[MooTools] Fx.Slide

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Front-end developer Supply Chain Angular, ReactJS,

Functie Het development team bestaat momenteel uit 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creëren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld meedenken over strategie en design. Hierin krijg je veel vrijheid om de functie naar eigen inzicht in te vullen en te pionieren. Alle data die wordt gebruikt is zichtbaar in een webapplicatie, geschreven in Angular en React. Momenteel zijn ze bezig om de dashboards anders vorm te geven en de

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

PHP Web Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in de omgeving Roosendaal, zijn wij op zoek naar een PHP web developer met een aantal jaar werkervaring. Wil jij graag werken aan in-house software projecten voor diverse klanten? Voel jij je prettige in een klein team developers, waar jouw inbreng enorm gewaardeerd wordt? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling van diverse applicaties. Dit kan de ene keer een online platform voor aanbiedingen zijn, en de andere keer een software pakket dat gebruikt wordt om interne processen te automatiseren. Het zijn stuk voor

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Voor een opdrachtgever, met een prachtig kantoor in omgeving Wateringen zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind jij het leuk om in een Agile/Scrum omgeving te werken? Wil jij

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een ontwikkelteam met 15 developers en twee testers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor financiële applicaties met meer dan 50.000 gebruikers. Een deel van het team is verantwoordelijk voor de webapplicaties van deze organisatie. Ook zijn er twee app ontwikkelaars werkzaam in het team die zich focussen op de mobiele applicatie. Als .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag met de webapplicaties van deze organisatie. Hierbij maak jij o.a. gebruik van C# .NET, ASP.NET, T-SQL, Angular en TypeScript. De nadruk van jouw functie ligt wel op de backend van de applicatie. Wat jouw functie

Bekijk vacature »

Front-end developer (Vue.js) gezocht!

Functie Als Front-end developer is het jouw doel om efficiënte en effectieve frontend code te ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden die goed aansluit bij de functionele behoefte vanuit de klant. Je zorgt voor optimale SEO-resultaten, sitespeed en frontend security. You build it, you run it, you own it! Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden

Bekijk vacature »

Junior PHP (Laravel) Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Laravel Developer! Sta je aan het begin van je carrière en ben je op zoek naar een leuke baan? Lees dan verder! Voor een softwarebedrijf in omgeving van Schiphol zijn wij op zoek naar een ervaren PHP (Laravel) Developer. Je gaat je bezighouden met het ontwikkelen van innovatieve bedrijfsapplicaties. Samen met het team, bestaande uit designers en developers, maak je mooie oplossingen voor bedrijven in diverse branches. Je zorgt dat de opgeleverde websites perfect werken en de klant meer dan tevreden is. Je kunt rekenen op een afwisselende baan met leuke

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Full Stack Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer voor een bedrijf in de regio Nijkerk. Je maakt in deze functie onderdeel uit van een groeiend team met een goede ambitie waarbij eenheid, betrokken en overtreffen de belangrijkste kernwaardes zijn. Het bedrijf werkt volgens de AGILE/SCRUM methode, wat je o.a. terug vindt in de tweewekelijkse sprints, retrospectives en een daily standup. Je takenpakket bestaat uit: Bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een Saas applicatie; Bijdragen aan de innovatie van het bedrijf en hun klanten; Het ontwikkelen op de laatste technologie van

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Onderdelen van jouw functie: Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Ben jij een kei van een full-stack developer? Heb je ambitie om te groeien en jezelf te ontwikkelen binnen een ambitieus bedrijf? Gaat jouw hart sneller kloppen van transpilers of frameworks zoals Angular, Vue of React? Dan ben jij de persoon die wij zoeken! Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een full-stack developer om onderdeel te zijn van een team dat bestaat uit gedreven developers. Ieders met hun eigen specialiteiten en kennis van de projecten en behoeften vanuit de product owners. We zoeken iemand die met zijn/haar huidige competenties en domeinen dit team wil begeleiden, stimuleren en tevens

Bekijk vacature »

Front-end Developer Magento 2/Wordpress

Voor het aantrekkelijk houden en steeds vernieuwen van de huidige websites en webshops en het meedenken in de marketing zijn wij per direct op zoek naar een ervaren Front-end developer met gedegen kennis van Magento 2 (webshops) en Wordpress (websites). Wat bieden wij jou Mooi salaris! Meteen op contract bij de opdrachtgever! Gezellig, Kempisch bedrijf! 35 uur per week! Auto van de zaak! Wie ben jij Van een front-end developer verwachten wij: Een afgeronde Bachelor ICT opleiding met profiel ICT & Media Design. Dat je in het bezit bent van een Magento 2 professional front-end developer certificaat; Je hebt ruime

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaars voor de zorgsector

Bedrijfsomschrijving Voor onze klant in de omgeving van Zwolle zijn wij op zoek naar een ervaren .Net ontwikkelaar, bij voorkeur met ervaring binnen de belangrijkste sector van Nederland, namelijk: de zorgsector. Deze internationale organisatie ontwikkelt software voor de zorgsector. Er werken zo'n 25 medewerkers hard aan een oplossing die gebruikt wordt door heel Nederland. Er heerst een informele sfeer waarbij er altijd ruimte is voor een grapje. Je collega's zijn stuk voor stuk sterke ontwikkelaars vanuit verschillende achtergronden en met verschillende leeftijden. Je komt hier terecht in een organisatie die zich hard inzet om de zorgsector te verbeteren. De mogelijkheden

Bekijk vacature »

Lead React Developer

Dit ga je doen Als Lead React Developer zul jij je voornamelijk gaan bezighouden met: Het werken aan tal van uiteenlopende projecten waar gloednieuwe (web)applicaties van scratch af aan ontwikkeld worden met o.a. React (Native) en Drupal; Het aansturen van een team bestaande uit 5-6 talentvolle en gedreven ontwikkelaars; Het adviseren en meedenken over nieuwe (technische) oplossingen en te gebruiken tools/frameworks; Het meedenken over de architectuur en de juiste implementatiebeslissingen maken; De doorontwikkeling van huidige applicaties. Hier ga je werken Als je inderdaad een ervaren Lead React Developer bent die zichzelf graag nog verder wil ontwikkelen dan is het goed

Bekijk vacature »
W W

W W

29/04/2009 20:48:00
Quote Anchor link
Ik probeer via Mootools 2 formpjes in 1 pagina te maken die doormiddel van Fx.Slide verwisselen.

De bedoeling is als je op de text "Ik ben mijn wachtwoord vergeten" klikt, het login venster links verdwijnt via de fx.slide en de display op none word gezet. Nadat dit gedaan is, moet de display van de wachtwoord vergeten form op block gezet worden en deze weer verschijnen via de fx.slide.

Echter, ben ik een leek in javascript, maar toch een poging gewaagd. Ik zit alleen nu in loopje waar de formpjes zich afwisselen. Dit komt omdat de on complete functies zich de heletijd herhalen.

Mijn vraag aan jullie hoe ik uit deze lus kom.

Javascript
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
<?php //voor kleurtjes
<script type="text/javascript">
            window.addEvent('domready', function() {
                var
SliderLogin = new Fx.Slide('login-div', {mode: 'horizontal'});
                var
SliderEmail = new Fx.Slide('forgotpass-div', {mode: 'horizontal'});

/*
                Fx.Slide.implement({
                  isVisible: function() {
                    return (this.wrapper.offsetHeight == 0 || this.wrapper.offsetWidth == 0) ? false: true;
                  }
                });
                */

SliderEmail.hide();

$('login-switch').addEvent('click', function(e){

if(SliderLogin.isVisible() == true)
                    {

e.stop();
                        SliderLogin.toggle();

SliderLogin.addEvent('complete', function(e){
                        $('login-div').style.display = 'none';
                        $('forgotpass-div').style.display = 'block';
                        $('login-switch').set('html', '<a href="javascript:void(0);" id="login-switch">Inloggen</a>');
                        SliderEmail.slideOut();

});
                    }

else
                    {
                        e.stop();
                        SliderEmail.toggle();

SliderEmail.addEvent('complete', function(e){    
                        $('forgotpass-div').style.display = 'none';
                        $('login-div').style.display = 'block';
                        $('login-switch').set('html', '<a href="javascript:void(0);" id="login-switch">Ik ben mijn wachtwoord vergeten</a>');
                        SliderLogin.slideOut();

});
                    }                    
                });
            });

</script>

?>

Stuk HTML
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
<?php //kleurtjes
<body>
        <
div class="login">
            <
div class="screen">
                <
div class="login-left" id="login-left">
                    <
img src="images/logo_beeldmerk.png" alt="">
                <
/div>
                <
div class="login-right">
                    <
div class="loginscreen">
                        <
h1><b>MEDIAFLUX</b>CMS</h1>
                        <
div class="login-input" id="login-div">
                            <
form name="login" action="">
                                <
input type="text" id="firstname" name="firstname" class="username">
                                <
input type="text" id="password" name="password"  class="password">
                                <
div class="login-submit">
                                    <
input type="submit" name="btnLogin" value="Inloggen" />
                                <
/div>
                            <
/form>
                        <
/div>

<
div class="forgotpass-input" id="forgotpass-div" style="display: none;">
                            <
input type="text" id="email" name="email" class="email">
                            <
div></div>
                            <
div class="login-submit">
                                <
input type="submit" name="btnLogin" value="Inloggen" />
                            <
/div>
                        <
/div>

<
div class="forgotpassword" id="login-switch">
                            <
a href="javascript:void(0);" id="login-switch">Ik ben mijn wachtwoord vergeten</a>
                        <
/div>
                    <
/div>
                <
/div>
            <
/div>
        <
/div>
    <
/body>
?>

Hier staat het live en dus bugged
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door W W

PHP hulp

PHP hulp

04/12/2024 19:47:04

29/04/2009 20:58:00
Quote Anchor link
Sinds wanneer doe je een break in een if die een switch moet zijn?
Je hebt volgens mij ook niet echt gekeken wat die fx.slider doet...
(Iig als je toggle aanroept.)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

W W

W W

29/04/2009 21:02:00
Quote Anchor link
lol, die break was een "ik heb geen oplossingen" probeersel. Ik haal het eruit want het heeft geen nut en zal waarschijnlijk meer kwaad doen dan goed.

29/04/2009 21:07:00
Quote Anchor link
Om je vraag maar te beantwoorden: Je zit niet eens in een lus.
Kijk eens in firefox met firebug. Kun je zo alles aanroepen. Ga d'r regel voor regel doorheen.... (Zoals je debug't.)

W W

W W

29/04/2009 21:14:00
Quote Anchor link
Kijk eens naar mijn voorbeeld svp. Die oncomplete worden elke keer na elkaar uitgevoerd waardoor hij niet meer stopt. Ik debug met chrome en die geeft geen fouten aan. Onderaan in mijn 1e post staat een link.

Mvg.

29/04/2009 21:20:00
Quote Anchor link
Pepijn schreef op 29.04.2009 21:14:
Kijk eens naar mijn voorbeeld svp.

Schat, wat denk je dat ik heb gedaan?
Die oncomplete worden elke keer na elkaar uitgevoerd waardoor hij niet meer stopt.

Je zit niet in een lus, omdat die javascript niet klopt.
Firefox geeft deze waarschuwing:
Code (php)
1
2
3
invalid break
[Break on this error] break;\n
website (line 36)

En Opera deze:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
JavaScript - http://www.mediaflux.nl/klanten/zsp%2B/website/
Inline script compilation
Syntax error while loading: line 30 of inline script at http://www.mediaflux.nl/klanten/zsp%2B/website/ :
Untargeted break/continue
                        });
-------^

Dus
Pepijn schreef op 29.04.2009 21:02:
lIk haal het eruit want het heeft geen nut en zal waarschijnlijk meer kwaad doen dan goed.

Heb je nog niet gedaan. Verwacht je dan dat ik je verder ga helpen?

Ik debug met chrome en die geeft geen fouten aan. Onderaan in mijn 1e post staat een link.

Lekker handig debuggen, geen foutmeldingen...
Die link klopt ook echt lekker:
Code (php)
1
http://phphulp.nl/forum/%22http://www.mediaflux.nl/klanten/zsp%2B/website/%22

Pepijn schreef op 29.04.2009 21:02:
lol, die break was een "ik heb geen oplossingen" probeersel.

Als je al logisch nadenkt (dus gewoon aan php denkt) kán die break daar niet.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

W W

W W

29/04/2009 21:25:00
Quote Anchor link
Beste,

Breaks zijn eruit.

De url blijkt gewoon te werken.

Misschien zit hij TECHNISCH niet in een lus. Maar als je de link ziet, lijkt het wel alsof hij in een lus zit.

Gr.

Mar cel

Mar cel

29/04/2009 23:30:00
Quote Anchor link
Ik zie trouwens dat je de inloggegevens via $_GET verzend. Leuk, staan je ingevoerde gegevens in de geschiedenis van je browser. Gebruik gewoon $_POST.

W W

W W

29/04/2009 23:31:00
Quote Anchor link
lol, totaal niet relevant. De Hml is alleen nog maar gemaakt. Qua php en request weet ik wel hoe het in elkaar steekt. Dit gaat puur om de javascript.

W W

W W

30/04/2009 21:48:00
Quote Anchor link
Ik heb het na wat kloten opgelost. Misschien niet de beste manier, maar hier is mijn oplossing.

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
<?php
<script type="text/javascript">
            window.addEvent('domready', function() {

var

var
username = $('customernumber');
                var
password = $('password');
                var
email = $('email');

username.addEvent('click', function(e){
                    username.value = '';
                });

username.addEvent('blur', function(e){
                    username.value = 'Klantennummer';
                });

password.addEvent('click', function(e){
                    password.value = '';
                });

password.addEvent('blur', function(e){
                    password.value = 'Wachtwoord';
                });

email.addEvent('click', function(e){
                    email.value = '';
                });

email.addEvent('blur', function(e){
                    email.value = 'E-mail adres';
                });

/*
                Fx.Slide.implement({
                  isVisible: function() {
                    return (this.wrapper.offsetHeight == 0 || this.wrapper.offsetWidth == 0) ? false: true;
                  }
                });
                */

SliderEmail.hide();

});

function
switchLogin()
    {
        var
        var

SliderLogin.toggle();

SliderLogin.addEvent('complete', function(e){
            $('login-div').style.display = 'none';
            $('forgotpass-div').style.display = 'block';
            $('login-switch').set('html', '<a href="javascript:void(0);" id="login-switch" onclick="javascript:switchForgotPassword()">Inloggen</a>');
            SliderEmail.toggle();
        });
    }

function
switchForgotPassword()
    {
        var
        var

SliderEmail.toggle();

SliderEmail.addEvent('complete', function(e){    
            $('login-div').style.display = 'block';
            $('login-switch').set('html', '<a href="javascript:void(0);" id="login-switch" onclick="javascript:switchLogin()">Ik ben mijn wachtwoord vergeten</a>');
            SliderLogin.toggle();
        });
    }

</script>

?>

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.