Mysql: Random getal met komma
Manaus Lavens
23/12/2010 17:01:43Goeienamiddag,
Ik zou dmv een cronjob telkens de prijzen van een product laten aanpassen.
Ieder product heeft een veld min en een veld max. Nu had ik graag dmv mysql een willekeurig getal tussen die min en max waarde, maar er zou 1 getal na de komma moeten komen. Iemand enig idee of dit mogelijk is? Zoja hoe?
Zoniet, hoe is dit mogelijk met php?
Mvg, Manaus
Ik zou dmv een cronjob telkens de prijzen van een product laten aanpassen.
Ieder product heeft een veld min en een veld max. Nu had ik graag dmv mysql een willekeurig getal tussen die min en max waarde, maar er zou 1 getal na de komma moeten komen. Iemand enig idee of dit mogelijk is? Zoja hoe?
Zoniet, hoe is dit mogelijk met php?
Mvg, Manaus
Gewijzigd op 23/12/2010 17:08:07 door Manaus Lavens
PHP hulp
14/11/2024 18:10:21TJVB tvb
23/12/2010 17:12:49Ik hoop dat je niet daadwerkelijk een kolom genaamd min of max hebt, dat zijn gereserveerde woorden.
Manaus Lavens
23/12/2010 17:35:48Het werk gedeeltelijk.
Ik heb volgende query
De eerste keer dat ik dit uitvoerde was alles correct, de 2e maal bleven alle waarde dezelfde?
Alvast bedankt
Ik heb volgende query
De eerste keer dat ik dit uitvoerde was alles correct, de 2e maal bleven alle waarde dezelfde?
Alvast bedankt
Kris Peeters
23/12/2010 17:45:57Manaus Lavens
23/12/2010 17:49:43Dmv van een cronjob wordt deze query uitgevoerd. De tabel product heeft bijvoorbeeld 3 kolommen, nl: waarde, minprijs, maxprijs
Nu wil ik telkens de query uitgevoerd wordt, dat er bij waarde een nieuwe waarde komt, namelijk tussen de min en max prijs en 1 getal na de komma.
Nu wil ik telkens de query uitgevoerd wordt, dat er bij waarde een nieuwe waarde komt, namelijk tussen de min en max prijs en 1 getal na de komma.