MySQL

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Scrum Master

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Scrum master op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je begeleidt twee teams binnen de afdeling Platform Services (PLS). Je helpt mee de devops manier van werken van de teams verder door te ontwikkelen. Je helpt de PO bij het managen van de product backlog; het voorbereiden van

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je werkt mee aan de migratie naar .NET 6; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Zij zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

Medior Mobile Developer iOS Amsterdam

Functie What will you be doing as Mobile Developer? As an iOS app developer you will work in a multidisciplinary team of app developers, web developers and designers. You will work on world-class apps that will be used by thousands of people. There is a lot of room for self-development on a technical and personal level. Together with the rest of the team you develop in the newest techniques and you go for the best quality. We work with Kotlin Multiplatform Mobile to develop hybrid apps and we guarantee quality with peer reviews, unit testing and we use a CI/CD.

Bekijk vacature »

Senior Javascript developer

Functie Het platform is gebouwd in een moderne JavaScript stack, die gebruikt maakt van:  React.js  Redux  TypeScript  Node.js  Google Cloud functions (node.js)  Semantic UI Alle code wordt getest en beoordeeld door collega developers. De continuous integration pipeline maakt het mogelijk om elke dag waarde te leveren aan hun klanten. Het ontwikkelproces is pragmatisch en gebaseerd op Scrum. Wat je zult doen: Ten eerste kun je nadrukkelijk jouw eigen stempel drukken op de technologie, het product en de cultuur van het bedrijf. Je bent bezig met het uitwerken van de architectuur van nieuwe functionaliteiten op

Bekijk vacature »

Oracle APEX Ontwikkelaar (3.500-6.000 euro)

Bedrijfsomschrijving Ben jij een getalenteerde Oracle APEX ontwikkelaar met minimaal één jaar ervaring in het ontwikkelen van Oracle APEX-applicaties? Ben je gepassioneerd over het ontwikkelen van bedrijfskritische oplossingen en wil je werken bij een toonaangevend consultancybedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Deze organisatie beschikt over zowel inhouse als externe projecten, maar bovenal over een sterk team en netwerk van opdrachten waardoor jij jezelf verder kunt ontwikkelen. Het team bestaat uit een aantal junior en medior developers, maar vooral uit senioren. De business unit managers binnen het team zijn mensen die hun vak verstaan en zelf als Oracle APEX

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Doorontwikkelen van software; Ontwikkelen en testen van nieuwe functionaliteiten; Implementaties van nieuwe functionaliteiten en updates; Verzorgen van technische migraties naar nieuwe frameworks; Verwerken van incidenten. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de regio Amsterdam, draagt bij aan het verbeteren van de veiligheid en efficiëntie van de Nederlandse infrastructuur door het ontwikkelen van afgemeten software oplossingen. Zo passen zij location intelligence toe om onderhoud en reparaties efficiënt te laten verlopen. Verder zorgen deze systemen dat incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Als Front-end Developer ben jij samen met je team betrokken met het (door)ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Senior Software developer PHP

Functie Jij als senior PHP ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 developers binnen onze organisatie Jij gaat de brug zijn tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je je taken op voor de dag. Een greep van jouw taken zijn: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden met Security & Privacy Eisen • Minimaal 4

Bekijk vacature »

Magento2 Developer

Functie Ben jij een ontwikkelaar en wil jij een volgende stap zetten en als teamlead aan de slag? Lees dan snel verder! Voor een gewilde opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een programmeur die als meewerkend voorman aan de slag wilt gaan. Een developer die een team van twee man aan zal sturen. Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien; Ontwikkelen en ontwerpen van API's; Maatwerkoplossingen; Databeveiliging; Optimalisatie webshops; Ontwikkelen technische implementaties voor verbetering database; Aanspreekpunt voor de organisatie en verantwoordelijk voor de aansturing van externe developers. Zoek je veel uitdaging en veelzijdigheid in je werk dan

Bekijk vacature »

Als PHP developer (Symfony) bijdragen aan betere z

Functie Als Medior/Senior PHP developer wordt er een mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed in een team kunt opereren waar kennis wordt gedeeld en er bijvoorbeeld codereviews plaatsvinden. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden geactualiseerd.

Bekijk vacature »

Traineeship IT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij graag aan de slag als C# ontwikkelaar en jouw skills verder ontwikkelen? Zoek niet verder! Als C# ontwikkelaar ga je aan de slag met de volgende taken: (verdere) ontwikkeling van de software voor de interne processen binnen een .net omgeving; optimaliseren van de dataprocessing; ontwerpen en implementeren van zowel desktop- als web-programmatuur; ontwikkeling van tools ten behoeve van consultants en klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Den Bosch. Zij ontwikkelen business intelligence software voor een specifieke branche. Dit houdt in dat zij dashboards ontwikkelen

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Als developer bouw je in DevOps teams aan enterprise applicaties, nieuwe IOT, Chatbots of AI oplossingen. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij vorig jaar Microsoft Partner of the year geworden.

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Je ontwikkelt innovatieve, maatschappelijk belangrijke applicaties; Je implementeert nieuwe features; Je gaat in gesprek met eindgebruikers en designers om de applicaties continu te finetunen; Je draait mee in een professionele Agile/Scrum omgeving. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de omgeving van Amsterdam. Ze staan zeer goed bekend in de markt door hun innovatieve dienstverlening op IT gebied en hun gepassioneerde werknemers. Voor hun inspanningen op het gebied van IT hebben ze meerdere prijzen gewonnen! Onze klant is onderdeel van een Corporate werkgever en heeft zelf 300 mensen in dienst. Om

Bekijk vacature »
Danny K

Danny K

17/05/2006 12:41:00
Quote Anchor link
Ik heb een applicatie gemaakt in php icm mysql..
Ik heb mijn applicatie gemaakt in Mysql 5..

Nu heb ik de applicatie af..
Dus ik maak met mysqldump een .sql file zodat ik deze op de server kan importeren..
Nu staat op de server nog MySQL v3..
Krijg ik allemaal syntax error's..
En ik heb eerlijk gezegd niet zo veel zin om alles met de hand aan te passen..
De sql file is namelijk 41 mb groot..

Iemand een idee hoe ik deze kan "converteren" of iets anders?
Ik heb al wel contact opgenomen met de hostingprovider.. Maar ik vrees dat hun er niet veel aan kunnen doen.. en upgraden zullen ze waarschijnlijk ook wel niet doen..

Kortom.. HELP!!!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Danny K

PHP hulp

PHP hulp

16/11/2024 20:32:46

Frank -

Frank -

17/05/2006 12:51:00
Quote Anchor link
Syntax errrors omdat je database niet met je sql uit de voeten kan? Dan mankeert er nog wel meer aan je applicatie, bv. de foutafhandeling... Dat is de basis van iedere applicatie omdat alles wat fout kan gaan, vroeg of laat ook fout zál gaan.

Zoek een andere hostingprovider, dat zal de snelste manier zijn om de boel aan de praat te krijgen. Dat wil overigens niet zeggen dat je niets aan foutafhandeling hoeft te doen.

Een andere oplossing is om je systeem te herschrijven. En gezien het ontbreken van een foutafhandeling, is dat nog niet eens zo'n slecht plan.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Frank -

Danny K

Danny K

17/05/2006 12:57:00
Quote Anchor link
ik denk dat jij het verkeerd begrijpt..

Ik heb een mysqldump gemaakt..
Die wil ik in een nieuwe database plaatsen..
Maar dat kan dus niet..
Omdat hij komt met syntax error's..

Ik kan daar dus niets aan doen Frank..
Ligt aan de backward compatibility van mysql.

Frank -

Frank -

17/05/2006 13:08:00
Quote Anchor link
Wie is 'hij' in dit geval? En waarom krijg je errors? Waarschijnlijk omdat je code gebruikt die niet wordt ondersteund door versie 3. Dat heeft volgens mij dan niets te maken met backward compatibility van mysql.

Danny K

Danny K

17/05/2006 13:14:00
Quote Anchor link
"Hij" is de mysql console in dit geval..

Ik maak die code niet he..
Die word door mysql gemaakt..
Wat ik wil is dus.. een database gemaakt in mysql 5..
gebruiken in mysql 3..

en dat accepteert mysql 3 dus niet..
(en dat is ook wel logisch..)
Maar ik wil wel graag die database van een nieuwe versie plaatsen in een oudere versie..

Frank -

Frank -

17/05/2006 13:19:00
Quote Anchor link
Alle code waar MySQL 3 niet mee over weg kan, zul je moeten herschrijven. Niets aan te doen.

Ik vraag me wel af wat er dan allemaal in die dump staat, volgens mij is er bij het aanmaken van tabellen niet zo gek veel veranderd. Geef eens een voorbeeldje (een paar regels) uit de dump die problemen oplevert.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

17/05/2006 13:23:00
Quote Anchor link
Kan je niet gewoon MySQL updaten?

Danny K

Danny K

17/05/2006 13:27:00
Quote Anchor link
HET IS ME GELUKT

je kan bij de dump opgeven dat hij compatible moet zijn met een andere versie..
Dat werkte.. *gelukkig*

Raymond ---

Raymond ---

17/05/2006 13:28:00
Quote Anchor link
Arjan:

Niet elke host doet dat zomaar...

Danny K

Danny K

17/05/2006 13:32:00
Quote Anchor link
Arjan:

Ik wou dat dat kon.. Dan had ik het gelijk gedaan..
Ik heb gister wel contact opgenomen met de hoster..
En ik hoop dat ze het doet..

Jelle -

Jelle -

17/05/2006 13:36:00
Quote Anchor link
Wist niet dat MySql v3 nog bestond 8-)

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

17/05/2006 15:34:00
Quote Anchor link
Raymond:
Arjan:

Ik weet best hoe die wereld in elkaar zit, maar om nou een best onveilige versie 3 te laten draaien...

Danny K

Danny K

17/05/2006 15:44:00
Quote Anchor link
Arjan:
Raymond:
Arjan:

Ik weet best hoe die wereld in elkaar zit, maar om nou een best onveilige versie 3 te laten draaien...

Volgens mij is 3 niet zo onveilig hoor..
Maja.. ik zie liever een versie 4 of 5 daar op de servers..
maja.. het is goed gekomen :-p

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.