mymovies

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior PHP developer

Functie Jouw werkzaamheden zullen grotendeels bestaan uit het in teamverband ontwerpen, vernieuwen en door ontwikkelen van het systeem. Het is echt back-end werk (bijvoorbeeld het doorontwikkelen van een API) en dit moet je dan ook liggen. Ze zijn niet persee gebonden aan talen of tools maar gebruiken graag de technieken die het beste aansluiten op de gegeven oplossing. Voor nieuwe (versies van) componenten maken ze veelal gebruik van Go(lang). Bij aanpassingen aan bestaande onderdelen gebeurt dit in PHP en C++. Het team is heel divers, er hangt een relaxte sfeer en ze organiseren regelmatig leuke music nights, game nights e.d.

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je aan de slag met het door ontwikkelen van de interne software. Zij maken gebruik van een CRM, wat door de hele organisatie gebruikt wordt. Andere taken: Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen; Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen; Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties; Deelnemen aan overleggen met het development team; Bij interesse is er de mogelijkheid om junioren te gaan begeleiden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er

Bekijk vacature »

C#.NET/Unity Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar. Dit bedrijf houdt zich bezig met de ontwikkeling van WMS Software (C#/Unity & SQL). Past dit bij jou? Lees snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Samen met 6 applicatieontwikkelaars hebben jullie de verantwoordelijkheid voor de uitbreiding en ontwikkeling van de webapplicaties; Het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de huidig draaiende applicaties; Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software. Bedrijfsprofiel Wie

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

.NET Developer te Naarden

Bedrijfsomschrijving Voor mijn klant ben ik op zoek naar een .NET Developer om het huidige team te komen versterken. Deze organisatie bevindt zich in de logistieke sector, en zij hebben een eigen ERP systeem ontwikkeld dat zij inzetten ter optimalisatie van de logistieke processen van haar eindklanten. Deze organisatie bestaat inmiddels al ruim 20 jaar, waarbij zij een duidelijke missie hebben, namelijk: het werk van de eindklant makkelijker maken door de systemen die zij leveren. Ze werken over heel de wereld, wat deze organisatie een echte internationale speler maakt. Binnen de organisatie kenmerken ze zich door een dynamische en professionele

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer wanted!

Functie Because of the growth within the company, we are looking for reinforcement in the devlopmenttean. As a back-end developer you build the company software that helps us with the primary processes. A fun (internal) project in which you continuously develop the software! You will work in a small team, we have daily stand-ups and a scrum session every fortnight, led by our Scrum Master. During these sessions, you get the opportunity to present your ideas and discuss them with your fellow developers and the Product Owner. Within the development teams, we use Trello, Gitlab, Jiira, Confluence and Boockstack. They

Bekijk vacature »

Junior Software Developer C# Verhuursector Verhuur

Samengevat: Wij ontwikkelen en leveren softwaresystemen voor de logistieke sector en de verhuursector. Ben jij geschikt als Junior Software Developer? Heb je ervaring met Delphi? Vaste baan: C# Software Developer Logistiek HBO €2.500 - €3.900 Deze werkgever is een software ontwikkelaar, gericht op software voor de logistieke sector. Deze werkgever heeft eigen producten ontwikkelen en leveren ook maatwerk. Ons bedrijf kent een boeiende en inspirerende werkomgeving met een open cultuur en mogelijkheden voor je verdere ontwikkeling. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar

Ben jij graag bezig met verschillende projecten? Vind jij beleving van klanten én medewerkers ook belangrijk? Wij zijn vanwege de doorontwikkeling van het applicatielandschap van onze opdrachtgever op zoek naar een fulltime software ontwikkelaar. Omschrijving Jij en jouw collega’s zijn verantwoordelijk voor de continuïteit en waarborging van het applicatielandschap. Om de processen vloeiend te laten verlopen is software ontwikkeling daarom van essentieel belang. Onze opdrachtgever doet dit voornamelijk zelf, met door hun eigen ontwikkelde applicaties. Dit betekent dat jij: functionele eisen vertaalt naar gebruiksvriendelijke software; tijdens SCRUM sessies advies geeft over het te bouwen ontwerp; nieuwe software ontwikkelt en het

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Applicatie ontw

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: We verwachten van je, dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Ervaring hebt met Agile/Scrum-werken en je thuis voelt in een Agile omgeving; Een aandeel levert aan het scrumproces en in de SAFe-releasetrain; Zelfstandig werkt in een scrumteam en intensief de samenwerking op zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Ervaring meebrengt met het schattten en inplannen van taken tot en met het testen en demonstreren van de opgeleverde functionaliteit; Collega’s in je

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving Op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen PHP? Lees dan snel verder! Wij zoeken een ervaren PHP developer die binnen een organisatie gaat functioneren als verlengstuk van de klant. Wij zoeken voor deze iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme en plezier aanvliegt. Verder moet je instaat zijn om je tijd goed te managen omdat je aan meerdere projecten tegelijkertijd werkt. Je werkt met de nieuwste technieken en tijdens deze uitdaging werk je veel samen met de front-end developers van deze organisatie. Wij zoeken iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd de beste wilt zijn. Bedrijfsprofiel Waar ga

Bekijk vacature »

OutSystems Developer

Dit ga je doen Het van scratch af aan ontwikkelen van applicaties met OutSystems; Het aanhaken bij diverse projecten binnen de organisatie; Schakelen met de business; Meedenken over de mogelijkheden van het platform binnen de organisatie. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap, bestaande uit standaard- en maatwerkapplicaties. De maatwerkapplicaties worden ontwikkeld door een inhouse development team. Het doel voor de komende periode is het verder vernieuwen en optimaliseren van het huidige applicatielandschap. Zo staat de organisatie aan

Bekijk vacature »

JAVA Programmeur

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving We zoeken per direct enthousiaste software engineers die ons team komen versterken.We werken in DevOps teams met een sterk gevoel voor verantwoordelijkheid. Er wordt nauw samengewerkt met ons Business analyse team (BAT), met onze uitvoerende medewerkers en met de DevOps teams onderling binnen het domein. Het liefst hebben we veel en vaak interactie met onze interne en externe eindgebruikers om zo de juiste dingen te maken. We werken multidisciplinair in een dynamische omgeving. Achtergrond opdracht De Businesseenheid Examens is verantwoordelijk voor de logistiek van de staatsexamens Voortgezet (speciaal) onderwijs, Nederlands als 2e taal en schoolexamens. In het kader

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

Lead Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig wil bezig houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator door middel van

Bekijk vacature »
John de Boer

John de Boer

25/10/2007 23:46:00
Quote Anchor link
Ik heb 3 tabellen: 1 met films en 1 met gebruikers, en mymovies

Het is dus de bedoeling dat een gebruiker kan aangeven welke film hij in zijn bezit heeft in de tabel 'mymovies':

CREATE TABLE `mymovies` (
`pkMyMoviesID` bigint(21) unsigned NOT NULL auto_increment,
`userID` bigint(21) unsigned NOT NULL default '0',
`movieID` bigint(21) unsigned NOT NULL default '0',
`aantal` tinyint(3) unsigned default NULL,
`storageID` bigint(21) unsigned default NULL,
`codecID` bigint(21) unsigned default NULL,
`audio` varchar(255) default NULL,
`subtitles` varchar(255) default NULL,
`extended` enum('0','1') default '0',
`special_edition` enum('0','1') default '0',
`koop` enum('0','1') default '0',
`x-rental` enum('0','1') default '0',
`opgenomen` enum('0','1') default '0',
`uitgeleend` enum('0','1') default '0',
`opmerkingen` longtext,
PRIMARY KEY (`pkMyMoviesID`),
KEY `user`(`userID`),
KEY `movie`(`movieID`),
KEY `storage`(`storageID`),
KEY `codec`(`codecID`)
) TYPE=MyISAM COMMENT='FilmArchief (mymovies)';

Dat lukt allemaal wel, maar afhankelijk van welk opslagmedium er gekozen wordt zijn er een aantal voorwaarden.
bijv. als er voor DVD gekozen wordt zijn van belang:
- Systeem (PAL, NTSC of SECAM)
- Beeld (4:3 of 16:9)
- Zone (1 t/m 8)
- Formaat (DVD-5 of DVD-9)
als er bijv. VHS of een ander medium gekozen zou worden zijn er weer andere voorwaarden mogelijk.

N.B. ik doe het in 1e instantie in MSAccess, maar het moet ook mogelijk zijn in MySQL als het kan

Wie kan mij hiermee helpen?

PHP hulp

PHP hulp

21/11/2024 16:11:59

Joren de Wit

Joren de Wit

25/10/2007 23:51:00
Quote Anchor link
Begin met normaliseren.

Als je een tabel hebt waarin de films staan en een tabel met gebruikers, heb je lang niet zoveel kolommen in je mymovies tabel nodig. Dit wordt dan enkel een koppeltabel om films aan gebruikers te koppelen.

films
------
id
titel
...

gebruikers
------------
id
gebruikersnaam
....

mymovies
------------
id
gebruiker_id
film_id

Verder zul je bij het normaliseren van dit datamodel goed moeten kijken naar de gegevens in de films tabel. Je zult namelijk aparte tabellen nodig hebben voor bijvoorbeeld de regisseur(s), acteurs, subtitles, etc...

ps. Tenslotte maakt het voor het ontwerpen van je datamodel niet uit of je dat nu voor een MSAccess of MySQL database doet. De tabellen en onderlinge relaties zullen altijd hetzelfde zijn.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit

John de Boer

John de Boer

25/10/2007 23:54:00
Quote Anchor link
Zoals jij het vermeld heb ik het al Blanche, dus voor zover ik zie is het al genormaliseerd.
Ik heb al een tabel personen, en een tabel rol (met acteur, regisseur etc.), en tabel rol_link die de personen linkt aan de rol.
En de andere tabellen die jij noemde heb ik ook al.
Ik dacht dat ik dus alle data maar 1x in de db heb staan.

En de subtitles heb ik in de tabel mymovies staan, want dat kan voor een ieder nog weer anders zijn (voor bijv. een chinees anders dan voor een nederlander)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door John de Boer

Joren de Wit

Joren de Wit

25/10/2007 23:57:00
Quote Anchor link
Maar goed, mymovies bestaat dus lang niet uit zoveel kolommen als jij in je eerste post aangeeft. Alle informatie die jij in die tabel hebt staan is overbodig omdat deze ook al beschikbaar is in de films tabel.

John de Boer

John de Boer

26/10/2007 00:00:00
Quote Anchor link
Ik heb mijn vorige post ietwat gewijzigd en uitgelegd waarom ik bijv. subtitles niet in de tabel films heb, die haal ik mijn tabel land (veld taal):

CREATE TABLE `land` (
`pkLandID` mediumint(8) unsigned NOT NULL auto_increment,
`Kenteken` varchar(5) NOT NULL default '',
`Land` varchar(255) NOT NULL default '',
`Taal` varchar(100) default NULL,
`Naam` varchar(255) default NULL,
`LandNr` int(4) unsigned default NULL,
`Valuta` varchar(255) default NULL,
`UTC` varchar(10) default NULL,
`TLD` varchar(10) default NULL,
`Religie` varchar(255) default NULL,
`Regeringsvorm` varchar(255) default NULL,
`Hoofdstad` varchar(255) default NULL,
`Vlag` longblob,
`landlink` varchar(255) default NULL,
`opmerkingen` longtext,
PRIMARY KEY (`pkLandID`)
) TYPE=MyISAM COMMENT='FilmArchief (landen)';

Joren de Wit

Joren de Wit

26/10/2007 00:03:00
Quote Anchor link
Correct me if i'm wrong, maar het lijkt me dat subtitles een eigenschap van een film (lees: dvd) is, niet zozeer die van een gebruiker. Ditzelfde geldt voor de codec en audio van een film...

ps. Ook de tabel die je nu geeft zou je nog verder kunnen normaliseren. Denk bijvoorbeeld aan Religie en Valuta. Er kunnen immers meerdere landen met dezelfde valuta of religie zijn (denk aan de euro bijvoorbeeld)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

26/10/2007 00:05:00
Quote Anchor link
De relatie opslagmedium - voorwaarden is dus ook een veel op veel relatie?

Dan heb je ook daar een koppeltabel nodig. Op het moment dat iemand dan een ander opslagmedium kiest moet je uit je koppeltabel de goede voorwaarden laten rollen.

John de Boer

John de Boer

26/10/2007 00:05:00
Quote Anchor link
Daar heb je in principe wel gelijk in Blanche, maar zo kan een gebruiker niet aangeven welke audio, subtitle en codec e.d. gebruikt zijn op het opslagmedium.
Die kan bij iedereen ongelijk zijn!
Dat is mijn reden geweest...

Jan helpt me meer op de goeie weg!
Ik ga zo ff slapen, dan bekijk ik nog wel welke relatie-methode er gebruikt moet worden en dkom ik er op terug.

Joren de Wit

Joren de Wit

26/10/2007 00:09:00
Quote Anchor link
Wat is precies het doel van de mymovies tabel, want ik krijg het vermoeden dat ik wat anders voor ogen heb dan jij.

In zou onder 'MyMovies' de films verstaan die ik bijvoorbeeld nog wil kopen.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

26/10/2007 00:11:00
Quote Anchor link
Kun je per opslagmedium de voorwaarden eens geven?

John de Boer

John de Boer

26/10/2007 00:12:00
Quote Anchor link
Je hebt blijkbaar iets over het hoofd gezien Blanche, in het start-topic staat al:
"welke film hij in zijn bezit heeft"

voor wat jij wil zou ik nog een andere tabel kunnen maken, iets van nog_kopen o.i.d.
En je weet lijkt me ook nog niet welke audio, subtitle e.d. erop staan als je de film (nog) niet in je bezit hebt.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

26/10/2007 00:14:00
Quote Anchor link
* kuch *

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

26/10/2007 08:49:00
Quote Anchor link
users
----
id
ect.

films
----
id
user
ect..

zo kan het ook sns bank..

John de Boer

John de Boer

27/10/2007 20:14:00
Quote Anchor link
Ben je verkouden Jan? neem een hoestdrankje ofzo ;P

Ik heb het ff uitgezocht en ik heb de volgende voorwaarden:

*. VHS / Betamax / Video2000 -> duur (60, 90, 120, 180, 210 of 240 min.)
-> evt. merk en type videoband
*. S-VHS
*. CD / VCD / SVCD
*. CD-i
*. DVD -> systeem (PAL, NTSC of SECAM)
-> Beeld (4:3 of 16:9)
-> Zone (1 t/m 8)
-> Formaat (DVD-5 of DVD-9)

Ik heb (nog) geen voorwaarden kunnen bedenken bij S-VHS, CD/VCD/SVCD en CD-i.

En ik was nog vergeten te vermelden dat jullie geen opslagmedia-afhankelijk (en/of gebruikers-afhankelijk) model hebben, wat ik dus juist wel zou willen hebben.

En wat bedoel je met sns bank Spiderpig?

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

27/10/2007 20:18:00
Quote Anchor link
John de Boer schreef op 27.10.2007 20:14:
Ben je verkouden Jan? neem een hoestdrankje ofzo ;P

Nee, ik vond het nogal onbeleefd dat je totaal niet reageerde op mijn posts in je topic.

John de Boer

John de Boer

27/10/2007 20:22:00
Quote Anchor link
Mijn excuses Jan, dat heb ik echt niet met opzet gedaan, en ik zei ook dat ik er later op terug zou komen wat ik dacht ik gedaan heb.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

27/10/2007 20:28:00
Quote Anchor link
Okee no prob. Je hebt dus hier een veel op veel relatie zoals ik al eerder zei, en daar heb je weer een koppeltabel voor nodig.

Als je hier een beheerpagina voor wilt maken die PHP en MySQL gebruikt krijg je dan een dynamisch formulier. Ik stel me zo voor dat iemand een opslagmedium kiest uit een select. Aan de hand van de gekozen optie moeten dan daaronder de juiste formulierelementen verschijnen.

Je zou dit met JavaScript kunnen realiseren. Het is geen kinderachtig scriptje, maar het is wel te doen. Heb je ervaring met JavaScript?

John de Boer

John de Boer

27/10/2007 21:10:00
Quote Anchor link
Ik heb wel enigszins wat ervaring met JavaScript, maar het is alweer een tijdje geleden dat ik ermee gewerkt heb.
Ik snap in elk geval welke kant je opwilt.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

27/10/2007 22:20:00
Quote Anchor link
Ik heb een voorbeeld met AJAX gemaakt om te laten zien wat ik bedoel.

John de Boer

John de Boer

27/10/2007 22:33:00
Quote Anchor link
Ok bedankt Jan, ik zal het eens bekijken.

Er ontbreekt nog wel de selectie van een aantal voorwaarden, maar ik denk dat ik er nu zelf verder wel uitkom want ik snap het concept.

En ik zal nog wel enigszins moeten normaliseren, voordat ik het kan gaan uitwerken.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

27/10/2007 22:42:00
Quote Anchor link
Klopt, het is een opzetje. Maar hiermee moet je zelf verder kunnen. Voor de volledigheid nog even de codes:

dynamisch_formulier.php:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
<?php
    ini_set ('display_errors', 1);
    error_reporting (E_ALL);
?>

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
    <title>Jan Koehoorn | Dynamisch Formulier</title>

<link rel="stylesheet" type="text/css" media="screen" href="reset.css" />
    <link rel="stylesheet" type="text/css" media="screen" href="oop.css" />
    <style type="text/css" media="screen">
        form            { padding: 10px; border: 1px solid #9f9; }
    </style>

<script type="text/javascript" src="mootools/mootools.js"></script>
    <script type="text/javascript">
        window.addEvent ('load', function () {
            $('medium').addEvent('change', function () {
                var url = 'http://www.jankoehoorn.nl/dynamisch_formulier_ajax.php';
                $('my_form').send ({
                    update: $('eigenschappen')
                });
            });        
        });
    </script>
</head>

<body>
    <div id="container">
    <h1>Jan Koehoorn | Dynamisch Formulier</h1>
    <form id="my_form" method="post" action="dynamisch_formulier_ajax.php">
    <p>
        <label for="medium">opslagmedium:</label>
        <select id="medium" name="medium">
            <option value="">kies een opslagmedium</option>
            <option value="VHS / Betamax / Video2000">VHS / Betamax / Video2000</option>
            <option value="S-VHS">S-VHS</option>
            <option value="CD / VCD / SVCD">CD / VCD / SVCD</option>
            <option value="CD-i">CD-i</option>
            <option value="DVD">DVD</option>
        </select>
    </p>

<div id="eigenschappen">
    <?php
        require 'dynamisch_formulier_ajax.php';
    ?>

</div>

<p>
        <input type="submit" value="opslaan" />
    </p>
    </form>
    </div>
</body>
</html>

dynamisch_formulier_ajax.php:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
<?php
    if ($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST') {
        switch ($_POST['medium']) {
            case
'':
                echo '<p>Kies een opslagmedium</p>';
                break;
            case
'VHS / Betamax / Video2000':
                echo '<p>';
                echo '<label for="duur">duur:</label>';
                echo '<select id="duur" name="duur">';
                echo '<option value="60">60</option>';
                echo '<option value="90">90</option>';
                echo '<option value="120">120</option>';
                echo '<option value="180">180</option>';
                echo '<option value="210">210</option>';
                echo '<option value="240">240</option>';
                echo '</select>';
                echo '</p>';
                break;
            case
'DVD':
                echo '<p>';
                echo '<label for="systeem">systeem:</label>';
                echo '<select id="systeem" name="systeem">';
                echo '<option value="PAL">PAL</option>';
                echo '<option value="NTS">NTS</option>';
                echo '<option value="SECAM">SECAM</option>';
                echo '</select>';
                echo '</p>';
                break;
            default:

echo '<p>Hier moeten nog velden voor verzonnen worden ;-)</p>';
                break;
        }
    }

?>

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.