Muziek

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end developer (React)

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you start in a driven and diverse development team. Your team consists of 16 IT professionals, including 7 software engineers. Because your new employer is internationally active, there are also international IT professionals working in the IT department. As a result, the official language is English. As a team you are responsible for a new Cloud Native product. This product runs entirely in Azure with a Progress Database and various Azure Functions. In addition, this product has a JS front-end, a REST API system and a layer in C # .NET. The idea is therefore

Bekijk vacature »

Full stack developer

Functie Binnen een ontzettend stimulerende werkomgeving kom jij te werken in een software team van 14 developers. Met ontzettend stimulerend bedoel ik een modern pand, wat voorzien is van alle nodige soft- en hardware, zodat jij jouw werk goed kan uitvoeren. Daarnaast zitten ze in een bos, waardoor je in een groene omgeving rustig kunt werken. Het team bestaat uit front end, back end en full stack developers. Jij krijgt dus de keuze hier waar jij jezelf het liefst op zou richten, maar de voorkeur gaat uit naar back end. Er wordt hier Scrum (agile) gewerkt in multidisciplinaire teams met

Bekijk vacature »

SAP ABAP Developer

Dit ga je doen Software ontwikkeling met behulp van o.a. ABAP, Sapscript en Smartforms Maatwerk development op SAP ECC 6.0, in de toekomst S/4 HANA Samenwerken met Business Analisten die functioneel en technisch ontwerpen aanleveren Testen van opgeleverde software Bugfixing Ondersteuning van eindgebruikers Hier ga je werken Onze klant, een internationaal gevestigd productiebedrijf dat mensen blij maakt, is ter versterking op zoek naar een ABAP Developer voor hun SAP team. Het team van 4 mensen verzorgt de ontwikkeling van maatwerk voor de SAP omgeving waar wordt gewerkt met modules SD, FI/CO, PM en MM. Momenteel draait het bedrijf op SAP

Bekijk vacature »

Frontend Developer Vue Nuxt HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever levert elke dag betere digitale gebruikerservaringen. Ben jij geschikt als frontend Developer? Heb je ervaring met Vue en Nuxt? Vaste baan: Front-End Developer HBO €3.100 - €4.600 Zij bieden opdrachtgevers een complete dienstverlening op gebied van ontwerpen en ontwikkelen van websites, zoekmachine optimalisatie, online adverteren, content marketing en conversie verbetering. Zij werken met een eigen ontwikkeld CMS. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot

Bekijk vacature »

Front-end Angular developer

Functie In jouw rol als Front-End developer werk je samen met de backend developers om middels tweewekelijkse sprints het platform naar een hoger niveau te tillen. Hiernaast heb je affiniteit met data en werk je graag samen met het team om de gegevensintegriteit en -beveiliging te waarborgen, om ervoor te zorgen dat de gebruiker wereldwijd de beste SaaS-services heeft. Deze organisatie heeft meer dan 100 mensen in dienst, waarvan er 45 in Nederland werken. Het ontwikkelteam bestaat uit 10 mensen en is verdeeld in 2 scrumteams. Het eerste team bestaat uit Java en Scala ontwikkelaars. Het tweede team, waar jij

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, die jou tot een volwaardig Fullstack Software Developer gaat opleiden. Binnen deze grote organisatie krijg je ruime en professionele trainingen die jouw in korte tijd vakbekwaam maken. Niet alleen het aan technisch aspect, maar ook zeker jouw persoonlijke ontwikkeling wordt veel

Bekijk vacature »

Als Front-end developer werken aan apps voor het o

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor een informele club in omgeving Delft zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Als ontwikkelaar kom je terecht op een afdeling van 6 medewerkers. Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Er wordt voornamelijk gewerkt met PHP, Java en

Bekijk vacature »

Junior Back end developer PHP, Symfony

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Creatieve Front-end developer gezocht!

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »

Front-end developer E-Commere

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als front-end developer heb je een adviserende rol en sta je aan het eindpunt van alles wat met designs te maken heeft. Je overlegt met klanten en collega’s, en zet je in om ideeen om te zetten tot unieke concepten. Je bent het aanspreekpunt voor de klant en bewaakt tevens de planning. Eisen

Bekijk vacature »

Freelance Fullstack Java Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar ervaren Fullstack JAVA Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid hebben

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP

Functie Wij zijn op zoek naar een PHP programmeur voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alblasserdam. Heb jij altijd al willen werken bij een bedrijf dat veilige netwerkverbindingen levert door middel van veilige oplossingen? Lees dan snel verder. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van geleverde software en webapplicaties. Tevens

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Bart berden

bart berden

25/03/2006 13:43:00
Quote Anchor link
hallo,

Ik heb een website moeten maken, waar ook liedjes kunnen worden afgespeeld. Nu is mijn vraag als ik die liedjes via een hyperlink kan koppelen naar een geintegreerde media player.

alvast bedankt!

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 04:36:57

25/03/2006 13:43:00
Quote Anchor link
Kijk eens op mijnhomepage.nl bij 'HTML'

Kalle P

Kalle P

25/03/2006 13:46:00
Quote Anchor link
Een slecht forbeeld:

Frames, bovenste frame 0px. De onderste 100%.
De bovenste frame de pagina: www.slamfm.nl/external_includes/slamfmlivestream3.php
geven. En die van slamfm is een voorbeeld, kwam het eerst in mij op.

Je ziet er niks van en wel steeds radio.

Bart berden

bart berden

25/03/2006 13:50:00
Quote Anchor link
ik heb op mijnhomepage.nl gekeken, maar ik wil de liedjes via een hyperlink naar een windows media player op diezelfde pagina afspelen.

Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

25/03/2006 13:52:00
Quote Anchor link
ik denk dat bart bedoelt dat ie een script wil waarmee je liedjes (filmpjes) kan toevoegen

ik heb zo een script eens gemaakt toen ik net begon met php maar het werkt wel goed je kan open op de pagina of gewoon in pop-up

en worden de liedjes gesorteerd op artiest en song

na ja als je het wilt zeg je het maar:)

groetjes mebus!

Bart berden

bart berden

25/03/2006 13:53:00
Quote Anchor link
ik kan geen php hosten op mijn servertje of het moet javascript zijn
Gewijzigd op 25/03/2006 13:53:00 door bart berden

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

25/03/2006 13:53:00
Quote Anchor link
Embedded is wat je zoekt. even een voorbeeldje gecopy-past:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
      <!-- begin embedded WindowsMedia file... -->
      <table border='0' cellpadding='0' align="center">
      <tr><td>
      <OBJECT id='mediaPlayer' width="320" height="285"
      classid='CLSID:22d6f312-b0f6-11d0-94ab-0080c74c7e95'
      codebase='http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/nsmp2inf.cab#Version=5,1,52,701'
      standby='Loading Microsoft Windows Media Player components...' type='application/x-oleobject'>
      <param name='fileName' value="http://servername/path/to/media.file">
      <param name='animationatStart' value='true'>
      <param name='transparentatStart' value='true'>
      <param name='autoStart' value="true">
      <param name='showControls' value="true">
      <param name='loop' value="false">
      <EMBED type='application/x-mplayer2'
        pluginspage='http://microsoft.com/windows/mediaplayer/en/download/'
        id='mediaPlayer' name='mediaPlayer' displaysize='4' autosize='-1'
        bgcolor='darkblue' showcontrols="true" showtracker='-1'
        showdisplay='0' showstatusbar='-1' videoborder3d='-1' width="320" height="285"
        src="http://servername/path/to/media.file" autostart="true" designtimesp='5311' loop="false">
      </EMBED>
      </OBJECT>
      </td></tr>
      <!-- ...end embedded WindowsMedia file -->
    <!-- begin link to launch external media player... -->
        <tr><td align='center'>
        <a href="http://servername/path/to/media.file" style='font-size: 85%;' target='_blank'>Launch in external player</a>
        <!-- ...end link to launch external media player... -->
        </td></tr>
      </table>

Bart berden

bart berden

25/03/2006 13:54:00
Quote Anchor link
ja ik dacht ook al dat het zo heete, heb het er ook al inzitten, maar nu wil ik dat als ik op een hyperlink klik (un mp3tje dus) die in deze embedded speler afspeelt

Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

25/03/2006 13:55:00
Quote Anchor link
o okeey maar je zegt mijn servertje is het je eigen computer dan? of gewoon gratis hosting bij freewebs.com?

anders kan je php zo installeren:)

na ja groetjes mebus!

Bart berden

bart berden

25/03/2006 13:56:00
Quote Anchor link
nee ggewoon internethost, en wil geen freewebs ofzo want dfan krijg je toch reclame erdoorheen :O

Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

25/03/2006 13:57:00
Quote Anchor link
o okeey:)

Hipska BE

Hipska BE

25/03/2006 14:03:00
Quote Anchor link
bart:
ik kan geen php hosten op mijn servertje of het moet javascript zijn

wat doe jij dan op een phphulp forum als je een javascript zoekt?

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

25/03/2006 14:04:00
Quote Anchor link
Je kan de src vullen met een php variabele.

Dus iets als

if(isset($_GET['bestand']))
{
$bestand = $_GET['bestand'];

//mediaplayer code
}

En dan ergens in die embedded code bij de src doe je iets als:

/mapje/
Code (php)
1
<?php echo $bestand; ?>
.mp3

Ofzo.

Bart berden

bart berden

25/03/2006 14:08:00
Quote Anchor link
sorry maar ik heb het in html nodig, als dit mogelijk is..

Harmen

Harmen

25/03/2006 14:09:00
Quote Anchor link
Die mediaplayercode werkt alleen maar in IE.. niet in FF, heb ik ergens ontdekt :)

25/03/2006 14:09:00
Quote Anchor link
Dat klopt. Werkt ook dan aleen op Windows. Op alistapart.com staat er artikel hoe het voor alle browsers werkt!

Bart berden

bart berden

25/03/2006 14:14:00
Quote Anchor link
link (A)??

Bart berden

bart berden

25/03/2006 14:14:00
Quote Anchor link
maar is het nu mogelijk liedjes via een hyperlink naar een embedded player te sturen?

25/03/2006 14:15:00
Quote Anchor link
Zelf zoeken kan echt geen kwaad hoor. Je moet wel iets doen voor je 'brood': Naar de bakker gaan.

25/03/2006 14:16:00
Quote Anchor link
Deze werkt wel in FF en IE:

Code (php)
1
<embed src="geluiden/bosuil.mp3" width="400" height="60" autostart="false">

Deze begint niet automatische met afspelen. Pas als je op Play klikt.

Wat jij wil met een apart linkje is denk ik niet mogelijk

Kalle P

Kalle P

25/03/2006 14:18:00
Quote Anchor link
Je kan een bv uit een selectbox kiezen welk nummer je wilt horen.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.