MVC pagina

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end developer (React)

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Qua type opdrachten is er echt een verscheidenheid aan afnemers, zo werken ze met grote multinationals, maar ook met startups. Zo kom je te werken in een gevarieerde omgeving en kan je ook schakelen tussen verschillende culturen. De projecten variëren van greenfield projecten tot langdurige ontwikkeltrajecten. Hier wordt alleen maar gewerkt met aan front end projecten. Daarom maakt het onze partner niet uit waar jij kennis van hebt, als je maar gedegen kennis hebt van Javascript frameworks, Unit testing en ook bekend bent met de scrum methodiek. Eisen Minimaal 4 jaar relevante werkervaring Kennen en ervaring van Javascript frameworks

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

Java Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

3D BIM Add-on Developer

Als 3D BIM add- on ontwikkelaar bij KUBUS ontwikkel je add-ons (BCF Managers genaamd) voor de toonaangevende building information modeling (BIM) programma's Revit, Navisworks, Archicad, AutoCAD en Tekla Structures. BCF Managers maken gegevensoverdracht mogelijk tussen BIM-software en BIMcollab. Je werkt zowel aan de front- als aan de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en

Bekijk vacature »

PHP back-end developer gezocht!

Functie Werk je liever zonder druk en keiharde deadlines maar met de focus op kwaliteit? Dan kom je hier op de juiste plek terecht! In Het team bestaat momenteel uit 12 developers, hiernaast werken er collega’s van front-end, UX maar ook marketing/sales en support. In iedere sprint ontwikkel je samen functionaliteiten met als uitdaging om de klanten de beste gebruikerservaring te bieden. Ze bieden een werkplek waar je jezelf kunt blijven ontwikkelen, en mee te werken aan zowel bestaande als nieuwe mogelijkheden. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar een papiertje) • Je denkt graag mee over

Bekijk vacature »

Freelance Fullstack Java Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar ervaren Fullstack JAVA Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid hebben

Bekijk vacature »

REMOTE - Front-end Angular developer

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn momenteel op zoek naar een ervaren Front-end developer die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaat, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties bezig is. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar ontbreekt er aan passie en motivatie niks. Jij bent communicatief sterk en pakt iedere uitdaging dan ook met beide handen aan. Op projectbasis ga jij met je team of met enkele andere ontwikkelaars intern aan de slag bij diverse partners. Op basis van het project ga jij aan de slag en zijn de werkzaamheden en technieken erg divers. Jouw werkgever stelt jouw ontwikkeling hierin voorop, zo krijg je een vast vertrouwenspersoon die één keer in de maand op locatie van jouw project zal kijken hoe het gaat en of er eventuele aandachtspunten zijn. Daarnaast krijg

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

Medior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging graag met

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functie omschrijving Voor een software bedrijf in omgeving Breda zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het huidige team developers zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. De klanten van dit groeiende bedrijf zitten door heel Europa en jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Het samenstellen van de software op basis van de input vanuit de klant (T-SQL & C#.NET). Het bezoeken van klanten om de processen en mogelijkheden in kaart te brengen. Het ontwerpen van databases met T-SQL als programmeer laag.

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar

Ben jij graag bezig met verschillende projecten? Vind jij beleving van klanten én medewerkers ook belangrijk? Wij zijn vanwege de doorontwikkeling van het applicatielandschap van onze opdrachtgever op zoek naar een fulltime software ontwikkelaar. Omschrijving Jij en jouw collega’s zijn verantwoordelijk voor de continuïteit en waarborging van het applicatielandschap. Om de processen vloeiend te laten verlopen is software ontwikkeling daarom van essentieel belang. Onze opdrachtgever doet dit voornamelijk zelf, met door hun eigen ontwikkelde applicaties. Dit betekent dat jij: functionele eisen vertaalt naar gebruiksvriendelijke software; tijdens SCRUM sessies advies geeft over het te bouwen ontwerp; nieuwe software ontwikkelt en het

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4

Dennis Stolmeijer

Dennis Stolmeijer

23/02/2014 20:23:54
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 23/02/2014 19:46:00:
Hmmm, oké... dit is een vrij specifieke implementatie. Ik ben vooral benieuwd naar de achterliggende gedachte en de meest handige implementatie. Bedankt voor jullie input tot zover. Ik ga eerst eens goed nadenken wat ik straks wil (moet het bijv. wel of niet dynamisch zijn en aan te passen zijn via een admin). Ik ga er nog eens een paar nachtjes over slapen. Ik kom hier waarschijnlijk over een tijdje wel weer op terug als ik een duidelijker beeld heb van wat ik wil. Thanks allemaal!

Succes ermee! We horen wel wat van je

PHP hulp

PHP hulp

19/12/2024 09:20:54

D Vivendi

D Vivendi

23/02/2014 21:25:41
Quote Anchor link
>>>> Dat is ook de hele rede waarom ik steeds roep dat je dit soort logica (wat je nu dus bij Wouter ziet) absoluut niet als server side logica wilt hebben.

>> Hmmm... nu vraag ik me toch weer af of je begrijpt wat server-side betekent. Je wilt zoiets toch niet client-side gaan regelen?

Tuurlijk begrijp ik wat server side betekent, lijkt me niet zo'n moeilijk begrip toch? En ik weet niet precies wat jij bedoelt met "zoiets", maar ja, ik zou zeker heel veel client side regelen.

Server side template engines bijvoorbeeld, die zijn een beetje onnodig tegenwoodig. Wel makkelijk, voor simpele projectjes. Maar als je je logica (business logica, view logica) goed wilt scheiden is het onnoidg.

En ik weet dat PHP oorsponkelijk een soort template engine is (voordat er weer iemand op elk slakje zout wilt leggen), maar het is inmiddels ook wel meer dan dat.

Maar goed, dit is iets wat ik je toch niet duidelijk kan maken. Ik denk dat je momenteel toch niet van je eigen denk wijze zal wijken. En dit is nu ook niet echt de plek voor mij om uitgebreid een heel groot verhaal neer te kwakken waarom het ene idee wel klopt en de ander niet.

Wat ik al eerder zei, je ziet vanzelf wel tegen welke problemen je aan gaat lopen (of niet).

Ozzie PHP

Ozzie PHP

23/02/2014 21:44:29
Quote Anchor link
>> En ik weet dat PHP oorsponkelijk een soort template engine is (voordat er weer iemand op elk slakje zout wilt leggen), maar het is inmiddels ook wel meer dan dat.

Een template engine?

Ik bedoel het niet lullig, maar ik snap niet zo goed wat je bedoelt.

>> Server side template engines bijvoorbeeld, die zijn een beetje onnodig tegenwoodig. Wel makkelijk, voor simpele projectjes. Maar als je je logica (business logica, view logica) goed wilt scheiden is het onnoidg.

Ik snap ook niet heel goed wat je hiermee bedoelt, maar misschien ligt het aan mij. Omdat je ook nu weer begint over dat server side template engines onnodig zijn, vroeg ik me af of je het begrip server side begrijpt. Ik zou namelijk niet weten hoe je controllers, models en views client side wil laten samenwerken.

D Vivendi

D Vivendi

23/02/2014 22:01:18
Quote Anchor link
Ja het is logisch dat je je Controlelrs, Models en Views samen laat werken door "server side" code. Dus code dat door PHP wordt uitgevoerd.

Ik heb het idee dat jij Views aan elkaar wilt knopen met PHP code (server side dus). Ik heb het dus niet alleen over 1 view die je returned vanuit een controller (dat kan niet anders). Maar echt over het aan elkaar knopen van meerdere views.

Ik ga misschien nu weer een stapje te ver door het over 'template engines' te hebben. Misschien heb je daar nog niet over na gedacht, of weet niet wat het is? Maar hoe dan ook, dit draait toch alleen maar uit op een ellenlange discussie van wat wel en niet goed is. Dan begrijpen we elkaar weer een keer niet etc.

Het is ook weer niet mijn bedoeling om er over door te blijven gaan. Ik kan mijn hele idee niet goed en kort uitleggen en duidelijk maken. Ik zal het wat dit topic betref er ook wel bij laten. Bedoel ik overigens niet lullig oid. Maar dalijk zitten we op de 200 reacties omdat ik meer weer vertellen en duidelijk maken dan nodig is.

Je had ook al aangegeven dat je er zelf goed over na wilde gaan denken over hoe en wat. Dus in elk geval succes daarmee.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

23/02/2014 22:06:44
Quote Anchor link
Haha, lol... we praten inderdaad een beetje langs elkaar heen :)
In ieder geval bedankt voor het meedenken, ook al begrijpen we elkaar niet helemaal ;)

Wouter J

Wouter J

23/02/2014 23:22:22
Quote Anchor link
Offtopic:
Vivendi, ik ben wel geinteresseerd in hoe jij Views client side ziet. Kun je daar misschien een tutorial over schrijven/topic over beginnen/linkjes over geven?

Ozzie, ik had het toevallig gistermiddag een hele tijd met wat Symfony mensen over dit concept en daaruit hebben we besloten dat je in de template het beste de positie kunt aangeven en in de controller wat. Dus de template definieert top, middle, bottom En wat daarin komt wordt bepaald door een controller die modules met modules met modules met ... aan elkaar koppelt.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

23/02/2014 23:32:08
Quote Anchor link
Leuk dat je het onderwerp hebt aangezwengeld Wouter. Ik begrijp alleen nog steeds niet helemaal het principe van wat jij bedoelt.

Ik ga even proberen uit te leggen hoe ik het zie.

Iemand roept aan wouterj.nl/contact.

De route die we hier uit afleiden is "contact".

Mijn idee was dan om aan deze route een parent (page)controller te koppelen, in dit geval de contactController.

In deze contactController roep je een indexAction aan. In deze indexAction geef je aan welke modules er op de uiteindelijke contactpagina moeten worden getoond:
- header
- address
- map
- footer

Deze 4 modules hebben allemaal hun eigen view. Op de uiteindelijke contactpagina die de client te zien krijgt, worden deze 4 views onder elkaar getoond.

Dat was zo'n beetje mijn idee. Op welke manier is jouw idee anders dan het mijne?

Pagina: « vorige 1 2 3 4

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.