Myadmin layoud

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# Developer Research and Development - Delft

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Delft Vacature ID: 6307 Introductie C# Developer Research and Development - Delft - Onze klant is één van de meest innovatieve bedrijven in de region van Delft. Op dit moment zijn ze voor het innovatie centrum. In het innovatie centrum wordt gewerkt aan de nieuwste technieken voor navigatie software. R&D / C# / Pattern Recognition / Algorithms / 3d Data / DotNET Functieomschrijving Als C# Developer kom je te werken in een innovatief scrumteam. We ontwikkelen en door ontwikkelen de nieuwste technieken op het gebied van navigatie software. Deze software wordt onder andere

Bekijk vacature »

PHP Laravel Ontwikkelaar

Functie omschrijving Weet jij alles over Laravel en krijg je energie van het developen van software hiermee? Laat het weten want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch voor klein bedrijf welke softwareoplossingen maakt voor hun klanten. Jouw taken hierbij: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Documentatie schrijven over applicaties. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein bedrijf. Er werken circa 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end

Bekijk vacature »

Frontend Developer Vue Nuxt HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever levert elke dag betere digitale gebruikerservaringen. Ben jij geschikt als frontend Developer? Heb je ervaring met Vue en Nuxt? Vaste baan: Front-End Developer HBO €3.100 - €4.600 Zij bieden opdrachtgevers een complete dienstverlening op gebied van ontwerpen en ontwikkelen van websites, zoekmachine optimalisatie, online adverteren, content marketing en conversie verbetering. Zij werken met een eigen ontwikkeld CMS. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot

Bekijk vacature »

Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Samenwerken in een team van 10 collega's; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven. De

Bekijk vacature »

Als PHP developer (Symfony) bijdragen aan betere z

Functie Als Medior/Senior PHP developer wordt er een mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed in een team kunt opereren waar kennis wordt gedeeld en er bijvoorbeeld codereviews plaatsvinden. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden geactualiseerd.

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar

Ben jij graag bezig met verschillende projecten? Vind jij beleving van klanten én medewerkers ook belangrijk? Wij zijn vanwege de doorontwikkeling van het applicatielandschap van onze opdrachtgever op zoek naar een fulltime software ontwikkelaar. Omschrijving Jij en jouw collega’s zijn verantwoordelijk voor de continuïteit en waarborging van het applicatielandschap. Om de processen vloeiend te laten verlopen is software ontwikkeling daarom van essentieel belang. Onze opdrachtgever doet dit voornamelijk zelf, met door hun eigen ontwikkelde applicaties. Dit betekent dat jij: functionele eisen vertaalt naar gebruiksvriendelijke software; tijdens SCRUM sessies advies geeft over het te bouwen ontwerp; nieuwe software ontwikkelt en het

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Voor een opdrachtgever in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een programmeur. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op

Bekijk vacature »

Back end developer PHP

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Applicatie ontw

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: We verwachten van je, dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Ervaring hebt met Agile/Scrum-werken en je thuis voelt in een Agile omgeving; Een aandeel levert aan het scrumproces en in de SAFe-releasetrain; Zelfstandig werkt in een scrumteam en intensief de samenwerking op zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Ervaring meebrengt met het schattten en inplannen van taken tot en met het testen en demonstreren van de opgeleverde functionaliteit; Collega’s in je

Bekijk vacature »

PHP back-end developer gezocht!

Functie Werk je liever zonder druk en keiharde deadlines maar met de focus op kwaliteit? Dan kom je hier op de juiste plek terecht! In Het team bestaat momenteel uit 12 developers, hiernaast werken er collega’s van front-end, UX maar ook marketing/sales en support. In iedere sprint ontwikkel je samen functionaliteiten met als uitdaging om de klanten de beste gebruikerservaring te bieden. Ze bieden een werkplek waar je jezelf kunt blijven ontwikkelen, en mee te werken aan zowel bestaande als nieuwe mogelijkheden. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar een papiertje) • Je denkt graag mee over

Bekijk vacature »

Front-End Developer

Als Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Front-End Developer bij Coolblue? Als Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Je krijgt energie van het bedenken van creatieve oplossingen en presenteert dit graag binnen het team. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te

Bekijk vacature »

Front End Developer React Vue

Dit ga je doen Meewerken aan de implementaties en ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten van de webapplicaties; Ontwikkelen met o.a. React en Vue en HTML/CSS, ook krijg je in verband met de samenwerking ook affiniteit met de backend Ruby on Rails; Ontwikkeling aan de front end voor de koppelingen tussen de diverse systemen; Ontwerpen van interfaces en een bijdrage leveren aan de gebruikerservaring; Zorgdragen voor hoge kwaliteit van code en jezelf (en anderen) blijven verbeteren; Als Senior Front End Developer begeleid je zelf ook FE-development projecten, hierin leid je de projecten en pak jij het initiatief op (bv integratieprojecten). Hier ga

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar ASP .Net / C#

Functie omschrijving Gezocht! Software ontwikkelaar. Ben jij bekend met termen als ASP .Net, C# en SQL? Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende IT-functie binnen de agrarische sector? En omschrijf jij jezelf als zelfstandig, enthousiast en proactief? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Als Software ontwikkelaar binnen deze organisatie ben je samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Je gaat hierbij bijdragen aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Verder bestaan je werkzaamheden uit: Technische uitwerking van de business

Bekijk vacature »

Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij komt te werken in ons webdevelopment team, wat bestaat uit 8 ervaren collega’s. Hiernaast hebben wij nog een team van 2 ontwikkelaars die aan native applicaties werken. Bij ons zijn er korte lijntjes en er hangt een gezellige informele werksfeer. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je aan geweldige applicaties zult gaan werken! Wij willen als organisatie niet te groot worden, we willen gewoon toffe dingen maken. Onze techstack bestaat momenteel uit: PHP, Laravel, Javascript, Typescript, Git, MySQL, Java, Kotlin, Xamarin. Samen met ons ga jij zorgen dat we puik werk leveren! Waarbij je bij elke fase in

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jeroen Plum

Jeroen Plum

11/11/2010 07:32:29
Quote Anchor link
Ik het een database voorbeeld aan gemaakt:
maar ik wil nu een tabel country en city,
die tabeld krijg je als je het database voorbeeld bekijkt

Maar daarna moet ik gegevens invoeren die ik niet begrijp

Want waar moet ik bijv namen invoeren om het werkt te bekijken?

Bijv country:>Holland>duitsland>China
Quote:
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<html>
<head>
<title>Cities and countries</title>
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=iso-8859-1" />
<meta name="generator" content="HAPedit 3.1">
</head>
<body bgcolor="#FFFFFF">
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
<?php
$hostname
= "localhost";
$username = "root";
$password = "";
$db = "VOORBEELD";
$global_dbh = mysql_connect($hostname, $username, $password);
mysql_select_db($db, $global_dbh);
function
display_db_table($tablename, $connection){
$querystring = "SELECT * FROM $tablename";
$result_id = mysql_query($querystring, $connection);
$column_count = mysql_num_fields($result_id);
print("<TABLE BORDER = 1>\n");
while ($row = mysql_fetch_row($result_id)){
print ("<TR ALIGN=LEFT VALIGN=TOP>");
for ($column_num = 0;
$column_num < $column_count;
$column_num++)
print ("<TD>$row[$column_num]</TD>\n");
print ("</TR>\n");
}

print("</TABLE>\n");
}

?>

Graag advies
Gewijzigd op 11/11/2010 07:33:12 door Jeroen Plum

PHP hulp

PHP hulp

10/01/2025 07:07:55

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/11/2010 09:38:31
Quote Anchor link
In de database, bij voorkeur via phpMyAdmin.

Obelix Idefix

Obelix Idefix

11/11/2010 10:10:29
Quote Anchor link
Zou ik je willen adviseren om overzichtelijk(er) te gaan programmeren. dit is onleesbaar.
Kan geen foutafhandeling vinden.
Variabelen buiten quotes.

Jeroen Plum

Jeroen Plum

11/11/2010 10:27:43
Quote Anchor link
Beste:

Ik wil graag weten hoe ik info in de database kan zetten

bijvoorbeel city>New york

verder is het me niet duidelijk hoe en wat ik precies in moet vullen

bijv

Nieuwe tabel aanmaken in database voorbeeld > City aamta; ve;den> 1
daarna kom je in het scherm veld...tyype...waarde.. enz

wat moet ik daar invoeren

veld naam: city
maar hoe zorg ik ervoor dat je kan kiezen tussen verschillende steden

Teun Hesseling

Teun Hesseling

11/11/2010 10:40:31
Quote Anchor link
dat gebeurt daar niet. dat komt later pas als je de waardes gaat invoeren. in phpmyadmin maak je alleen de tabel aan.

Jeroen Plum

Jeroen Plum

11/11/2010 11:01:12
Quote Anchor link
ooh bednkt

ik zal u mijn geschreven code sturen, misschien kunt u uitleggen waarom ik niks zie

maar hoe moet ik die code opsturen als ik geen quote mag gebruiken?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/11/2010 11:03:52
Quote Anchor link
Quote:
maar hoe moet ik die code opsturen als ik geen quote mag gebruiken?

huh?

Jeroen Plum

Jeroen Plum

11/11/2010 11:27:44
Quote Anchor link
ik wil jullie laten zien hoe ik mijn code geschreven heb

misschien kan iemand me vertellen waar ik bijv bij city de steden namen kan invoeren en country de landen namen

Joakim Broden

Joakim Broden

11/11/2010 11:33:26
Quote Anchor link
via PHP -> INSERT
en het kan via phpmyadmin...

Alleen omdat jij geen verstand hebt van mysql/php raad ik je aan om eerst tutorials door te nemen. Als je een website wilt maken begin bij stap 1 en dan pas stap 5... niet eerst stap 5 en dan stap 1

Jeroen Plum

Jeroen Plum

11/11/2010 14:12:25
Quote Anchor link
daarom wil ik jullie die codes laten zien

ik heb er wel een beetje verstand van
Quote:
<html>
<head>
</head>
<body bgcolor="#FFFFFF">
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
<?php
$hostname
= "localhost";
$username = "root";
$password = "";
$db = "VOORBEELD";
function
for ($column_num = 0;
$column_num++)
print ("<TD>$row[$column_num]</TD>\n");
print ("</TR>\n");
}

print("</TABLE>\n");
}

?>

<TABLE><TR><TD>
Code (php)
1
2
<?php
display_db_table("country", $global_dbh); ?>

</TD><TD>
Code (php)
1
2
<?php
display_db_table("city", $global_dbh); ?>

</TD></TR></TABLE>
</body>
</html>

Joakim Broden

Joakim Broden

11/11/2010 14:45:16
Quote Anchor link
Heb je al gezocht op INSERT?...

http://www.w3schools.com/PHP/php_mysql_insert.asp

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/11/2010 14:45:21
Quote Anchor link
Okee. het neemt niet weg dat jet brakke code blijft.

Kijk eens op www.phptuts.nl

Jeroen Plum

Jeroen Plum

12/11/2010 08:40:53
Quote Anchor link
dat is eigenlijk mijn vraag

waar moet ik die inserts dan plaatsen

- Raoul -

- Raoul -

12/11/2010 08:42:26
Quote Anchor link
Je moet ook echo ''; gebruiker ipv print()

Jeroen Plum

Jeroen Plum

12/11/2010 09:05:51
Quote Anchor link
ooh bedankt... allemaal ?

Toevoeging op 12/11/2010 09:07:51:

Quote:
<html>
<head>
</head>
<body bgcolor="#FFFFFF">
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
<?php
$hostname
= "localhost";
$username = "root";
$password = "";
$db = "VOORBEELD";
function
for ($column_num = 0;
$column_num++)
echo ("<TD>$row[$column_num]</TD>\n");
echo ("</TR>\n");
}

echo ("</TABLE>\n");
}

?>

<TABLE><TR><TD>
Code (php)
1
2
<?php
display_db_table("country", $global_dbh); ?>

</TD><TD>
Code (php)
1
2
<?php
display_db_table("city", $global_dbh); ?>

</TD></TR></TABLE>
</body>
</html>
Zo dus?

Joakim Broden

Joakim Broden

12/11/2010 10:01:44
Quote Anchor link
JEROEN pLUM op 12/11/2010 08:40:53:
dat is eigenlijk mijn vraag
waar moet ik die inserts dan plaatsen

Als je nou eerst eens de basis van PHP leert! Waar wil je die insert hebben? op de plek waar de de data in de database wilt proppen..

Dus je maakt een formulier nadat die verstuurd is met de juist gegevens ga je de insert gebruiken.

Jeroen Plum

Jeroen Plum

12/11/2010 10:26:18
Quote Anchor link
kan iemand me advies geven

ik heb verstand van php maar ik snap niks van de layout van myadmin en dus weet ik ook niet hoe en waar ik die inserts moet plaatsen

Justin S

Justin S

12/11/2010 10:41:54
Quote Anchor link
Dat ligt niet aan de lay-out van myadmin (ik vermoed dat je PHPmyAdmin bedoelt?).

Je kan blijven roepen dat je verstand hebt van PHP maar niks snapt van de lay-out, maar ga eens een tutorial volgen over mySQL als je verstand hebt van PHP zoals je zelf zegt zal dat geen moeite zijn. Vervolgens kan je op die wijze inzicht krijgen in de SQL statements. Als je het dan nog niet snapt kan je je vraag hier stellen. Blijven roepen dat je het niet snapt is je kop in het zand steken en hopen dat iemand jouw script gaat verbouwen zodat je alleen maar hoeft te knippen en te plakken. Daar leer je niks van en is ook onnodig.

Let daarnaast even op je spelling.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/11/2010 10:41:57
Quote Anchor link
phpMyAdmin is een hulpmiddel om je database (en MySQL) mee te beheren.
Je kan hier data mee invoeren als je zelf dat (nog) niet in je eigen script kan doen.

Bij het tabblad invoegen van phpMyAdmin kan je data invoegen per veld.

Teun Hesseling

Teun Hesseling

12/11/2010 10:42:33
Quote Anchor link
vrij simpel, klik in het linkermenu je database, vervolgens in het linker menu je tabel dan kun je bovenin in het menu invoegen klikken en waardes toevoegen... of sql aan klikken en de query zelf typen.
EDIT: te laat :p
Gewijzigd op 12/11/2010 10:43:08 door Teun Hesseling

Jeroen Plum

Jeroen Plum

12/11/2010 10:57:57
Quote Anchor link
dus zeg maar je hebt veld: daar zet je nieuw yotk> <type =><enzovoort?

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.