msn invite

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Front-End Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale oplossingen van Coolblue. Wat doe je als Junior Front-End Developer bij Coolblue? Als Junior Front-End Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen. Op dat moment komt je wil om te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan goed van pas! Ook Junior Front-End Developer worden bij Coolblue?

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als developer heb jij de keuze om aan te sluiten bij het team (13 developers) die op locatie projectmatig bij klanten werkt. Wanneer jij liever intern bij de werkgever werkt is er ook alle ruimte voor jou in het interne team (8 developers) van dit bedrijf. Je werkt samen aan verschillende projecten bij of voor de klant. Het project wordt aangeleverd door sales aan de project manager. Die maakt samen met de Resourcer een planning en op basis daarvan wordt uit het development team een “projectgroep” opgesteld. Hoeveel en welke projecten jij wilt oppakken gebeurt geheel in samenspraak met

Bekijk vacature »

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

Back-end developer

Dit ga je doen Development d.m.v. XQuery, JSON/XML en REST API's; Ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform; Koppelingen maken met de NoSQL database; Testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten; Samenwerking met andere front- en back-end ontwikkelaars. Hier ga je werken Voor een vooruitstrevende organisatie binnen de zorg in Den Haag zijn wij opzoek naar een Back-end Developer die ervaring heeft met o.a.XQuery en Vue.JS of daarin graag zou willen ontwikkelen. Je zal ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform en koppelingen maken met de NoSQL database. Ook het testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten behoort tot jouw

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functie omschrijving Als Back-end Developer heb je de eer om als eerste interne developer bij deze organisatie te beginnen. Op dit moment zijn er externe developers, maar daar wil de organisatie verandering in brengen. Op termijn moet de gehele afdeling uit intern personeel bestaan. Je kan je voorstellen dat de eerste interne developer ook de nodige kennis mee moet brengen. Dat klopt. Je gaat je namelijk aan het begin bekommeren over de externe developers en uiteindelijk over je interne collega's. Verder ga je het volgende doen: Het bedenken, beheren en onderhouden van webportalen, API-koppelingen en applicaties; Je bedenkt en werkt

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Core developer wordt jij onderdeel van ons team met drie breed ontwikkelde software engineers en een flexibele schil met zes ervaren freelancers. Jij gaat mee in de visie van onze organisatie om als IoT partner in deze branche specifieke markt “het” platform te blijven innoveren en deze ook steeds slimmer te maken. Wij hopen dan ook zeker dit in de toekomst te kunnen realiseren met bijvoorbeeld Artificial Intelligence. De architectuur van ons platform is opgemaakt uit een deel eigen protocol, een interface laag en een laag welke de protocollen van derde partijen vertaald naar het eigen

Bekijk vacature »

Oracle Apex developer

Bedrijfsomschrijving My client is a technology company based in Den Bosch, the Netherlands. They specialize in providing innovative software solutions to clients, and they are currently looking for an experienced Oracle Apex developer to join the IT team. Functieomschrijving As an Oracle Apex developer, you will be responsible for designing, developing, and maintaining web-based applications using Oracle Apex. You will work closely with project managers, business analysts, and other developers to ensure that clients' needs are met and that the software solutions are of the highest quality. Responsibilities: Design, develop, and maintain Oracle Apex applications. Work with project managers and

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving Op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen PHP? Lees dan snel verder! Wij zoeken een ervaren PHP developer die binnen een organisatie gaat functioneren als verlengstuk van de klant. Wij zoeken voor deze iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme en plezier aanvliegt. Verder moet je instaat zijn om je tijd goed te managen omdat je aan meerdere projecten tegelijkertijd werkt. Je werkt met de nieuwste technieken en tijdens deze uitdaging werk je veel samen met de front-end developers van deze organisatie. Wij zoeken iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd de beste wilt zijn. Bedrijfsprofiel Waar ga

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Functieomschrijving Voor de NIPV zijn wij opzoek naar een Frontend Developer. Als Frontend Developer ga jij aan de slag om dashboards te bouwen vanuit het datawarehouse. Dit stelt NIPV in staat om snel en eenvoudig bij correcte bedrijfsvoeringsinformatie te kunnen. Je ontwikkelt dashboards in PowerBI, publiceert en onderhoud die, verzameld en verwerkt feedback in overleg met het ontwikkelteam. Naast dashboards ontwikkel en onderhoud je een datamodel in Excel waarmee adviseurs, controllers en analisten in staat worden gesteld om de gegevens uit de dashboards te raadplegen en anders te filteren of bepaalde gegevens nader te verfijnen, zodat verdiepende vragen kunnen worden

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Als Senior PHP developer heb je een sterke mening over de architectuur van projecten en de processen binnen het team. Je bent de sparringpartner voor je Team Lead. Ook ondersteun je met jouw kennis de minder ervaren developers in jouw team. Ze werken regelmatig aan projecten vanaf scratch en dit geeft ruimte om voor nieuwe technieken te kiezen. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Als front-end developer kom je te werken in een team van 30 gedetacheerde, en het team is momenteel flink aan het groeien. Je hebt ervaring met het bouwen van complexe bedrijfsapplicaties waar je gebruik maakt van de nieuwste technologieën waarmee jij elke klant omver blaast. Het gaat om uitdagende projecten met een gemiddelde doorlooptijd van 2 jaar. Hierdoor heb jij echt de volledige focus op een project en kun je flinke impact maken. Het team zit boordevol met ervaren developers die samen dezelfde ambitie delen. Aan de hand van opleidingen en trainingen kun je certificaten halen in jouw expertise

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij graag aan de slag als C# ontwikkelaar en jouw skills verder ontwikkelen? Zoek niet verder! Als C# ontwikkelaar ga je aan de slag met de volgende taken: (verdere) ontwikkeling van de software voor de interne processen binnen een .net omgeving; optimaliseren van de dataprocessing; ontwerpen en implementeren van zowel desktop- als web-programmatuur; ontwikkeling van tools ten behoeve van consultants en klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Den Bosch. Zij ontwikkelen business intelligence software voor een specifieke branche. Dit houdt in dat zij dashboards ontwikkelen

Bekijk vacature »

PHP/Symfony developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Bergen op Zoom ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen bezig met software ontwikkeling. Je bent buiten ontwikkeling ook continu bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Angel

angel

11/03/2009 21:52:00
Quote Anchor link
heeft er iemand een script

een msn invite waar je msn moet invullen als lid

met hun msn wachtwoord dat hun zo leden kunnen werven op een site

PHP hulp

PHP hulp

27/12/2024 05:46:58

Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

11/03/2009 22:06:00
Quote Anchor link
Zoek eens in de scripts library op phphulp

Angel

angel

11/03/2009 22:14:00
Quote Anchor link
ow sorry ik zat net te kijken maar zijn scrips die ik niet bedoel maar ga even nog een keer kijken

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/03/2009 22:15:00
Quote Anchor link
Als ik één tip mag geven. Doe dit liever niet.
Ik heb echt de ontieglijke hekel aan die mails en het valt nog onder spam ook, en ik ben zeker niet de enige met deze mening.

Angel

angel

11/03/2009 22:15:00
Quote Anchor link
waar staat php hulp

11/03/2009 22:18:00
Quote Anchor link
angel schreef op 11.03.2009 22:15:
waar staat php hulp

Scroll helemaal omhoog, dan links bovenin.

angel schreef op 11.03.2009 21:52:

Bij mijn weten mag dat niet.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

Winston Smith

Winston Smith

11/03/2009 22:19:00
Quote Anchor link
waar staat php hulp
wtf?

Angel

angel

11/03/2009 22:21:00
Quote Anchor link
lol dat bedoelde ik niet

ik bedoelde library

als ik na die scrips ga zie ik dat niet staan

ben hier net nieuw kan niet alles vinden nog

11/03/2009 22:22:00
Quote Anchor link
Linker kolom, daar staat zoeken, dan daar invullen wat je zoekt, zoeken in script en dan op zoeken drukken.

Angel

angel

11/03/2009 22:22:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 11.03.2009 22:18:
waar staat php hulp

ik ken genoeg site die het hebben hoor

moet je msn invullen daarna wachtwoord

11/03/2009 22:23:00
Quote Anchor link
angel schreef op 11.03.2009 22:22:
Karl schreef op 11.03.2009 22:18:
waar staat php hulp

ik ken genoeg site die het hebben hoor

moet je msn invullen daarna wachtwoord

Als Kees in de sloot springt, spring jij er achteraan.

Angel

angel

11/03/2009 22:25:00
Quote Anchor link
whahaha nee hoor is gewoon handig voor mijn leden.

11/03/2009 22:29:00
Quote Anchor link
angel schreef op 11.03.2009 22:25:

Geweldig, nog meer spam.
Volgens mij zijn "jou leden" gewoon gierig, want ze kunnen er vast en zeker puntjes (of credit of whatever) mee verdienen...
Bovendien is het illegaa (bron en bron[/url).
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

Winston Smith

Winston Smith

11/03/2009 22:35:00
Quote Anchor link
Nah, dat zou ik bij Kees ook niet doen. Maar als Frans springt...

Naast dat het inderdaad irritant is (het voegt ook niet veel toe), is het waarschijnlijk ook verboden door Microsoft en bestaat natuurlijk het gevaar dat je emailadres- en wachtwoordcombinatie opgeslagen worden waarmee je kwaadwillende dingen kan doen. Daarmee zeg ik niet dat jij dat gaat doen, maar besef wel dat je veilig moet omspringen met dergelijke gegevens.

Maar om je op weg te helpen. Dergelijke (werkende) scripts zijn er haast niet, en al zeker niet gratis. Dat komt mede door het MSN protocol vrij regelmatig verandert, waardoor het ook niet heel veel nut heeft er iets voor te schrijven. Als je kan PHP'en (met name sockets/curl) dan kan je wel zelf iets maken. Op internet zijn een aantal sites die het MSN protocol (MSNP) proberen te beschrijven. Dat is echter niet helemaal betrouwbaar, omdat die informatie achterhaald wordt via network analyzers. Het "officiële" protocol wordt door Microsoft niet vrijgegeven.

Edit:
@Karl: jou = jouw. Geen dank >:)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Winston Smith

Angel

angel

11/03/2009 23:05:00
Quote Anchor link
mr. Kasper schreef op 11.03.2009 22:35:
Nah, dat zou ik bij Kees ook niet doen. Maar als Frans springt...

Naast dat het inderdaad irritant is (het voegt ook niet veel toe), is het waarschijnlijk ook verboden door Microsoft en bestaat natuurlijk het gevaar dat je emailadres- en wachtwoordcombinatie opgeslagen worden waarmee je kwaadwillende dingen kan doen. Daarmee zeg ik niet dat jij dat gaat doen, maar besef wel dat je veilig moet omspringen met dergelijke gegevens.

Maar om je op weg te helpen. Dergelijke (werkende) scripts zijn er haast niet, en al zeker niet gratis. Dat komt mede door het MSN protocol vrij regelmatig verandert, waardoor het ook niet heel veel nut heeft er iets voor te schrijven. Als je kan PHP'en (met name sockets/curl) dan kan je wel zelf iets maken. Op internet zijn een aantal sites die het MSN protocol (MSNP) proberen te beschrijven. Dat is echter niet helemaal betrouwbaar, omdat die informatie achterhaald wordt via network analyzers. Het "officiële" protocol wordt door Microsoft niet vrijgegeven.

Edit:
@Karl: jou = jouw. Geen dank >:)

ik zou er zeker nooit wat mee doen

maar als het echt niet mag begrijp ik niet wat andere spellen net zo als netlog en enzzz met dat doen dan daarom dacht ik aan dat idee
zal nooit leden oplichten maar dank je wel

Angel

angel

11/03/2009 23:22:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 11.03.2009 22:29:
angel schreef op 11.03.2009 22:25:

Geweldig, nog meer spam.
Volgens mij zijn "jou leden" gewoon gierig, want ze kunnen er vast en zeker puntjes (of credit of whatever) mee verdienen...
Bovendien is het illegaa (bron en bron).

die linken die jij geeft moet je even beter door lezen is niet iligaal

Gelieve Niet Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door angel

Willem Jan Z

Willem Jan Z

11/03/2009 23:26:00
Quote Anchor link
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb463989.aspx
Misschien kan je hier iets mee?
Heb je wel eens van Google gehoord trouwens? Erg handige zoekmachine.

Angel

angel

11/03/2009 23:32:00
Quote Anchor link
WillemJan Z schreef op 11.03.2009 23:26:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb463989.aspx
Misschien kan je hier iets mee?
Heb je wel eens van Google gehoord trouwens? Erg handige zoekmachine.

whahah jaah daar heb ik gezocht kon niks vinden

hhihi maar heel erg bedankt

Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

12/03/2009 07:19:00
Quote Anchor link
Ken je netlog? Is dat dan ook illigaal? Met meer dan 400000 miljoen leden over heel europa.. Ze zullen wel niet zo achterlijk zijn om die 40000 leden een illigaal script te laten gebruiken?
Afbeelding

Angel

angel

12/03/2009 08:02:00
Quote Anchor link
Paradox™ schreef op 12.03.2009 07:19:
Ken je netlog? Is dat dan ook illigaal? Met meer dan 400000 miljoen leden over heel europa.. Ze zullen wel niet zo achterlijk zijn om die 40000 leden een illigaal script te laten gebruiken?
Afbeelding

nee dat dacht ik dus ook hihihih

zo een msn invite willen wij ook maken

maar is moeilijk
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door angel

Willem Jan Z

Willem Jan Z

12/03/2009 09:25:00
Quote Anchor link
Zou het heel misschien mogelijk zijn, heel gek idee natuurlijk, dat die mensen met Microsoft een deal hebben om die gegevens te mogen gebruiken? Ze zouden er zelfs zomaar voor kunnen betalen.
Dichter bij huis: Hyves heeft het ook ;)
Maar denk wel dat hun iets anders hebben dan de buggy scripts die je overal op het internet vind.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.