Mysql cominuceren met Game-maker - Data base maken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/04/2011 20:52:56
Quote Anchor link
Dan moet je even je webhoster een schop geven.

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 13:49:56

Huppelpup php

huppelpup php

20/04/2011 20:57:00
Quote Anchor link
hij doet het op ie nu;
en ook op chrome;
volgens mij was mij host weer is sloom.
bedankt,

ik ga morghe verder der aan!

groeten,

Phpnuke r

phpnuke r

20/04/2011 21:23:02
Quote Anchor link
Sorry, maar mysql & php is serverside, dus hij zou het op alle browsers moeten doen tenzij de html/javascript/css code kapot is.

Just kidding :P

20/04/2011 22:24:40
Quote Anchor link
Merijn geurts op 20/04/2011 21:23:02:
Sorry, maar mysql & php is serverside, dus hij zou het op alle browsers moeten doen tenzij de html/javascript/css code kapot is.

Just kidding :P

Is ook niet helemaal waar, de manier van verbinden met een bepaalde server e.d. kan de browser als nog regelen. Dus zelfs al is mysql & php server-side zou het toch in een bepaalde browser niet kunnen doen. Of zie ik dit verkeerd ^^ ?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/04/2011 22:37:13
Quote Anchor link
Dat zie je verkeerd..

Het verbinden met de mysql-server en de database gaat via de webserver.

Write Down

Write Down

21/04/2011 00:10:26
Quote Anchor link
Wat wel kan is dat een bepaalde webapplicatie geen correct weergave geeft in een bepaalde browser. Maar uit mijn ervaring, weet ik dat cPanel de gebruikte software controleert en aanpast indien nodig. Volgens mij heeft je host gewoon niet alles op orde.

21/04/2011 07:27:40
Quote Anchor link
- Aar - op 20/04/2011 22:37:13:
Dat zie je verkeerd..

Het verbinden met de mysql-server en de database gaat via de webserver.

Ja maar het verbinden met je webserver gaat via de browser. Dat bedoelde ik met "bepaalde server".

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.