MyBuddies.nl
Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende »
Heel erg bedankt!
Oke zal kunnen XD
Ik vond het zelf wel mooi :3
Maar ik ga wel eventjes rond kijken naar andere fonts :)
Leuk design. Ikzelf zou proberen om de foto iets een wittere tint misschien te geven, zodat de dames niet te veel afleidend zijn. De echte indruk moet je wel leggen op het inlog-/registreer formulier.
Heb je gelijk in.
Inlog vak moet wel iets duidelijker.
Met mijn design is ook niks mee hoor.
Maar die van Eddy geeft een proffesionele uitstraling.
Iedereen heeft ook zijn eigen smaak/mening.
Als je bij deze stage nog niet weet wat er op je homepage moet komen, dan moet je terug naar je tekentafel en eens goed naar je functioneel ontwerp kijken.
Wat jij doet is de omgekeerde wereld.
Mvg.
Ik heb de home pagina die jij nu op de website ziet
staan, heb ik gemaakt VOOR @Aar reactie.
Dus kan ik het weten???
Ik ben nu echt serieus bezig en die home pagina is niet definitief die op de website staat. Ik ben nog steeds bezig aan de teken tafel ;)
@Remco, vind zelf de vorige versie eigenlijk leuker maar ik heb toch een nieuw opzetje gemaakt, waarom karton? Geen idee, het leek me leuk. Oordeel zelf!
Haha, heel creatief! :D
http://habbo.nl daar heb je zo'n registert knop zoals ik bedoel.
Maar succes met je site.
Ga is naar twitter of facebook je ziet niet eerst een form om inteloggen en dan onderaan een om te registeren je moet het zo maken dat ef in het midden van de homepage een grote knop is om te registeren en dan. Daaronder een dropdown boxje om inteloggen. Tip: Maar succes met je site.
Gewijzigd op 04/01/2012 19:11:18 door Bas van de Steeg
Die knop is inderdaad ook goed.
Goed punt ja, had ik niet aan gedacht.
Misschien wil ik hem wel kopen.
Eddy Bisschops op 04/01/2012 19:04:10:
@Wouter, ieder z'n eigen mening.
Jammer dat je mijn punten zo weg doet als oud vuil. Had wel wat meer verwacht van een moderator, maar goed ik ben het ook eigenlijk wel gewent van je.
Maar wat ik van je nieuwe design vind:
- Achtergrond veel te druk, maar het zoals Aar zegt wat lichter (in Photoshop overlay style aanpassen naar bijv. screen of flauw licht of bleken)
- Nog steeds is het inlog formulier + footer http://contrastrebellion.com/
- Waar ga je de content plaatsen? Of wordt dit alleen de homepagina? Geen verder tekst/menu?
Dit word alleen de home pagina.
Trouwens, hij gooit jou punten niet weg.
Hij heeft gewoon eigen smaak.
Eddy Bisschops op 04/01/2012 19:04:10:
Denk dat mooi is als je een fel randje om de content heen maakt dat maak het toch iets voller.
Gewijzigd op 04/01/2012 19:19:16 door Bas van de Steeg
De achtergrond kan inderdaad wat minder druk, maar goed, het is en jongeren site.. ik denk niet dat je veel klachten gaat ontvangen. Ik heb geen last van het contrast, zelfs op een oud TFT scherm is het prima leesbaar. Dit is natuurlijk slechts een landing pagina.
het formulier zweeft een beetje? Misschien een soort papiertje van maken, met gescheurde randen? Plakbandje erop photoshoppen, en het zit vast aan het karton ;-)
http://tinkerbin.com/tOOedV9W dan ga ik dit echt niet online zetten. Waarom niet? Omdat het 1) totaal niet leesbaar is en 2) Het er totaal niet uitziet.
@Eddy, met veel moeite is het leesbaar. Het is heel licht grijs op wit en dat klopt niet. Tekst kleur en background kleur moet je het contrast zo groot mogelijk of net iets minder dan groot mogelijk maken. En niet licht grijs op wit, wat dat is geen goed contrast. Een kleur als #444 of donkerder staat hier goed bij, geen #777 zoals jij nu ong. hebt.
@Remco, contrast is geen eigen smaak en een afleidende background ook niet. En met webdesign gaat het niet over JOU smaak, maar wat andere willen. Als dit bijv. mijn smaak is: @Eddy, met veel moeite is het leesbaar. Het is heel licht grijs op wit en dat klopt niet. Tekst kleur en background kleur moet je het contrast zo groot mogelijk of net iets minder dan groot mogelijk maken. En niet licht grijs op wit, wat dat is geen goed contrast. Een kleur als #444 of donkerder staat hier goed bij, geen #777 zoals jij nu ong. hebt.
Gewijzigd op 04/01/2012 19:24:32 door Wouter J
En, als bezoeker van MyBuddies ben ik benieuwd wat het is? Ik mis een leuk verhaaltje met een omschrijving van je site. De naam van de site zegt het wel, maar wat moet mij overhalen om me hier te registreren?
Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende »