mysql + php vraag
Milo S
28/11/2010 13:11:29@ Wouter J; Je wilt nu dus gaan beweren dat wij (Karl, Niels en Ik) geen discussie kunnen voeren en dat Dalando het niet moet proberen of dat Dalando geen discussie kan voeren en dat wij het niet met hem moeten proberen. Het is een beetje onduidelijk.
Ik denk dat wij (Karl, Niels, Ik en veel meer leden van phphulp) het er wel eens zijn dat Dalando zich niet moet aanstellen, en zelf moet gaan leren voor die andere iets wil aanleren. Ik zeg niet dat mijn scripts perfect zijn, bijlange na niet zelfs, maar wel durf ik te zeggen dat ik nu genoeg info tot mij heb genomen om een ander wat te kunnen leren.
Ik denk dat wij (Karl, Niels, Ik en veel meer leden van phphulp) het er wel eens zijn dat Dalando zich niet moet aanstellen, en zelf moet gaan leren voor die andere iets wil aanleren. Ik zeg niet dat mijn scripts perfect zijn, bijlange na niet zelfs, maar wel durf ik te zeggen dat ik nu genoeg info tot mij heb genomen om een ander wat te kunnen leren.
PHP hulp
22/11/2024 13:49:55Wouter J
28/11/2010 13:38:56Milo S:
of dat Dalando geen discussie kan voeren en dat wij het niet met hem moeten proberen. Het is een beetje onduidelijk.
Dit is de juiste omschrijving.
Milo S:
Mee eens.