op deze reactie reageren dat Bas tegenwoordig niet veel moeite doet omdat er zoveel bugs zijn (of ik weet niet wat)... Bedenk dan voordat je zoiets reageert dat jij maar eens een community begint die - op dit moment - 24756 leden (ook al zijn ze niet meer allemaal actief) heeft.
Gewijzigd op 19/01/2011 11:28:00 door Jens V
Vinkje aanvinken, reclame weg. Kunnen we nu weer niet zo huilen? Dank ;-)