mysql_result() en tonen foto uit dbase
Frank
11/01/2007 10:04:00Beste PHP-ers, lekker dagje om weer eens wat uit te zoeken. Ik heb het volgende probleempje waar jullie misschien een antwoord op weten.
Middels een query lees ik gegevens uit een database, dit werkt.
De eerste velden die in de tabel op scherm staan, vormen links, dit werkt.
Echter, wanneer er geen link wordt aangeklikt moet het script de resultaten uit de eerste rij tonen, de bovenste rij van de tabel. Dit werkt gedeeltelijk.
Het elfde veld uit mijn dbase bevat de naam van een image. Wanneer ik:
echo mysql_result($result, 0, 11) opgeef, doet hij dit en wordt de naam van het plaatje netjes getoond.
Maar:
Wanneer ik dit opgeef:
if(empty($_GET["etiket"]))
{
$etiket="Etiketten/".mysql_result($result, 0,11);
}
Maakt het script ervan: Etiketten/etiket01.jpg. Waar komt dus die o1 vandaan terwijl het bijv. 38 zou moeten zijn???
Ik kom er niet uit, wie weet het wel?
Gr.,
Frank
Middels een query lees ik gegevens uit een database, dit werkt.
De eerste velden die in de tabel op scherm staan, vormen links, dit werkt.
Echter, wanneer er geen link wordt aangeklikt moet het script de resultaten uit de eerste rij tonen, de bovenste rij van de tabel. Dit werkt gedeeltelijk.
Het elfde veld uit mijn dbase bevat de naam van een image. Wanneer ik:
echo mysql_result($result, 0, 11) opgeef, doet hij dit en wordt de naam van het plaatje netjes getoond.
Maar:
Wanneer ik dit opgeef:
if(empty($_GET["etiket"]))
{
$etiket="Etiketten/".mysql_result($result, 0,11);
}
Maakt het script ervan: Etiketten/etiket01.jpg. Waar komt dus die o1 vandaan terwijl het bijv. 38 zou moeten zijn???
Ik kom er niet uit, wie weet het wel?
Gr.,
Frank
PHP hulp
17/11/2024 04:27:19- SanThe -
11/01/2007 10:20:00Frank
11/01/2007 10:55:00Hoi Santhe, dank voor je reactie. Als ik dat doe, geeft hij de naam van het betreffende veld goed door.
Gr.,
Frank
Gr.,
Frank