Mysql to pdf

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Bobbie Feenstra

Bobbie Feenstra

06/09/2009 12:57:00
Quote Anchor link
Beste lezer,

Ik zit met een klein probleem..
Ik heb hier een PDF met een achtergrond en behoorlijk wat tekst. Op bepaalde plaatsen moet iets ingevuld worden (zoals naam, klas enz.).

Is het mogelijk om in PHP (met gegevens uit de sql database) bepaalde gegevens in te vullen op de aangewezen plaatsen in deze pdf? (misschien met pixels ofzo?)

Bij voorbaat dank!

PHP hulp

PHP hulp

08/11/2024 13:58:38

Julien

Julien

06/09/2009 13:00:00
Quote Anchor link
Ik denk het eigenlijk niet. PDF staat erom bekend dat het niet bewerkt kan worden toch? Ik heb zoiets wel ooit in Word gedaan met Acces en SQL. Dus het moet met php en sql ook wel in word kunnen. Hier heb ik toen mijn info vandaan gehaald: http://office.webforums.nl/index.php

Maar misschien dat iemand anders een oplossing heeft hier mét PDF.

Daniel H

Daniel H

06/09/2009 13:16:00
Quote Anchor link
is het niet mogelijk om de pdf, in tekst omtezetten, dan vervolgens op de plekken waar het moet gegevens uit de database te include, en dan de gehele tekst weer omzetten in een pdf file?

Jesper Diovo

Jesper Diovo

06/09/2009 13:19:00

Bobbie Feenstra

Bobbie Feenstra

06/09/2009 21:43:00
Quote Anchor link
@Julien: Ik ben op dat forum geweest, maar heb helaas niks kunnen vinden?

@Daniel: Ik heb de PDF zelf nog niet binnen, maar ik ben bang dat er ook afbeeldingen in staan..

Bedankt voor jullie hulp!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bobbie Feenstra

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

06/09/2009 22:14:00
Quote Anchor link
Zend heeft er geloof ik een module voor:

http://stackoverflow.com/questions/7364/pdf-editing-in-php

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.