mousselineglas.nl
www.mousselineglas.nl ?
Het is van een glas in lood bedrijf die nu ook bezig is met dit soort glas.
Wat vinden jullie van de website Het is van een glas in lood bedrijf die nu ook bezig is met dit soort glas.
Verder mooie site! (strak, simpel, overzichtelijk)
Verder verwachtte ik toen ik op het pijltje drukte dat ik een nieuwe set voorgeschoven kreeg, zoals ook bijvoorbeeld gebeurt in Dashboard van Mac OS X. Maar nu komt er maar 1tje bij, waardoor ik eigenlijk veel vaker dan nodig op het pijltje moet drukken. Misschien dat naast de carrousel een gewone saaie overzichtspagina, waar ze allemaal in 1 keer op staan ook wel prettig is. Dat zoekt toch beter omdat je ze dan allemaal tegelijkertijd met elkaar kan vergelijken.
Als ik in het contactformulier in alle velden 'asd' invul, en op verzend druk, krijg ik geen rode velden meer, maar nog wel de boodschap dat een veld niet goed is ingevuld. Ook wanneer ik een redelijker emailadres ([email protected]) gebruik, werkt het niet. Wat gaat er mis vraag ik mij nu als bezoeker af.
Maar ik vind de site eigenlijk wel heel mooi. Erg prettig dat de links zo'n groot klikoppervlak hebben! Dat zouden meer mensen moeten doen. Persoonlijk zou ik voor de leestekst het lettertype nog 1 stapje groter willen, maar dat is vooral persoonlijk, en kan ikzelf gemakkelijk oplossen met de zoom-functie van de browser.
Maar als ik mijn javascript uitzet en dan komen ineens alle patronen te voorschijn. Ik zou liever zien dat ik een fout meldingtje kreeg van 'U heeft javascrip uit staan. Klik hier voor meer informatie.'
Ik vind het eigenlijk wel een mooie oplossing voor wanneer Javascript niet aan staat. Het zou alleen nog net even iets mooier zijn door de pijltjes via Javascript zichtbaar te maken, zodat dezen niet zichtbaar zijn wanneer Javascript niet aan staat.
Edit:
Even over de website zelf: De website ziet er erg leuk uit, en de urls ook. Maar wellicht is het een idee om .htaccess te gebruiken zodat .php er niet meer achter komt te staan. Ziet er net iets mooier uit (Of verander .php naar .html in .htaccess, SEO)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
Beta 6 staat daar inderdaad niet op, maar heb hem wel ergens vanaf gedownload een week geleden (vanwege onderzoek op sites gekomen die niet helemaal legaal zijn, daar gevonden. en nee, ik weet de link niet meer.. zal vanavond nog wel even kijken als ik thuis ben :)
Dan heb je waarschijnlijk een nightly build, dat is eentje die direct uit de laatste broncode uit de SVN repository is gemaakt.
Ik dacht dat het een Release Candidate was, RC2..
Ik heb de nightly build van gister, doet het perfect maar in de beta 5 doet hij het inderdaad zoals jelmer het beschrijft.
@Jelmer, bedankt voor je opmerkingen over het contactformulier, hier moet ik nog even naar kijken.
Alhoewel het misschien de laatste of een na laatste beta is van firefox ga ik toch nog niet volledig hier van uit. Ik weet dat het niet veel zal verschillen met versie 3, toch wacht ik liever hier op, met het risico dat ik met de release van deze versie even druk kan zijn om evt probleempjes te fixen.
Dat de balk maar een verschuift heb ik express gedaan om de bezoeker een betere indruk te geven wat er gebeurt.
ziet er prima uit, kijk nog wel even naar de kwaliteit van de foto's en of ze recht zijn...
Mooie site, mag ik vragen hoe je aan die showcase komt onderaan in het grijze gedeelte? Heb je die zelf gemaakt of is deze te downloaden? Ik zoek al erg lang naar zoiets.
Maar die tegeltjes beneden snap ik niet echt.
Er is een goede keuze gemaakt om de linkjes in de content blauw te laten. Blauw is altijd gebruiksvriendelijk. Je zou er voor kunnen kiezen om de linkjes zwart te laten worden als je er overheen gaat, maar dit stoort niet. Ik vind het design erg mooi overzichtelijk en strak. Het voelt goed om een keer weer een mooie 'not over the top' site te zien tussen alle crap die ik voor de kiezen krijg.
Mijn enige kritiekpuntje is dat de productinfo balk iets sneller had gekunt. Je moet toch al klikken om het volgende product te zien, waarom zou je dan zo lang moeten wachten tot het er is? Ik zou het fijn vinden als de hele 'next' en 'previous' button een blok zou zijn net zoals in het menu. Ach misschien is dat ook wel mieren neuken.
prima site! mijn complimenten.
@Bart dit is precies wat ik zocht, super, bedankt!
als ik naar dat glas en de rest van de site kijk zou ik eerder naar een rustiger kleur neigen, ergens in de lichtgeel-bruin-donkergroen gebieden....
Tip: http://webrichtlijnen.nl/toetsen/report/14750/20045/ ... Je mag nog heel wat aanpassen volgens de overheid :)
één foutje in je CSS verwijderen en klaar ben je.
Ik vind hem ook wel strak. Hij valideert tenminste en da's al heel wat. Nog