mySQL database maken lukt niet...

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Barry

Barry

01/12/2006 14:23:00
Quote Anchor link
Ik ben redelijk handig met MS Access. Ik ben nu bezig met mijn website om een login en registreer systeem te maken. Er staan veel leuke scripts hier op de site in PHP maar ik wil er graag een database achter hebben, en het in elkaar draaien van die database (naam, email, login, wachtwoord) lukt niet. Ik heb nameijk geen ervaring met mySQL. Wie wil mij hierbij helpen?

mvg

Barry ****@gmail.com
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Barry

PHP hulp

PHP hulp

19/11/2024 05:25:55

Frank -

Frank -

01/12/2006 14:28:00
Quote Anchor link
Wat is het probleem? 'Geen ervaring' zegt niet zo veel, er zijn genoeg tutorials die je een eind op weg kunnen helpen.

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

01/12/2006 14:28:00
Quote Anchor link
Als je nog geen enkele ervaring hebt met mysql zou ik eerst een pakket nemen zoals WAMP (Windows, Apache, MySQL, PHP) dit is een totaal pakketje van de losse software en daarbij hoef je (voor een test omgeving) vrij weinig te configureren.

voor mysql+PHP zou ik tutorials volgen als nieuwsscriptjes, counter, en gastenboeken.

Luke Banning

Luke Banning

01/12/2006 14:43:00
Quote Anchor link
Tutorials of een goed boek kunnen je een heel stuk op weg helpen.
Voor de rest moet je gewoon ervaring opdoen, dus gewoon veel proberen, veel kun je er toch niet aan fout doen

Barry

Barry

01/12/2006 16:30:00
Quote Anchor link
is er ook iemand die me bij wil staan/helpen...? . Ik ben al bezig met allerlei tutuorials door te nemen, maar ik heb het idee dat hier op dit forum heel veel mensen zitten die in een avond in elkaar kunnen draaien waar ik drie weken over doe....

Frank -

Frank -

01/12/2006 16:34:00
Quote Anchor link
Barry schreef op 01.12.2006 16:30:
is er ook iemand die me bij wil staan/helpen...? . Ik ben al bezig met allerlei tutuorials door te nemen, maar ik heb het idee dat hier op dit forum heel veel mensen zitten die in een avond in elkaar kunnen draaien waar ik drie weken over doe....
Ongetwijfeld, maar daar leer jij niks van!

Joren de Wit

Joren de Wit

01/12/2006 16:39:00
Quote Anchor link
En daar zal ongetwijfeld ook een prijskaartje aan hangen. Probeer het gewoon zelf, en als je vastloopt kun je hier natuurlijk altijd met je vraag terecht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.