Mymb.nl New
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »
1. Gebruik de edit-knop als je zo snel achter elkaar post, en
2. Doe wat aan die opmaak! Site werkt misschien wel leuk maar t ziet er niet uit.
(en geregestreerd is nog steeds geen echt woord, ook al schrijf je t met een d op t eind... probeer eens geregistreerd.)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door winkie
Bij home en aanmelden zijn de bovenkanten van je gestippelde vensters op dezelfde hoogte, maar bij informatie niet.
Bij home en informatie is links alles op dezelfde hoogt, maar bij aanmelden springt je 'storing melden' vakje omlaag. Zou dit dus gelijk maken zoals bij home en informatie.
Ook is je footer bij Home mooi aan de onderkant (je kunt nog wel scrollen in FF) maar bij informatie en aanmelden hangt hij ergens 2 meter on mijn scherm. Deze dus ook aan de onderkant van je scherm vastmaken zoals bij home.
Ook zou ik wat padding gebruiken in je footer, alles staat nu links helemaal tegen de rand aangeplakt. Of zet het in het midden.
winkie schreef op 04.12.2007 16:41:
Ja.
2. Doe wat aan die opmaak! Site werkt misschien wel leuk maar t ziet er niet uit.
(en geregestreerd is nog steeds geen echt woord, ook al schrijf je t met een d op t eind... probeer eens geregistreerd.)
dat heb ik toch ook :S
ik kreeg een melding dat je php moet kunnen uplauden maar dat kan helaas niet want dan gaat er dus een bug komen met php kun je namelijk ook mappen opvraagen van de users dat is niet de bedoeling....
Jeej schreef op 03.12.2007 22:19:
Maar ik wil niet op enter drukken. Als er een submit knop is druk ik op enter, als er een plaatje is klik ik op het plaatje.
Bovendien is het niet gebruiksvriendelijk, je hebt het me nu wel verteld, maar ik ken genoeg mensen die gewoon met de muis klikken.
jordi schreef op 03.12.2007 19:09:
probeer is enter.
klein foutje ook in explore
Maar ik wil niet op enter drukken. Als er een submit knop is druk ik op enter, als er een plaatje is klik ik op het plaatje.
Bovendien is het niet gebruiksvriendelijk, je hebt het me nu wel verteld, maar ik ken genoeg mensen die gewoon met de muis klikken.
Volg je dat? Sommige mensen gaan gewoon van je website weg als dat niet lukt. Als het de eerste keer mij wel was gelukt, zou ik misschien wel een account hebben geregistreert, maar nu niet meer hoor.
En weetje, ik gebruik geen explore, ik weet niet eens wat voor een programma dat is. Ik gebruik firefox.
Bovendien, lees het volgende eens:
Jeej schreef op 03.12.2007 18:52:
Sommige mensen vinden het ook wel fijn om gebruik te maken van de links die onderaan staan. Ik zelf had die knop informatie bovenaan nieteens gezien.
Ook is het leuk als je inlogt met verkeerde gegevens, wat krijg je dan? Dit:
Dit post ik tussen code tags, omdat ik het dus zo in de source staat. Hmm... Handig joh, je tikt effe een letter verkeerd, en dan? Dan krijg je dat. En dan moet je zeker weer op vorige drukken? Woei.
jordi schreef op 04.12.2007 19:24:
ik kreeg een melding dat je php moet kunnen uplauden maar dat kan helaas niet want dan gaat er dus een bug komen met php kun je namelijk ook mappen opvraagen van de users dat is niet de bedoeling....
Jah, dat vind ik ook wel, als ik bestanden ergens online neer zou zetten, dan zou dat mijn school / werk bestanden zijn. Waarvan een heleboel php zijn...
Dan moet je er maar voor zorgen dat die bestanden niet uitgevoert kunnen worden.
Waarom laat je trouwens de extenties .docx en .xlsx niet toe?
Bumpen::
SanThe.
jordi schreef op 04.12.2007 16:38:
deze zin zie ik niet hoor
Er zijn totaal ( 1020 ) users geregestreert
wel deze
Er zijn totaal ( 1020 ) users geregestreerd
Er zijn totaal ( 1020 ) users geregestreert
wel deze
Er zijn totaal ( 1020 ) users geregestreerd
http://www.mymb.nl/index.php ;)
en ik zie dat je nog steeds nergens gebruik maakt van session_start(); (als je al met sessions werkt.. maar ik vind het er heeel slordig uitzien, dat als je terug gaat naar de index er staat dat je je opnieuw moet inloggen.. typisch een beginnersfout =S
Edit:
Ik heb je een mailtje gestuurd...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
http://www.mymb.nl/img/bg-mymb.png
dit is niet een site, maar een plaatje met tekst ervoor.
verdeel alles in aparte plaatjes..
dit is niet een site, maar een plaatje met tekst ervoor.
verdeel alles in aparte plaatjes..
verklaart idd wel een hoop ja..
Tommy schreef op 04.12.2007 19:38:
Waarom laat je trouwens de extenties .docx en .xlsx niet toe?
Als extenties niet toegestaan zijn kan je ze in zip of rar zetten..
en helaas doet docx het niet...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door jordi
Bumpen: 2 keer achter elkaar iets posten. Gebruik hiervoor de edit knop.
Ok, maak eerst je site doe dan een review er werkt nog niet eens iets :s
Let's spam he's site boys ,
alles gaat zonder controle lekker jochie ben je !
Jordi, beveilig je zaken inderdaad. Alles is heel gemakkelijk te spammen, als iemand kwade bedoelingen heeft.
spammen kunnen ze altijd wel
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door jordi
Ik vraag een test acc dat krijgen we niet ,..
Ik kan niet zien of ik al besta of niet,...
Ik zal nu al stoppen voor ik alles '"afkraak"'
mvg en nog veel succes
www.mygb.nl -> top :)
wouter schreef op 05.12.2007 23:28:
Ik vraag een test acc dat krijgen we niet ,..
Wat is dat welooit niet? En bovendien vraag je het niet eens, je plampt gewoon een zin neer:
wouter schreef op 03.12.2007 22:45:
test acc misschien :)
Jah, is dat één of andere test ofzo? En misschien? Komt die site misschien niet door de test, of misschien wel?
Ik kan niet zien of ik al besta of niet,...
Dat kan je wel:
jordi schreef op 03.12.2007 19:09:
probeer is enter.
Jeej schreef op 03.12.2007 18:52:
Ook kan ik niet controleren of een gebruikersnaam bezet is... (Gebruik firefox).
Maar dat wil je niet, en Jordi moet nu wel eens door hebben dat mensen daar dus problemen mee hebben.
www.mygb.nl -> top :)
Kijk eens ndaar de topic title ;-).
Mag ik jou (wouter) en Jordi even ook nog op wijzen dat het wel handig is voor andere mensen om gewoon in het Nederlands, voluit te schrijven, dan worden sommige dingen ook wat duidelijker. (Bovendien is het gewoon ook beter als je altijd correct Nederlands schrijft. Ga jij maar eens een Nederlands toets maken als je alle regels aan je laars lapt.)
Die ik toe kan voegen.
Ik had zelf gedacht een SiteMaker tool.
ik weet dat de rest ook nog moet werken maar dat geeft mij motivatie om het af te maken.
mygb.nl -> top !! (je moet hem wel snappen)