muziek upload script gezocht
waar je muziek legaal kan op zetten van .mp3
en als het uploaden is gelukt word die naar andere pagina verwezen en daar staat een link.
wie heeft nog zulke script in documenten of gevonden?
bedankt
hans
Muziek uploaden en legaal passen niet bij elkaar...
Technisch gezien is dit gewoon een uploadscript, er is niet een specifiek uploadscript voor muziek ofzo... hooguit dat je de content-type wilt checken.
waar je alleen .mp3 kan uploaden
test
Mike van Heukelom schreef op 03.11.2008 16:51:
MEESTERLIJK :')test
Je kan even kijken in de library hierzo, staan genoeg uploadscripts met bepaalde extensies.
Als je er -echt- niet uitkomt wil ik wel even kijken of ik dit kan aanpassen. Houd je er overigens wel mee dat 99% van de standaard servers niet meer dan 2MB per bestand accepteren?
Arjan Kapteijn schreef op 03.11.2008 16:59:
Hans, heb je al gezocht naar een normaal upload script? Zo moeilijk is het niet te maken... Je zult alleen even moeten kijken wat de mime-types van mp3 bestanden is, zodat je alleen die accepteert.
Als je er -echt- niet uitkomt wil ik wel even kijken of ik dit kan aanpassen. Houd je er overigens wel mee dat 99% van de standaard servers niet meer dan 2MB per bestand accepteren?
ik heb een script gevonden
Code (php)
1
<? global $_FILES; $filename = $_FILES['userfile']['name']; $allow[0] = "mp3"; $allow[1] = "gif"; $allow[2] = "bmp"; // $allow[3] = "exe"; enz. if ($_POST["newname"]) $uploadname = $_POST['newname']; else $uploadname = $_FILES['userfile']['name']; $extentie = substr($uploadname, -3); for ($i = 0; $i < count($allow); $i++) { if ($extentie == $allow[$i]) { $extentie_check = "ok"; $i = count($allow) + 5; // om loop te beindigen } } if ($extentie_check) { if (is_uploaded_file($_FILES['userfile']['tmp_name'])) { move_uploaded_file($_FILES['userfile']['tmp_name'], "/djjeanry/files/" . $uploadname); echo "Het bestand is geupload onder de naam: $uploadname"; } } else { echo "Jij bent stout! Mag niet hoor!"; } ?>
en zo ding veranderd in mp3 en ik druk dan op bladeren... druk ik op een mp3 bestand upload ik. komt er jij bent sout! mag niet hoor!
http://pompit.x10hosting.com/upload/uploadbestand.php
zit script
Wow, duidelijk. Zo kan ik je niet helpen.
Tristan schreef op 03.11.2008 16:35:
wat is dat dan weer voor kut opmerking. Tuurlijk past dat bij elkaar, mits je zelf de rechten hebt. En aangezien we de bedoeling van de TS niet kennen, mag je daar geen conclusies uit trekken.
@TS: google even naar een upload script, of neem een kijkje bij kplaylist
Die opmerking was heel erg serieus hoor..
Ook al is het uw eigen gecomponeerde muziek, dan mag je hem nog steeds niet zomaar uploaden en verspreiden (links genereren).
Hipska schreef op 03.11.2008 17:43:
Ook al is het uw eigen gecomponeerde muziek, dan mag je hem nog steeds niet zomaar uploaden en verspreiden (links genereren).
Tristan schreef op 03.11.2008 16:35:
wat is dat dan weer voor kut opmerking. Tuurlijk past dat bij elkaar, mits je zelf de rechten hebt. En aangezien we de bedoeling van de TS niet kennen, mag je daar geen conclusies uit trekken.
hipska ik bedoel, dat mensen ze eigen muziek kunnen uploaden op me website.
En, als link aan mensen geven om hem muziek te luisteren.
greets
groeten in het engels is yours hoor;)