msn invite
een msn invite waar je msn moet invullen als lid
met hun msn wachtwoord dat hun zo leden kunnen werven op een site
Zoek eens in de scripts library op phphulp
ow sorry ik zat net te kijken maar zijn scrips die ik niet bedoel maar ga even nog een keer kijken
Ik heb echt de ontieglijke hekel aan die mails en het valt nog onder spam ook, en ik ben zeker niet de enige met deze mening.
waar staat php hulp
angel schreef op 11.03.2009 22:15:
waar staat php hulp
Scroll helemaal omhoog, dan links bovenin.
angel schreef op 11.03.2009 21:52:
Bij mijn weten mag dat niet.
wtf?waar staat php hulp
ik bedoelde library
als ik na die scrips ga zie ik dat niet staan
ben hier net nieuw kan niet alles vinden nog
Linker kolom, daar staat zoeken, dan daar invullen wat je zoekt, zoeken in script en dan op zoeken drukken.
Karl schreef op 11.03.2009 22:18:
waar staat php hulp
ik ken genoeg site die het hebben hoor
moet je msn invullen daarna wachtwoord
angel schreef op 11.03.2009 22:22:
Karl schreef op 11.03.2009 22:18:
waar staat php hulp
Als Kees in de sloot springt, spring jij er achteraan.
whahaha nee hoor is gewoon handig voor mijn leden.
angel schreef op 11.03.2009 22:25:
whahaha nee hoor is gewoon handig voor mijn leden.
Geweldig, nog meer spam.
Volgens mij zijn "jou leden" gewoon gierig, want ze kunnen er vast en zeker puntjes (of credit of whatever) mee verdienen...
Bovendien is het illegaa (bron en bron[/url).
Naast dat het inderdaad irritant is (het voegt ook niet veel toe), is het waarschijnlijk ook verboden door Microsoft en bestaat natuurlijk het gevaar dat je emailadres- en wachtwoordcombinatie opgeslagen worden waarmee je kwaadwillende dingen kan doen. Daarmee zeg ik niet dat jij dat gaat doen, maar besef wel dat je veilig moet omspringen met dergelijke gegevens.
Maar om je op weg te helpen. Dergelijke (werkende) scripts zijn er haast niet, en al zeker niet gratis. Dat komt mede door het MSN protocol vrij regelmatig verandert, waardoor het ook niet heel veel nut heeft er iets voor te schrijven. Als je kan PHP'en (met name sockets/curl) dan kan je wel zelf iets maken. Op internet zijn een aantal sites die het MSN protocol (MSNP) proberen te beschrijven. Dat is echter niet helemaal betrouwbaar, omdat die informatie achterhaald wordt via network analyzers. Het "officiële" protocol wordt door Microsoft niet vrijgegeven.
Edit:
@Karl: jou = jouw. Geen dank >:)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Winston Smith
mr. Kasper schreef op 11.03.2009 22:35:
Nah, dat zou ik bij Kees ook niet doen. Maar als Frans springt...
Naast dat het inderdaad irritant is (het voegt ook niet veel toe), is het waarschijnlijk ook verboden door Microsoft en bestaat natuurlijk het gevaar dat je emailadres- en wachtwoordcombinatie opgeslagen worden waarmee je kwaadwillende dingen kan doen. Daarmee zeg ik niet dat jij dat gaat doen, maar besef wel dat je veilig moet omspringen met dergelijke gegevens.
Maar om je op weg te helpen. Dergelijke (werkende) scripts zijn er haast niet, en al zeker niet gratis. Dat komt mede door het MSN protocol vrij regelmatig verandert, waardoor het ook niet heel veel nut heeft er iets voor te schrijven. Als je kan PHP'en (met name sockets/curl) dan kan je wel zelf iets maken. Op internet zijn een aantal sites die het MSN protocol (MSNP) proberen te beschrijven. Dat is echter niet helemaal betrouwbaar, omdat die informatie achterhaald wordt via network analyzers. Het "officiële" protocol wordt door Microsoft niet vrijgegeven.
Edit:
Edit:
ik zou er zeker nooit wat mee doen
maar als het echt niet mag begrijp ik niet wat andere spellen net zo als netlog en enzzz met dat doen dan daarom dacht ik aan dat idee
zal nooit leden oplichten maar dank je wel
Karl schreef op 11.03.2009 22:29:
die linken die jij geeft moet je even beter door lezen is niet iligaal
Gelieve Niet Bumpen::
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door angel
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb463989.aspx
Misschien kan je hier iets mee?
Heb je wel eens van Google gehoord trouwens? Erg handige zoekmachine.
WillemJan Z schreef op 11.03.2009 23:26:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb463989.aspx
whahah jaah daar heb ik gezocht kon niks vinden
hhihi maar heel erg bedankt
Paradox™ schreef op 12.03.2009 07:19:
nee dat dacht ik dus ook hihihih
zo een msn invite willen wij ook maken
maar is moeilijk
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door angel
Dichter bij huis: Hyves heeft het ook ;)
Maar denk wel dat hun iets anders hebben dan de buggy scripts die je overal op het internet vind.