Mysql

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Front-End Developer

Als Senior Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Senior Front-End Developer bij Coolblue? Als Senior Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Senior Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Nadenken

Bekijk vacature »

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

Back-end developer (Magento2)

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Java developer Zorgsysteem

Dit ga je doen Werken aan het eigen gebouwde zorgsysteem; Verbeteringen maken en toepassen binnen de applicatie; Jij gaat werken aan de Back-end van de applicatie en sporadisch werk je mee aan de Front-end; Samenwerken met andere teams voor een optimaal resultaat; Jij kan 'clean' werken en high quality code schrijven; Jij werkt resultaatgericht. Hier ga je werken De organisatie houdt zich bezig met diverse applicaties met betrekking tot zorgregistratie. Dankzij hun systeem komt alle informatie, omtrent de zorg van een patiënt, op een overzichtelijke en toegankelijke manier samen in één systeem te staan. Op deze manier is deze informatie

Bekijk vacature »

Applicatie Ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving DUO verzorgt als uitvoeringsorganisatie, zijnde onderdeel van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap de uitvoering van complexe wet- en regelgeving en heeft een uitgebreid dienstenpakket. DUO financiert en informeert onderwijsdeelnemers en onderwijsinstellingen. Voor verdere informatie zie www.duo.nl Functieomschrijving Wie zoeken we? Jij bent een enthousiaste, flexibele OPS’er die het leuk vindt om het bestaande examenlandschap te vernieuwen. Je bent leergierig en hebt interesse in cloud- en containertechnieken zoals OpenShift, Docker en Helm. Je gaat een uitdaging niet uit de weg en wil je nieuw opgedane kennis graag delen met de collega’s binnen en buiten het team. Doordat de

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een enthousiaste PHP / Symfony Developer. Een ambitieus persoon die het gemotiveerde development team komt versterken met het realiseren van nieuwe en complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor professionele groei? Dit ga je doen: Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Applicatie ontw

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: We verwachten van je, dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Ervaring hebt met Agile/Scrum-werken en je thuis voelt in een Agile omgeving; Een aandeel levert aan het scrumproces en in de SAFe-releasetrain; Zelfstandig werkt in een scrumteam en intensief de samenwerking op zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Ervaring meebrengt met het schattten en inplannen van taken tot en met het testen en demonstreren van de opgeleverde functionaliteit; Collega’s in je

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

PHP developer (Symfony, Doctrine)

Functie Als PHP developer wordt er een hoge mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed opereert in een team waar kennis wordt gedeeld en dingen als codereviews erg veel voorkomen. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden

Bekijk vacature »

Front-end Developer - React - Data Driven

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een snelgroeiende organisatie die een data-driven inspectieapp op de markt hebben gebracht die nu al een aantal jaar door verschillende organisaties wereldwijd gebruikt wordt. Er zijn zo'n 6 mensen werkzaam bij dit bedrijf en ze zijn nu vooral op zoek naar een sterke front-end developer die wil gaan werken aan nieuwbouw applicaties en de uitbouw van de huidige applicaties. De reden dat ze zoeken is omdat er veel werk op komst is en ze hier de juiste capaciteit voor willen hebben. Er heerst hier een hele prettige sfeer waarin respect en eerlijke communicatie belangrijk is. Ook

Bekijk vacature »

SQL Database ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

.NET Software Developer

Dit ga je doen Als .NET Software Developer zul jij je voornamelijk bezig houden met: Het van scratch af aan bouwen van applicaties (.NET, C#, Bootstrap, KnockoutJs en WebAPI2); Het testen van jouw code d.m.v. het uitvoeren van unittesten; Het oplossen van bugs in de code; Het onderhouden van contact met collega's betreffende de door jouw ontwikkelde applicaties; Het verbeteren en doorontwikkelen van maatwerkapplicaties. Hier ga je werken Jij gaat aan de slag als .NET Software Developer en gaat je focussen op het bedenken, ontwikkelen en testen van maatwerkapplicaties in voornamelijk C#. Dit ga je doen bij een grote, internationale

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Het onderhouden, ontwikkelen en testen van front-end software van diverse klant- en medewerkersapplicaties; Het ontwikkelen van maatwerk front-end oplossingen in Vue.js en participeren in een scrumteam; Mede-verantwoordelijk voor het begeleiden en coachen van drie junior front-end developers; Verantwoordelijk voor code-reviews en het opstellen van de juiste documentatie zoals userstories en API ontwerp; Participeren in diverse projecten t.b.v. optimalisatie van diverse applicaties; Het opzetten van API koppelingen met externe applicaties. Hier ga je werken Betreffende organisatie is gevestigd in de regio van Swifterbant en is al ruim 20 jaar lang bedreven in het ontwikkelen en aanbieden van

Bekijk vacature »

C#.NET/Unity Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar. Dit bedrijf houdt zich bezig met de ontwikkeling van WMS Software (C#/Unity & SQL). Past dit bij jou? Lees snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Samen met 6 applicatieontwikkelaars hebben jullie de verantwoordelijkheid voor de uitbreiding en ontwikkeling van de webapplicaties; Het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de huidig draaiende applicaties; Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software. Bedrijfsprofiel Wie

Bekijk vacature »

Lead Front-end developer

Functie Hun huidige applicatie worden ontwikkeld in o.a. React, Redux, TypeScript. Ze werken graag met de nieuwste technieken en tooling en zoeken ook developers die hier proactief op zoek naar gaan. Als senior/lead developer ben je een kartrekker in het team. Naast het meedenken over bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Zo kun je bijvoorbeeld 1 dag in de week met 2 collega’s bezig zijn om samen met hen te kijken naar hun ontwikkeling, doelstellingen en uiteraard de gewenste begeleiding hierin. Hiernaast sta je als

Bekijk vacature »
M A

M A

05/10/2006 11:00:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Met het uitvoering van het volgende programma in Linux Dapper:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
$link
= mysql_connect ("localhost", "***", "***");
if (! $link)
 die ("Couldn't open database");
?>

Krijg ik de volgende error:
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'p24_user'@'localhost' (using password: YES) in /var/www/publiek/databese_test.php on line 2
Couldn't open database

Kun je misschien mij helpen met dit probleem?
Alvast bedankt,

Mehdi
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door M A

PHP hulp

PHP hulp

25/12/2024 03:54:07

- wes  -

- wes -

05/10/2006 11:05:00
Quote Anchor link
edit even je username en password eruit.

Kalle P

Kalle P

05/10/2006 11:05:00
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<?php
ini_set('display_errors', 1);
error_reporting(E_ALL);

mysql_connect('localhost', '****', '***') or die (mysql_error());

$sql = "SELECT * FROM table";
$query = mysql_query($sql) or die (mysql_error());

while($row = mysql_fetch_assoc($query)){
   //fetchen
   echo $row;

}

?>

edit:
op aanraden van WES ff gegevens veranderd in *
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kalle P

M A

M A

05/10/2006 11:23:00
Quote Anchor link
Ik heb beide tips gebruikt maar ze helpen niet.
Volgens mij heb ik geen contact met MYSQL; als ik dit programma uitvoer:
<html>

<head>
<title>Listing 13.1 Opening a Connetion to a Database</title>
<link href="" rel="stylesheet" type="text/css">
</head>

<body>
<div>
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php
$username
="***";
$pass= "***";
$db="p24";
$link = @mysql_connect("localhost", $user, $pass);
if (! $link){
 die("Couldn't connect to MYSQL: ".mysql_error());
}

print "<h2>Successfully connected to server</h2>\n\n";
@
mysql_select_db($db) or die ("Couldn't open $db: ".mysql_error());
print "Succesdfully selected database \"$db\"<br>\n";
mysql_close($link);
?>

</div>
</body>

</html>

Krijg ik dan dit bericht:
Couldn't connect to MYSQL: Access denied for user 'www-data'@'localhost' (using password: YES)

??
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door M A

Bart van der veen

bart van der veen

05/10/2006 11:31:00
Quote Anchor link
1) draait je sql wel?
2) bestaan inlog en ww wel?
3) heb je _root al geprobeerd?
4) enz

M A

M A

05/10/2006 11:52:00
Quote Anchor link
Mysql draait wel. Ik kan door terminal naar mysql.
Maar ik weet niet wat je bedoelt met "inlog ww" en "_root". Ik ben pas begonnen met mysql en ik weet er niet zoveel van.
Zou je mij misschien duidelijker kunnen helpen?

- wes  -

- wes -

05/10/2006 11:59:00
Quote Anchor link
mijn opmerking was meer even van haal je username en password weg uit je stukje voorbeeldcode, het is niet relevant en zoals het nu staat kunnen kwaadwillende weer een stukkie verder komen

M A

M A

05/10/2006 12:04:00
Quote Anchor link
Ok, volgende keer zal ik geen username en passwoord melden.
dank je wel

Simon

Simon

05/10/2006 12:09:00
Quote Anchor link
Edit et nou eventjes weg, er zijn mensen die denken ah user pass hatsikidee

PHP erik

PHP erik

05/10/2006 12:13:00
Quote Anchor link
Ik heb je username en password even weggehaald voor je, dan hoef je het zelf niet uit te zoeken. Ty wes.

M A

M A

05/10/2006 12:20:00
Quote Anchor link
Beginner, he.
Dank je wel.

M A

M A

05/10/2006 12:24:00
Quote Anchor link
Ik begrijp iedere keer wat meer.
Als ik het progrmma van Kalle uitvor:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<?php
ini_set('display_errors', 1);
error_reporting(E_ALL);

mysql_connect('localhost', '****', '***') or die (mysql_error());

$sql = "SELECT * FROM table";
$query = mysql_query($sql) or die (mysql_error());

while($row = mysql_fetch_assoc($query)){
   //fetchen
   echo $row;

}

?>

Komt dit bericht te voorschijn:
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'table' at line 1

Waar ligt het porbleem in godsnaam?

Frank -

Frank -

05/10/2006 13:36:00
Quote Anchor link
table is een gereserveerd woord en mag je dus niet als tabelnaam gebruiken.

Oplossing: Verzin een betere naam

Edit: En voordat een grappenmaker roept dat je backtics ` moet gebruiken, vergeet dat dit kan en gebruik het helemaal NOOIT ! Het gaat je namelijk nog veel meer problemen opleveren.

Hier nog even een lijstje met alle gereserveerde woorden:
http://dev.mysql.com/doc/refman/4.1/en/reserved-words.html
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Frank -

PHP erik

PHP erik

05/10/2006 13:40:00
Quote Anchor link
Ik snap niet helemaal waarom je geen backticks mag gebruiken. Nee het is geen SQL standaard en MySQL-only. Maar dat zijn ontzettend veel dingen. Als je je dan toch neerlegt bij het gebruik van MySQL, dan kun je evengoed die backticks ook gewoon gebruiken (niet dat ik het ooit zou doen, maar het steeds maar opnieuw afraden is ietwat zinloos).

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

05/10/2006 14:27:00
Quote Anchor link
PHPerik:
Ik snap niet helemaal waarom je geen backticks mag gebruiken. Nee het is geen SQL standaard en MySQL-only. Maar dat zijn ontzettend veel dingen. Als je je dan toch neerlegt bij het gebruik van MySQL, dan kun je evengoed die backticks ook gewoon gebruiken (niet dat ik het ooit zou doen, maar het steeds maar opnieuw afraden is ietwat zinloos).

Deels mee eens. Alleen TS is een newbie dus die kan je het beter meteen goed leren.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.