MyBB RSS Feed in WP sidebar
Robin
27/06/2008 08:23:00Hallo PHPHulp.nl
Ik wil bij Mybb graag de RSS invoegen bij wordpress in de sidebar.
Nu heb ik van de sidebar een widget-sidebar gemaakt, en kan je dus makkelijk zo'n RSS feed toevoegen.
Nou heb ik de rss url van het forum daar toegevoegd, maar dan zegt hij dat hij deze niet kan vinden..
Maar de RSS van Mastaline, of andere sites werken wel..
Het ligt dus waarschijnlijk aan de manier waarop mybb de feed opbouwt, maar ik wil hier graag een oplossing voor.
Kan ik dit veranderen/fixen, of kan ik zelf een feed 'bouwen' ?
Of is er een manier om de inhoud naar xml te converteren?
Alle (nuttige) reacties zijn welkom.
Bedankt,
Robin
- Ohja, de RSS doet het wel gewoon hoor, tenminste opera herkent hem wel bij de zogenaamde 'nieuwsstromen'.
het is dezelfde rss als freshloop heeft, kan mijn adres niet geven sinds de site nog niet released is.
deze dus
Ik wil bij Mybb graag de RSS invoegen bij wordpress in de sidebar.
Nu heb ik van de sidebar een widget-sidebar gemaakt, en kan je dus makkelijk zo'n RSS feed toevoegen.
Nou heb ik de rss url van het forum daar toegevoegd, maar dan zegt hij dat hij deze niet kan vinden..
Maar de RSS van Mastaline, of andere sites werken wel..
Het ligt dus waarschijnlijk aan de manier waarop mybb de feed opbouwt, maar ik wil hier graag een oplossing voor.
Kan ik dit veranderen/fixen, of kan ik zelf een feed 'bouwen' ?
Of is er een manier om de inhoud naar xml te converteren?
Alle (nuttige) reacties zijn welkom.
Bedankt,
Robin
- Ohja, de RSS doet het wel gewoon hoor, tenminste opera herkent hem wel bij de zogenaamde 'nieuwsstromen'.
het is dezelfde rss als freshloop heeft, kan mijn adres niet geven sinds de site nog niet released is.
deze dus
PHP hulp
23/11/2024 19:32:45Robin
27/06/2008 08:56:00Het probleem is al opgelost.
Het probleem was dat Mybb speciale tekens/tekens met trema's niet kan verwerken.
En daarom de RSS niet meer RSS-Valid was.
Het probleem was dat Mybb speciale tekens/tekens met trema's niet kan verwerken.
En daarom de RSS niet meer RSS-Valid was.