Muis als vinger gebruiken net als op android en iphone
Donny Wie weet
06/05/2014 21:25:21Hoi allemaal,
Hoe kan ik een div maken die geen scrollbar heeft die zichtbaar is, maar waar je net als met je iphone op klikt en dan sleept om de rest van de content te kunnen bekijken?
Groeten Donny
Hoe kan ik een div maken die geen scrollbar heeft die zichtbaar is, maar waar je net als met je iphone op klikt en dan sleept om de rest van de content te kunnen bekijken?
Groeten Donny
PHP hulp
27/11/2024 00:38:42Frank Nietbelangrijk
06/05/2014 22:15:05Wouter J
07/05/2014 11:26:19Even zelf wat in elkaar geknutseld: http://jsbin.com/rakib/1/watch
Wat het basis idee is dat je een parent element hebt met een bepaalde hoogte en die alles daarbuiten verbergt. Daarin heb je dan een content element, die je lekker ten opzichte van het parent element heen en weer kan bewegen wanneer je met de muis sleept.
Wat het basis idee is dat je een parent element hebt met een bepaalde hoogte en die alles daarbuiten verbergt. Daarin heb je dan een content element, die je lekker ten opzichte van het parent element heen en weer kan bewegen wanneer je met de muis sleept.
Donny Wie weet
07/05/2014 22:27:37Thanks frank, wouter :) Ik heb wel gekozen voor die van frank. Dat is een library en die bevat tevens meerdere handige functies :)