MysQl fout

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer

Functie omschrijving Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework. Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met back-end development. Verder staat dit

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar MS Dynamics 365 Projecten

Samengevat: Deze werkgever is de kwaliteitsdienst in de tuinbouwsector. Ben jij een ervaren ontwikkelaar? Heb jij ervaring met Ms Dynamics 365 BC? Vaste baan: Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC ICT MBO 3.500 - 5.000 Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Ons bedrijf bewaakt en bevordert de kwaliteit van producten, processen en ketens in de tuinbouw. Wij kenmerken zich door openheid, ruimte voor initiatief, collegialiteit en zelfontplooiing. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. Functie: Voor de vacature als Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Roelofarendsveen MBO

Bekijk vacature »

Senior PHP developer met ambities tot Software Arc

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Software Developer

Functieomschrijving Voor een toffe opdrachtgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP Developer met affiniteit met Laravel. Je komt te werken bij een uitdagende opdrachtgever met supergave klanten in een specifieke branche. Als PHP ontwikkelaar ben je samen met een vooruitstrevende team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het vernieuwen van informatiesystemen voor een specifieke branche. Je ondersteunt complexe uitdagingen van klanten. Vervolgens breng je hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Affiniteit met Laravel is een pré. Om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en snel in

Bekijk vacature »

Applicatiebeheerder/ Ontwikkelaar

Dit ga je doen - Verantwoordelijkheid dragen voor het complexe applicatielandschap; - Schakelen met eindgebruikers en leveranciers; - Verdeling in werkzaamheden tussen dagelijks beheer ontwikkelen; - Het analyseren van de behoeften van gebruikers en het vertalen hiervan naar functionele specificaties voor de applicaties; - Actief bijdragen aan het leveren van passende oplossingen voor het applicatielandschap. Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de regio van Amsterdam is een van de meest toonaangevende mediaorganisaties in Nederland. Door de organisatiecultuur krijg jij veel ruimte om initiatief te nemen en zelfstandig aan het werk te gaan. Samen met het IT team zorg

Bekijk vacature »

Database Developer

Functie omschrijving Voor een logistieke dienstverlener in omgeving Zuid Beijerland zijn wij op zoek naar versterking. Weet jij als geen ander systemen aan elkaar te koppelen en heb jij goede kennis van SQL en UML, lees dan snel verder! Jouw taken zien er als volgt uit: Je bent in deze rol voornamelijk verantwoordelijk voor het bouwen, implementeren en beheren van koppelingen tussen de bestaande systemen (zowel business 2 business als application 2 application). Daarnaast inventariseer je de wensen van in- en externe klanten, die je vervolgens samen met je collega's, vertaalt naar technische specificaties, die jullie zelf ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

OutSystems developer

Dit ga je doen Klanten adviseren over de mogelijkheden van OutSystems; OutSystems oplossingen ontwikkelen en implementeren; Stakeholdermanagement; Kennis en expertise up to date houden en delen met het team. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Amsterdam, is een innovatieve dienstverlener die zich richt op grote corporates in verschillende sectoren. Doordat je bij veel verschillende klanten aan de slag zal gaan is geen enkel project hetzelfde. De organisatie kenmerkt zich door hoge mate van professionaliteit en innovatieve oplossingen. In de rol van OutSystems developer zal jij verschillende grote klanten helpen om efficiënte OutSystems oplossingen te ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving Startende Software Ontwikkelaar gezocht met kennis van C# .NET! Ben jij net klaar met je opleiding en ben je op zoek naar je eerste echte werkervaring? Of heb jij al enige werkervaring maar ben toe aan iets nieuws? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Wij zoeken namelijk een Junior Software Ontwikkelaar die klaar is voor een nieuwe uitdaging bij een leuke werkgeven in de regio Zeist. In deze functie werk jij vaak aan verschillende projecten en ga je bij klanten op bezoek. Ben jij op zoek naar een functie met uitdaging, diversiteit en verantwoordelijkheid? Dan is

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you start in a driven and diverse development team. Your team consists of 16 IT professionals, including 7 software engineers. Because your new employer is internationally active, there are also international IT professionals working in the IT department. As a result, the official language is English. As a team you are responsible for a new Cloud Native product. This product runs entirely in Azure with a Progress Database and various Azure Functions. In addition, this product has a JS front-end, a REST API system and a layer in C # .NET. The idea is therefore

Bekijk vacature »

Java developer

Functie Je gaat aan de slag als Tester voor een aantal mooie projecten. Je komt terecht in een DevOps team waar jij aan de slag gaat om de kwaliteit te waarborgen omtrent de maatwerk software voor de klanten. Je draait je hand er niet voor om de adviserende rol te bekleden op het gebied van testautomatisering en het opzetten van testframeworks. Zoals aangegeven ga je daadwerkelijk in het eigen team aan de slag en is het daarnaast ook gebruikelijk bij de klanten op locatie te komen om te werken aan de opdrachten. Je krijgt zodoende echt een mooie kijk in

Bekijk vacature »

UX Writer (m/v/d)

UX Writer (m/v/d) Everything we do, starts with you. Together with you, we build the most human-centric fintech. We have the ambition to create the next. And - with Bertelsmann - a strong foundation to start from. Let’s make it new – for society and for yourself. Wij zijn op zoek naar een UX Writer (m/v/d) Fulltime - Op ons kantoor in Amsterdam of Heerenveen / deels vanuit huis Als UX Writer bij Riverty hou jij je bezig met onze strategie om daar te zijn waar onze gebruikers zijn en op de manier waarop zij ons nodig hebben, terwijl wij

Bekijk vacature »
Tom

tom

23/08/2006 21:58:00
Quote Anchor link
Wie kan mij helpen met mijn MysQl als ik wil aanmelden en ik heb op de aanmeld knop gedrukt komt er dit te staan

Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2)

Snapt u nog niet wat ik bedoel kom dan even kijken op deze site!
http://members.lycos.nl/darkbullet

En meld je maar is aan snap je nou wat ik bedoel wilt u me dan helpen ermee>?

u krijgt als belonging een paar scripts!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tom

PHP hulp

PHP hulp

12/01/2025 06:35:42

Tim Groot

Tim Groot

23/08/2006 22:18:00
Quote Anchor link
waarom ga je niet naar een criminalsfederatie?

Daar passen dit soort vragen veel meer thuis!

DDragonz

DDragonz

23/08/2006 22:38:00
Quote Anchor link
Ow hoe toch op over die criminals. Je moet begrijpen dat iedereen dit spel heeft. Dus der zijn meschien nu als duizende criminals. Zou jij opvallen tussen die duizend? Echt niet. Probeer eentje zelf te maken!

ArendJan

ArendJan

23/08/2006 22:47:00
Quote Anchor link
Ik krijg geen foutmelding, waar krijg je die foutmelding? En waarom een irritant lycos host...? :/

Geef eens een testinlog...

Willem Jan Z

Willem Jan Z

23/08/2006 23:20:00
Quote Anchor link
Waarom een testinlog, vind je het stiekem gewoon hartstikke leuk? Hij geeft de error toch? Het ziet er naar uit dat je mysql_query (oid) probeert uit te voeren zonder eerst een connectie met je database te hebben gemaakt.

ArendJan

ArendJan

23/08/2006 23:31:00
Quote Anchor link
@Willem-Jan: ga je met beledigen? Ik haat dat soort spellen. Maar ik zie nergens een foutmelding, dus hoezo moet je dan een probleem oplossen als ik 'm nergens zie?

- SanThe -

- SanThe -

23/08/2006 23:32:00
Quote Anchor link
Je hoeft niet van criminals te houden om iemand te helpen. Hij is nieuw en jong en probeert iets op te steken.

Ik persoonlijk heb nog nooit zo'n criminals gezien. Jullie blijkbaar wel en ik neem aan dat ook jullie daar ooit mee hebben zitten rommelen.

Dus heb geen commentaar steeds en probeer gewoon te helpen en hou anders lekker je mond dicht.

ArendJan

ArendJan

23/08/2006 23:33:00
Quote Anchor link
Ik heb ook geen commentaar alleen zie ik nergens een melding....

- SanThe -

- SanThe -

23/08/2006 23:34:00
Quote Anchor link
tom:
Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2)

@ArendJan: En hoe noem jij dit dan?

Edit: Sorry, ik had je naam niet juist.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -

Bo az

Bo az

23/08/2006 23:37:00
Quote Anchor link
@ArendJan, de TS geeft gewoon een foutmelding:
Quote:
Ookal wordt ik daar niet veel wijzer van maar misschien iemand anders wel.

@SanThe, We hebben op phphulp wel een tijdje een beleid gehad waarbij criminals gerelateerde toppics direct gesloten werden, dit omdat het nogal irritaties opriep door het niveau van de vragen. Nu lijkt mij dat echter niet meer nodig omdat er niet veel criminals vragen meer gesteld worden.

ArendJan

ArendJan

23/08/2006 23:41:00
Quote Anchor link
Ik bedoel op die site die hij geeft zie ik nergens een melding ofzo....

- SanThe -

- SanThe -

23/08/2006 23:44:00
Quote Anchor link
@Boaz: Ik ben daarvan op de hoogte, maar het is geen beleid en het staat nergens vermeld dat criminals niet mag op dit forum. Het lijkt mij dus logisch om niet direct iemand weg te jagen.

Edit: En dit probleem heeft verder ook niks met criminals te maken maar gewoon met de database connectie, en die gebruiken we bijna allemaal.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -

Tim Groot

Tim Groot

24/08/2006 11:47:00
Quote Anchor link
[off]
Er speelt wat meer persoonlijk iets mee,
Ik heb jaren terug een crime site gehad, een site die best aardig liep met 1000 actieve leden etc.
Nu is het zo dat je veel vragen krijgt, over hoe je het doet enzo. Als je tegen sommige mensen zegt, dat je er niks meer aan doet en dat je geen tijd /geen zin hebt om te helpen.... accepteren ze dat en communiceren dan normaal met mij zonder het hierover te hebben.
Maar je hebt er dus ook bij, die lijken op virussen*kijkt naar de toppic openener*, ze blijven maar vragen stellen, *een duidelijke bord voor de kop*, hoe vaak je ook zegt... dat je er niks meer mee doet. De enige oplossing is.... blokken en verwijderen denk je dan. Dan denk je op phphulp, daar zullen ze toch niet komen?? Wel dus.
Vandaar dat mijn irritatie gehalte groot is... bij dit soort vragen.
[/off]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tim Groot

Andries Louw Wolthuizen

Andries Louw Wolthuizen

24/08/2006 13:21:00
Quote Anchor link
@TS (Tom): Leer je zelf a.u.b. eerst eens goed PHP & MySQL voordat je met zo'n site begint.. Dat bespaart ons en jezelf veel irritaties..

Frank -

Frank -

24/08/2006 13:30:00
Quote Anchor link
Dames en heren,

Wanneer u een hekel heeft aan Criminals en de aan Criminals gerelateerde problemen, reageer dan niet op een topic over Criminals. Het bespaart u een hoop frustratie/irritatie en de TS een hoop zinloze reacties. Mocht een topic worden doodgezwegen, dan zal het de TS ook wel duidelijk zijn dat hij/zij met Criminals niet wordt geholpen.

Groeten,
De Kerstman

Arend a

Arend a

24/08/2006 13:38:00
Quote Anchor link
Beste Tom, het probleem zit em waarschijnlijk in dat je niet goed je username/wachtwoord of database hebt opgegeven voor de mysql verbinding.

@Reacties: Ik sluit me aan bij Frank dat reageren weinig zin heeft als je geen oplossing of iets constructiefs aanbied.

- -

- -

24/08/2006 13:46:00
Quote Anchor link
Omdat ik meerdere malen op MSN deze jongen heb geprobeerd te helpen met -tig criminals, weet ik het probleem. Hij is vergeten php/mysql aan te setten. Voor de duidelijkheid, hoe agat dat:
log in op lycos
online tools
php4u aanzetten en mysql gegevens overnemen in script

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.