Mysql to pdf
Bobbie Feenstra
06/09/2009 12:57:00Beste lezer,
Ik zit met een klein probleem..
Ik heb hier een PDF met een achtergrond en behoorlijk wat tekst. Op bepaalde plaatsen moet iets ingevuld worden (zoals naam, klas enz.).
Is het mogelijk om in PHP (met gegevens uit de sql database) bepaalde gegevens in te vullen op de aangewezen plaatsen in deze pdf? (misschien met pixels ofzo?)
Bij voorbaat dank!
Ik zit met een klein probleem..
Ik heb hier een PDF met een achtergrond en behoorlijk wat tekst. Op bepaalde plaatsen moet iets ingevuld worden (zoals naam, klas enz.).
Is het mogelijk om in PHP (met gegevens uit de sql database) bepaalde gegevens in te vullen op de aangewezen plaatsen in deze pdf? (misschien met pixels ofzo?)
Bij voorbaat dank!
PHP hulp
08/11/2024 13:58:38Julien
06/09/2009 13:00:00Ik denk het eigenlijk niet. PDF staat erom bekend dat het niet bewerkt kan worden toch? Ik heb zoiets wel ooit in Word gedaan met Acces en SQL. Dus het moet met php en sql ook wel in word kunnen. Hier heb ik toen mijn info vandaan gehaald: http://office.webforums.nl/index.php
Maar misschien dat iemand anders een oplossing heeft hier mét PDF.
Maar misschien dat iemand anders een oplossing heeft hier mét PDF.
Daniel H
06/09/2009 13:16:00is het niet mogelijk om de pdf, in tekst omtezetten, dan vervolgens op de plekken waar het moet gegevens uit de database te include, en dan de gehele tekst weer omzetten in een pdf file?
Jesper Diovo
06/09/2009 13:19:00Bobbie Feenstra
06/09/2009 21:43:00@Julien: Ik ben op dat forum geweest, maar heb helaas niks kunnen vinden?
@Daniel: Ik heb de PDF zelf nog niet binnen, maar ik ben bang dat er ook afbeeldingen in staan..
Bedankt voor jullie hulp!
@Daniel: Ik heb de PDF zelf nog niet binnen, maar ik ben bang dat er ook afbeeldingen in staan..
Bedankt voor jullie hulp!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bobbie Feenstra