MySQL en SQL Mobile

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Wout van der Burg

Wout van der Burg

12/06/2006 10:44:00
Quote Anchor link
Hallo
ik vroeg me af of het mogelijk is om MySQL te kunnen laten samenwerken met MS-SQL Mobile?
Ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft of iets dergelijks

Graag hoor ik daar meer over

PHP hulp

PHP hulp

17/11/2024 02:52:37

Remco van Arkelen

Remco van Arkelen

12/06/2006 10:48:00
Quote Anchor link
Zit je nou nog steeds te rommelen met die Mobile-Users? Heb je nog geen applicatie kunnen schrijven?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Remco van Arkelen

Wout van der Burg

Wout van der Burg

12/06/2006 10:57:00
Quote Anchor link
:) ja dat wel, maar het is niet mogelijk om met een pocket-VB-applicatie gegevens weg te schrijven naar een CSV of textbestand.

Dus vroeg ik me af of ik gegevens kan synchroniseren met MSSQL-mobile naar mijn MySQL server...

- wes  -

- wes -

12/06/2006 11:19:00
Quote Anchor link
Wat is dat nou weer voor een instelling wout, kan niet, is niet mogelijk . pffft, dat kennen we hier niet :)

alles kan!

Wout van der Burg

Wout van der Burg

12/06/2006 11:51:00
Quote Anchor link
:)
tja das waar, maar Excel Mobile kan geen CSV bestanden lezen, en Mobile-VB kan ook geen CSV-bestanden maken via de standaard I/O system :)
maar ik denk , verzin een alternatief en vraag of er mensen zijn met ervaring.. ;)

Wout van der Burg

Wout van der Burg

12/06/2006 16:47:00
Quote Anchor link
no-one?

Remco van Arkelen

Remco van Arkelen

12/06/2006 17:05:00
Quote Anchor link
Ik kan me niet echt voorstellen dat je met embedded VB geen files aan zou kunnen maken op een PPC...ik heb evb pas van de laptop gehaald dus kan het nu even niet controleren / nabootsen.

Mobile SQL-Server heb ik (nog) geen ervaring mee :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.