MysQl fout
Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2)
Snapt u nog niet wat ik bedoel kom dan even kijken op deze site!
http://members.lycos.nl/darkbullet
En meld je maar is aan snap je nou wat ik bedoel wilt u me dan helpen ermee>?
u krijgt als belonging een paar scripts!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tom
Daar passen dit soort vragen veel meer thuis!
Ow hoe toch op over die criminals. Je moet begrijpen dat iedereen dit spel heeft. Dus der zijn meschien nu als duizende criminals. Zou jij opvallen tussen die duizend? Echt niet. Probeer eentje zelf te maken!
Geef eens een testinlog...
Waarom een testinlog, vind je het stiekem gewoon hartstikke leuk? Hij geeft de error toch? Het ziet er naar uit dat je mysql_query (oid) probeert uit te voeren zonder eerst een connectie met je database te hebben gemaakt.
@Willem-Jan: ga je met beledigen? Ik haat dat soort spellen. Maar ik zie nergens een foutmelding, dus hoezo moet je dan een probleem oplossen als ik 'm nergens zie?
Ik persoonlijk heb nog nooit zo'n criminals gezien. Jullie blijkbaar wel en ik neem aan dat ook jullie daar ooit mee hebben zitten rommelen.
Dus heb geen commentaar steeds en probeer gewoon te helpen en hou anders lekker je mond dicht.
Ik heb ook geen commentaar alleen zie ik nergens een melding....
tom:
Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2)
@ArendJan: En hoe noem jij dit dan?
Edit: Sorry, ik had je naam niet juist.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -
Quote:
Ookal wordt ik daar niet veel wijzer van maar misschien iemand anders wel.Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2)
@SanThe, We hebben op phphulp wel een tijdje een beleid gehad waarbij criminals gerelateerde toppics direct gesloten werden, dit omdat het nogal irritaties opriep door het niveau van de vragen. Nu lijkt mij dat echter niet meer nodig omdat er niet veel criminals vragen meer gesteld worden.
Ik bedoel op die site die hij geeft zie ik nergens een melding ofzo....
Edit: En dit probleem heeft verder ook niks met criminals te maken maar gewoon met de database connectie, en die gebruiken we bijna allemaal.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -
Er speelt wat meer persoonlijk iets mee,
Ik heb jaren terug een crime site gehad, een site die best aardig liep met 1000 actieve leden etc.
Nu is het zo dat je veel vragen krijgt, over hoe je het doet enzo. Als je tegen sommige mensen zegt, dat je er niks meer aan doet en dat je geen tijd /geen zin hebt om te helpen.... accepteren ze dat en communiceren dan normaal met mij zonder het hierover te hebben.
Maar je hebt er dus ook bij, die lijken op virussen*kijkt naar de toppic openener*, ze blijven maar vragen stellen, *een duidelijke bord voor de kop*, hoe vaak je ook zegt... dat je er niks meer mee doet. De enige oplossing is.... blokken en verwijderen denk je dan. Dan denk je op phphulp, daar zullen ze toch niet komen?? Wel dus.
Vandaar dat mijn irritatie gehalte groot is... bij dit soort vragen.
[/off]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tim Groot
@TS (Tom): Leer je zelf a.u.b. eerst eens goed PHP & MySQL voordat je met zo'n site begint.. Dat bespaart ons en jezelf veel irritaties..
Wanneer u een hekel heeft aan Criminals en de aan Criminals gerelateerde problemen, reageer dan niet op een topic over Criminals. Het bespaart u een hoop frustratie/irritatie en de TS een hoop zinloze reacties. Mocht een topic worden doodgezwegen, dan zal het de TS ook wel duidelijk zijn dat hij/zij met Criminals niet wordt geholpen.
Groeten,
De Kerstman
@Reacties: Ik sluit me aan bij Frank dat reageren weinig zin heeft als je geen oplossing of iets constructiefs aanbied.
log in op lycos
online tools
php4u aanzetten en mysql gegevens overnemen in script