mousselineglas.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Laravel / PHP developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP / Laravel Developer voor een IT-consultancy in de omgeving van Hoofddorp! Ben jij op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging binnen een veelzijdige werkomgeving? Lees dan snel verder! Binnen dit bedrijf werk je in een ontwikkelteam, waarin je zeer betrokken bent en meedenkt over softwareoplossingen. Binnen dit Team hou je je bezig met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken;

Bekijk vacature »

Front end ontwikkelaar

Functie Het huidige team bestaat uit momenteel uit 5 back end developers verdeeld van senior tot junior. Omdat de gehele front end van applicaties anders gaan insteken zijn ze op zoek naar een ervaren Front end developer die hen kan helpen de juiste keuzes te maken. Je krijgt veel vrijheid om te bepalen hoe je dit wilt ontwikkelen en vrijheid in welke techniek je hiervoor wilt gebruiken. Je zult je dus bezighouden met architectuur, documentatie en natuurlijk ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten binnen de verschillende applicaties. natuurlijk heb jij ook mogelijkheden om te sparren binnen het team, maar ze gaan uit

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer start jij in een development team met twee ervaren software ontwikkelaars. Jouw persoonlijke ontwikkeling is voor ons erg belangrijk en jij gaat dan ook meelopen met onze Senior .NET ontwikkelaar die jou met zijn kennis en ervaring een goede begeleiding kan aanbieden. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer Consultancy

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Jij als developer gaat ons helpen onze producten verder te ontwikkelen en in te zetten in de markt. Op dit moment bestaat ons SaaS product uit 3 componenten die zowel los als in een pakket gekocht kunnen worden. Het gaat hier om een online kaartapplicatie, een workflow tool en een monitoring tool. Momenteel zijn wij 3 jaar geleden gestart met de ontwikkeling. De tech-stack waarmee we werken is voornamelijk Javascript, Vue.js en Python. Daarnaast gebruiken wij FaundaDB als database en werken we veel met GIS applicaties. De uitdaging die we momenteel hebben is dat we momenteel een intern team

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Functieomschrijving Junior PHP Developer gezocht! Voor een opdrachtgever in de regio Gelderland zijn wij op zoek naar een Junior PHP Developer die onderdeel gaat worden van het ontwikkelingsteam van deze organisatie. In deze functie ga jij aan de slag met het schrijven van software voor de aansturing van en het managen van windparken en bijbehorende onderdelen. Hiernaast ga jij je bezighouden met het ontwikkelen, testen en onderhouden van diverse webapplicaties. Het team waarin je komt te werken bestaat uit 3 developers, hierdoor krijg je veel verantwoordelijkheid en de kans om jezelf verder te ontwikkelen. Er wordt echter wel van je

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Capelle aan den IJssel zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe stap? Voor een softwarebedrijf in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer met kennis of ervaring met C# en SQL. Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Functie Wat ga je doen als Mendix Developer? We leven in een wereld die snel ontwikkelt en veranderd, ook nemen bedrijfsbelangen toe en blijken risico’s moeilijker in te schatten, daarom wij op zoek naar Junior, Medior en Senior Developers die bedrijven kunnen helpen met hun screeningproces en zorgen dat deze efficiënt en 100 procent AVG compliant is. Het concept achter Mendix is duidelijk. De klant heeft een vraag/probleem. Dit kunnen we door middel van slimme software oplossen. In plaats van te werken met de nieuwste technieken en tools, wordt er gekozen voor het implementeren en maken van software dat op

Bekijk vacature »

Python developer Consultancy

Functie Als Python developer bij deze organisatie werk je voor verschillende klanten. Doordat de oprichter een groot netwerk heeft kun je zelf voorkeuren uitspreken in het type projecten dat je wilt gaan doen. Zo zijn er bijvoorbeeld langdurige of juist korte projecten, maar is ook het type klant, of project bespreekbaar. Werk jij bijvoorbeeld graag aan een nieuw, state-of-the-art web portaal of ben je liever betrokken bij een migratietraject van een bestaande applicatie? Wij gaan voor jou aan de slag! Eisen • Je bent een gedreven developer met sterke voorkeur voor Python • Je bent meer dan een codeklopper •

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je aan de slag met het door ontwikkelen van de interne software. Zij maken gebruik van een CRM, wat door de hele organisatie gebruikt wordt. Andere taken: Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen; Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen; Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties; Deelnemen aan overleggen met het development team; Bij interesse is er de mogelijkheid om junioren te gaan begeleiden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Barendrecht! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als front end developer gaat werken binnen de teams van onze klant, uiteraard met alle moderne technieken. Opdrachten worden echt gericht op jouw leerdoelen en jouw behoeftes. Wij hebben een omgeving gecreëerd waarin je echt jezelf kan zijn en waar echt gekeken wordt naar jouw voorkeuren. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en dan ga weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en dus jezelf snel ontwikkelen. Eisen Je bent communicatief vaardig en houdt van een dynamische omgeving Je hebt HBO werk- en denkniveau Je hebt gedegen kennis

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Niek Weevers

Niek Weevers

22/04/2008 23:27:00
Quote Anchor link
Wat vinden jullie van de website www.mousselineglas.nl ?
Het is van een glas in lood bedrijf die nu ook bezig is met dit soort glas.

PHP hulp

PHP hulp

26/01/2025 01:46:15

Terence Hersbach

Terence Hersbach

22/04/2008 23:31:00
Quote Anchor link
idee om de randjes een transparante png neer te zetten, loopt wat mooier over in de achtergrond.

Verder mooie site! (strak, simpel, overzichtelijk)

Jelmer -

Jelmer -

22/04/2008 23:39:00
Quote Anchor link
Wel vreemd dat ik in Firefox 3 beta 5 wanneer ik de pagina open een horizontale scrollbalk heb (de pagina 'past' overigens wel in mijn scherm) maar deze verdwijnt wanneer ik mijn muis over het pijltje naar rechts, in dat onderste carrousel-achtige ding beweeg. Haal ik mijn muis er weer vanaf, zodat hij dus niet langer blauw is, dan krijg ik de horizontale scrollbalk weer terug.

Verder verwachtte ik toen ik op het pijltje drukte dat ik een nieuwe set voorgeschoven kreeg, zoals ook bijvoorbeeld gebeurt in Dashboard van Mac OS X. Maar nu komt er maar 1tje bij, waardoor ik eigenlijk veel vaker dan nodig op het pijltje moet drukken. Misschien dat naast de carrousel een gewone saaie overzichtspagina, waar ze allemaal in 1 keer op staan ook wel prettig is. Dat zoekt toch beter omdat je ze dan allemaal tegelijkertijd met elkaar kan vergelijken.

Als ik in het contactformulier in alle velden 'asd' invul, en op verzend druk, krijg ik geen rode velden meer, maar nog wel de boodschap dat een veld niet goed is ingevuld. Ook wanneer ik een redelijker emailadres ([email protected]) gebruik, werkt het niet. Wat gaat er mis vraag ik mij nu als bezoeker af.

Maar ik vind de site eigenlijk wel heel mooi. Erg prettig dat de links zo'n groot klikoppervlak hebben! Dat zouden meer mensen moeten doen. Persoonlijk zou ik voor de leestekst het lettertype nog 1 stapje groter willen, maar dat is vooral persoonlijk, en kan ikzelf gemakkelijk oplossen met de zoom-functie van de browser.

Pepijn

Pepijn

23/04/2008 07:18:00
Quote Anchor link
Ik vind de site heel mooi.

Maar als ik mijn javascript uitzet en dan komen ineens alle patronen te voorschijn. Ik zou liever zien dat ik een fout meldingtje kreeg van 'U heeft javascrip uit staan. Klik hier voor meer informatie.'

Jelmer -

Jelmer -

23/04/2008 08:36:00
Quote Anchor link
Ik vind het eigenlijk wel een mooie oplossing voor wanneer Javascript niet aan staat. Het zou alleen nog net even iets mooier zijn door de pijltjes via Javascript zichtbaar te maken, zodat dezen niet zichtbaar zijn wanneer Javascript niet aan staat.

- -

- -

23/04/2008 09:21:00
Quote Anchor link
Offtopic @ Jelmer: Gebruik jij nog steeds beta 5?

Edit:
Even over de website zelf: De website ziet er erg leuk uit, en de urls ook. Maar wellicht is het een idee om .htaccess te gebruiken zodat .php er niet meer achter komt te staan. Ziet er net iets mooier uit (Of verander .php naar .html in .htaccess, SEO)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -

Terence Hersbach

Terence Hersbach

23/04/2008 09:51:00

- -

- -

23/04/2008 10:18:00
Quote Anchor link
Beta 6 staat daar inderdaad niet op, maar heb hem wel ergens vanaf gedownload een week geleden (vanwege onderzoek op sites gekomen die niet helemaal legaal zijn, daar gevonden. en nee, ik weet de link niet meer.. zal vanavond nog wel even kijken als ik thuis ben :)

Jelmer -

Jelmer -

23/04/2008 10:21:00
Quote Anchor link
Dan heb je waarschijnlijk een nightly build, dat is eentje die direct uit de laatste broncode uit de SVN repository is gemaakt.

- -

- -

23/04/2008 10:43:00
Quote Anchor link
Ik dacht dat het een Release Candidate was, RC2..

Riemer

Riemer

23/04/2008 10:51:00
Quote Anchor link
Ik heb de nightly build van gister, doet het perfect maar in de beta 5 doet hij het inderdaad zoals jelmer het beschrijft.

Niek Weevers

Niek Weevers

23/04/2008 23:52:00
Quote Anchor link
Ok. thnx voor de opmerkingen.
@Jelmer, bedankt voor je opmerkingen over het contactformulier, hier moet ik nog even naar kijken.
Alhoewel het misschien de laatste of een na laatste beta is van firefox ga ik toch nog niet volledig hier van uit. Ik weet dat het niet veel zal verschillen met versie 3, toch wacht ik liever hier op, met het risico dat ik met de release van deze versie even druk kan zijn om evt probleempjes te fixen.
Dat de balk maar een verschuift heb ik express gedaan om de bezoeker een betere indruk te geven wat er gebeurt.

Bart van der veen

bart van der veen

24/04/2008 09:58:00
Quote Anchor link
ziet er prima uit, kijk nog wel even naar de kwaliteit van de foto's en of ze recht zijn...

Zam Ian

Zam Ian

24/04/2008 22:15:00
Quote Anchor link
Mooie site, mag ik vragen hoe je aan die showcase komt onderaan in het grijze gedeelte? Heb je die zelf gemaakt of is deze te downloaden? Ik zoek al erg lang naar zoiets.

Bart van der veen

bart van der veen

24/04/2008 22:41:00

Wouter K

Wouter K

24/04/2008 23:08:00
Quote Anchor link
WOW mooie header :) mooie kleuren.

Maar die tegeltjes beneden snap ik niet echt.

Ren

Ren

25/04/2008 09:22:00
Quote Anchor link
ik ben normaal niet zo grote fan van tekst in schreef maar hier komt het erg goed tot zijn recht. Ook de teksten zijn precies lang genoeg om duidelijk genoeg te zijn bij elk onderwerp. Je hebt een goed gebruik van opsommingen. (ik weet niet of je het zelf geschreven hebt of laten doen maar ok)

Er is een goede keuze gemaakt om de linkjes in de content blauw te laten. Blauw is altijd gebruiksvriendelijk. Je zou er voor kunnen kiezen om de linkjes zwart te laten worden als je er overheen gaat, maar dit stoort niet. Ik vind het design erg mooi overzichtelijk en strak. Het voelt goed om een keer weer een mooie 'not over the top' site te zien tussen alle crap die ik voor de kiezen krijg.

Mijn enige kritiekpuntje is dat de productinfo balk iets sneller had gekunt. Je moet toch al klikken om het volgende product te zien, waarom zou je dan zo lang moeten wachten tot het er is? Ik zou het fijn vinden als de hele 'next' en 'previous' button een blok zou zijn net zoals in het menu. Ach misschien is dat ook wel mieren neuken.

prima site! mijn complimenten.

Zam Ian

Zam Ian

25/04/2008 18:56:00
Quote Anchor link
@Bart dit is precies wat ik zocht, super, bedankt!

Pepijn de vos

pepijn de vos

25/04/2008 19:37:00
Quote Anchor link
ik vind die blauwe header niet helemaal bij de rest passen eerlijk gezegd...
als ik naar dat glas en de rest van de site kijk zou ik eerder naar een rustiger kleur neigen, ergens in de lichtgeel-bruin-donkergroen gebieden....

Harmen

Harmen

25/04/2008 19:55:00
Quote Anchor link
Ziet er mooi uit hoor!

Tip: http://webrichtlijnen.nl/toetsen/report/14750/20045/ ... Je mag nog heel wat aanpassen volgens de overheid :)

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

25/04/2008 20:10:00
Quote Anchor link
Ik vind hem ook wel strak. Hij valideert tenminste en da's al heel wat. Nog één foutje in je CSS verwijderen en klaar ben je.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.