MyBuddies.nl

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn ze op zoek naar een Technische front end developer. Momenteel hun front end back end team gescheiden aan het werk. Hier willen ze verandering in krijgen. Omdat ook veel interne applicaties ontwikkeld worden zoeken ze iemand die hen kan helpen om de interne applicaties te voorzien van de juiste Vue.js componenten. Zodoende willen ze de interactie tussen front end en back end versoepelen en de volgende stap binnen het platform gaan zetten. Deze componenten die jij ontwikkeld zullen in elk project gebruikt worden. Het back end team bestaat momenteel uit 8 ontwikkelaars

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een klein team van professionals ben je als C# .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van één van de applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar Java EE

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving De afdeling IV –

Bekijk vacature »

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

C#.NET ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van dashboards, webapplicaties en apps voor de eigen IOT-oplossingen. Samen met een vooruitstrevend team van ontwikkelaars en engineers krijgen jullie de opdracht om de sensoren in de apparatuur te scannen en vervolgens de data om te zetten in belangrijke inzichten voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Heb jij ideeën over nieuwe technieken die jullie kunnen implementeren? Hier wordt echt naar je geluisterd en gekeken of jouw idee daadwerkelijk ingezet kan worden; Je gaat aan de slag met de

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Roosendaal, ontwikkel je als PHP Developer niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het continu inspelen op nieuwe trends en ontwikkelingen m.b.t software development. Naast het bouwen van webapplicaties, ontwikkelen zij ook webshops en websites voor gave opdrachtgevers! Wat ga je doen? Het schrijven van schone en efficiënte codes volgens het Symfony framework; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het Symfony framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de

Bekijk vacature »

.NET Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een .NET Developer! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans en kijk snel of jouw vaardigheden aansluiten bij onderstaand profiel! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als .NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving Bergen. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en verricht betekenisvol werk. Binnen dit bedrijf wordt gewerkt aan de productie en ontwikkeling van medische middelen. Als .NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je wordt betrokken bij alle fasen van software

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

OutSystems Developer

Dit ga je doen Het van scratch af aan ontwikkelen van applicaties met OutSystems; Het aanhaken bij diverse projecten binnen de organisatie; Schakelen met de business; Meedenken over de mogelijkheden van het platform binnen de organisatie. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap, bestaande uit standaard- en maatwerkapplicaties. De maatwerkapplicaties worden ontwikkeld door een inhouse development team. Het doel voor de komende periode is het verder vernieuwen en optimaliseren van het huidige applicatielandschap. Zo staat de organisatie aan

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving Startende Software Ontwikkelaar gezocht met kennis van C# .NET! Ben jij net klaar met je opleiding en ben je op zoek naar je eerste echte werkervaring? Of heb jij al enige werkervaring maar ben toe aan iets nieuws? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Wij zoeken namelijk een Junior Software Ontwikkelaar die klaar is voor een nieuwe uitdaging bij een leuke werkgeven in de regio Zeist. In deze functie werk jij vaak aan verschillende projecten en ga je bij klanten op bezoek. Ben jij op zoek naar een functie met uitdaging, diversiteit en verantwoordelijkheid? Dan is

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functie Het development team bestaat momenteel uit vijf backend C#/.NET ontwikkelaars. Op dit moment zit één ontwikkelaar dedicated op de mobiele applicatie. Als team werk je samen aan het zelf ontwikkelde software platform. Dit bestaat uit zowel apps als websites. Om het systeem door meer dan honderdduizenden gebruikers wordt gebruikt is het bijna vanzelfsprekend dat de kwaliteit van het product hoog moet liggen. Het systeem bestaat uit drie projecten. Je werkt dus aan deze drie projecten waarbij de focus op z’n tijd verschuift. De technieken die worden toegepast zijn o.a. .NET Core, Xamarin, C# en MVC. Je zal dus met

Bekijk vacature »

Software Developer .NET

Functie omschrijving .NET developer gezocht! Wij zoek op zoek naar een .NET Developer die zich niet uit het veld laat slaan voor een software bedrijf in de regio Veenendaal. Je gaat in deze functie aan de slag met het door ontwikkelen van bestaande producten en het ontwikkelen van nieuwe producten. Dit bedrijf ontwikkeld SaaS applicaties die zowel intern als extern gebruikt worden. Verder bestaat je functie uit: Het ontwikkelen en bouwen van webapplicatie, mobiele applicaties en websites vallen onder jouw verantwoordelijkheden; Werken met onder andere .NET, C#, HTML/CSS, Javascript en MSSQL/Oracle Databases; Hierin werk je samen met andere developers en

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

As a Front-End React Developer you improve the user-experience of our web applications for your colleagues in Coolblue. How do I become a Front-End React Developer at Coolblue? As a Front-End React Developer you are responsible for developing user interface components and implementing them using React.js concepts and workflows. You work with the UX Designer and get energy from coming up with creative solutions and present these within the team. During the day you gather and welcome feedback on your technical and soft skills. Would you like to become a Front-End React Developer at Coolblue? Read below if the job

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende »

Eddy B

Eddy B

04/01/2012 19:25:54
Anchor link
@wouter, het gaat hier om een placeholder en de footer, dat weetje he?

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 13:52:36

Wouter J

Wouter J

04/01/2012 19:27:56
Anchor link
@eddy, het gaat hier om een inlog formulier. Het belangrijkste van een Social Media site, hier begint alles. En een footer, niet heel erg belangrijk maar ook een footer moet te lezen zijn...

Maar ik hou wel op, als je niet naar me wilt luisteren vind ik het goed. Anders loopt het weer zo af als de vorige discussie.. EEN WAARSCHUWING :S

Edit:
Aangepast wat gevraagd is hieronder
Gewijzigd op 04/01/2012 19:37:24 door Wouter J

Eddy B

Eddy B

04/01/2012 19:29:57
Anchor link
@wouter, dus omdat het contract laag ligt en dus volgens jou het moeilijk leesbaar is kan niemand inloggen en is het belangrijkste formulier in een Socialwebsite helemaal onbruikbaar? In de footer staan dingen die reguliere gebruikers vrijwel nooit nodig hebben toch? Hoe dan ook, hier komen we toch niet uit, ieder z'n eigen mening. En inderdaad, het is een mening in dit geval.

PS: 'een waarschuwing' mag gewoon in hoofdletters hoor.
Gewijzigd op 04/01/2012 19:30:24 door Eddy B

Ozzie PHP

Ozzie PHP

04/01/2012 19:42:34
Anchor link
Regel 1 bij het maken van een website: never get emotional. Uiteraard moet en mag je trots zijn op hetgeen je maakt, maar probeer je er (zeker in de beginfase) niet té veel aan te hechten.

Waarom? Omdat als je je ergens aan hecht en iemand dan kritiek / feedback geeft op jouw werk, je je dan snel persoonlijk aangevallen voelt.

Eddy, ik proef dat een beetje bij jou. Het design wat je gemaakt hebt is leuk, maar er kan ook nog een hoop aan verbeterd worden. Dit bedoel ik niet negatief, maar het is gewoon opbouwende kritiek. Het feit dat de topicstarter alles wat jij maakt helemaal geweldig vindt is natuurlijk hartstikke leuk, maar besef je ook dat hij nog een beginner is.

De opmerkingen van Wouter snijden wel degelijk hout. Dit is geen persoonlijke aanval op jouw design... maar gewoon een feit. Een te laag contrast (en ook een te hoog contrast) kan ervoor zorgen dat tekst minder goed / minder prettig leesbaar is. Is het dan helemaal niet leesbaar? Nee dat niet, maar je moet wel (extra) moeite doen om het te lezen. En moeite doen... dat is iets waar geen enkele website bezoeker zin in heeft. Eddy, jij zegt "In de footer staan dingen die reguliere gebruikers vrijwel nooit nodig hebben toch?". Misschien heb je daar gelijk in, maar dat betekent niet dat ze daarom slecht zichtbaar moeten zijn. Een reddingsvest is oranje. Vrijwel nooit zul je een reddingsvest nodig hebben... maar ALS je het dan nodig hebt is het toch wel heel handig als je het goed kunt zien.

Anyhow... de moraal van het verhaal. Als mensen kritiek / feedback geven probeer dit dan niet als een persoonlijke aanval te zien, maar beschouw het als een leermoment en sta er voor open.

Eddy B

Eddy B

04/01/2012 19:45:05
Anchor link
Nogmaals, ik heb niks tegen kritiek noch tegen Wouter.

Ik ben geen designer en dat wil ik ook niet worden, en dat is meteen de reden dat ik er niet al te goed in ben.

Ozzie, bedankt voor je reactie maar het blijft alleen maar een meningsverschil over contrast en niks meer?

Remco van Akker

Remco van Akker

04/01/2012 19:46:03
Anchor link
Het is geen feit het is een menings verschil -.-

Eddy B

Eddy B

04/01/2012 19:49:00
Anchor link
@Remco, het is wel een feit dat contrast nodig is, dat weten we allemaal. Het gaat alleen over dit geval, na mijn mening hoort een footer(lees: linkjes naast elkaar) en placeholder niet al te veel contrast te hebben.

Als Wouter dit niet vind is dat geen probleem, maar ik krijg het idee dat er meteen een beerput wordt opengetrokken van emoties en haat?

Remco van Akker

Remco van Akker

04/01/2012 19:50:32
Anchor link
Dat is een feit ja.
Maar jou design vinden ze niet beter.
Maar ik misschien wel.
Mening verschil toch?

Ozzie PHP

Ozzie PHP

04/01/2012 19:50:48
Anchor link
Oké Eddy. Niks aan het handje. Je kunt in ieder geval uberhaupt al designen. De meeste programmeurs kunnen dat niet. Ik kan wel designen en ook programmeren, maar op het gebied van programmeren weet ik dat er hier op het forum meer kundige mensen aanwezig zijn en dan maak ik graag gebruik van hun expertise en ideeën en tips. Op die manier helpen we elkaar een handje.

Wat betreft contrast... niet zo spannend om daar een hele discussie aan te wijden. Maar misschien een tip. Maak in Photoshop gebruik van de laagstijl "kleurbedekking". Je kunt dan real-time de kleur van de tekst aanpassen zodat je kunt zien wat voor effect dat heeft op de leesbaarheid. Ik denk dat je dan inderdaad zult ervaren dat een iets donkerdere tekst prettiger leest.

Maar zoals je zelf al aangaf ben je geen designer en wil je dat niet worden. Zelfkennis is de sleutel tot succes en afgaande op jouw uitspraak komt dat wel goed.

Wouter J

Wouter J

04/01/2012 19:51:14
Anchor link
Contrast is zeker wel een feit, maar goed. Wees maar lekker trots op jullie design, dan leef ik mijn leven wel verder en lig ik echt geen nacht wakker om, ik hoop jullie wel zodat jullie dit design even kunnen afmaken.

Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

04/01/2012 19:51:21
Anchor link
Het is wel een feit . Maarja maakt niet uit , had nog een ideetje voor de voorpagina van je site.
Misschien een lijst met laatste 5mensen die zij ingelogd?
Of een balkje met nr1 Mybuddies (persoon waarvan profiel meest bezocht is . )
Gewijzigd op 04/01/2012 19:54:18 door Bas van de Steeg

Nick van der heijden

nick van der heijden

04/01/2012 19:51:45
Anchor link
@iedereen laten we samen een social network maken dan :P als de ene het beter weet dan de andere teminste zo komt het nu wel over vind ik

Eddy B

Eddy B

04/01/2012 19:54:13
Anchor link
Eigenlijk lieg ik nog ook, ik wil docent mediatechnologie worden. Dus dat is onder andere PHP, dat wel.

Niet spannend, maar ik vind het wel interessant moet ik eerlijk zeggen. Ik ben zelf niet zo'n photoshopper maar het is goed om in gedachten te houden in het vervolg.

Hoe dan ook, bedankt. :)

Toevoeging op 04/01/2012 19:55:48:

@Nick: Ik ben toevallig met twee klasgenoten bezig een socialnetwork te maken(gewoon voor de fun of it), komt veel bij kijken moet ik zeggen.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

04/01/2012 19:57:30
Anchor link
Eddy Bisschops op 04/01/2012 19:54:13:
Eigenlijk lieg ik nog ook, ik wil docent mediatechnologie worden. Dus dat is onder andere PHP, dat wel.

Niet spannend, maar ik vind het wel interessant moet ik eerlijk zeggen. Ik ben zelf niet zo'n photoshopper maar het is goed om in gedachten te houden in het vervolg.

Al doende leert men...

Eddy Bisschops op 04/01/2012 19:49:00:
Als Wouter dit niet vind is dat geen probleem, maar ik krijg het idee dat er meteen een beerput wordt opengetrokken van emoties en haat?

Ik heb ook wel eens een conflictje gehad met Wouter ;) en hij kan soms wat fel reageren, maar dat gebeurt nu eenmaal wel eens in het heetst van de strijd. Ik geloof niet dat er sprake is van emoties of haat hoor... en zoals ik al zei, never get too emotional ;)

* Mensen, graag weer on topic allemaal... we dwalen af. *
Gewijzigd op 04/01/2012 19:58:33 door Ozzie PHP

Nick van der heijden

nick van der heijden

04/01/2012 19:58:26
Anchor link
@Eddy
jaa dat zal vast wel daarom begin ik er ook niet aan xD.
zoiezo boven facebook en twitter kom je niet meer uit
Hyves denk ik nog van wel als je echt iets beters maakt dan Hyves.

Eddy B

Eddy B

04/01/2012 19:59:35
Anchor link
@Nick, nee dat is natuurlijk onzin? Twitter kwam ook uit het niets toch?

Maar inderdaad, zoals Ozzie eigenlijk al zei: ontopic.

Remco van Akker

Remco van Akker

04/01/2012 20:44:34
Anchor link
Wat vinden jullie hier van?
http://i41.tinypic.com/2rfanid.png
Foto is niet in top kwaliteit.

Eddy B

Eddy B

04/01/2012 20:46:23
Anchor link
Je foto is zo uitgerekt dat je gozer bovenin er nu uitziet alsof ie z'n vrienden wilt opeten o.i.d.? ;-D

Let vooral op padding, en geef je forms een mooi design.

Kijk anders eens op dribbble.com.

Remco van Akker

Remco van Akker

04/01/2012 20:47:21
Anchor link
Klopt, mijn foto is uitgerekt xd
Maar kan geen goede foto vinden :(
Trouwens, dit was in photoshop gemaakt.
Niet in CSS hoor ;)

Eddy B

Eddy B

04/01/2012 20:48:13
Anchor link
Ja, maar daarom moet je natuurlijk wel op padding en margin letten?

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.