MSN gesprek starten bij klik op link
Johan
10/05/2007 12:32:00Ik heb weleens gezien dat wanneer je op een link op een website klikt, een msn gesprek opend. Helaas kan ik het script niet vinden, en zie ik zo snel ook geen website die het gebruikt.
Is het wel een PHP script en geen javascript? Of is het zelfs VB?
Is het wel veilig? En wat zijn de eventuele risico's? Kunnen spambots ook al inbreken via dat protocol?
Alle informatie is welkom!
Bedankt alvast!
Mvg,
Johan
Is het wel een PHP script en geen javascript? Of is het zelfs VB?
Is het wel veilig? En wat zijn de eventuele risico's? Kunnen spambots ook al inbreken via dat protocol?
Alle informatie is welkom!
Bedankt alvast!
Mvg,
Johan
PHP hulp
18/11/2024 14:40:47Johan
11/05/2007 14:56:00Hmm.. Het is blijkbaar niet iets wat dagelijks voorkomt.
Ik dacht het ooit gezien te hebben op een profielensite alszijnde een protocol. Net zoiets als mailto:// maar dan msn:// of iets in die richting.
Google helpt me niet echt, want je kan niet zoeken op "msn://".
Maar enfin, ik zoek vrolijk verder, hopend op een antwoord van jullie.
Mvg,
Johan
Ik dacht het ooit gezien te hebben op een profielensite alszijnde een protocol. Net zoiets als mailto:// maar dan msn:// of iets in die richting.
Google helpt me niet echt, want je kan niet zoeken op "msn://".
Maar enfin, ik zoek vrolijk verder, hopend op een antwoord van jullie.
Mvg,
Johan
Mebus Hackintosh
11/05/2007 15:06:00Hebben ze gewoon een script gemaakt dat met het MSN protocol werkt... Is opzich niet zo moeilijk om te maken met PHP eigenlijk... Dus even googlen op MSN protocol en dan zijn die eerste paar websites wel goed:)
Cake Masher
11/05/2007 16:47:00Ik kan de URL naar de MSN server niet in m'n handen krijgen =(
Ik heb nu dit:
maar dat is hem niet..
Ik heb nu dit:
maar dat is hem niet..