Na klikken op banner moet banner verdwijnen
Micha
20/06/2007 14:19:00Hallo!
Ik wil dat zodra iemand op een banner klikt, dat de banner verdwijnt. Dus dat er een rij in de database bijkomt met het ip adress van de gene die geklikt heeft, zodat de banner voor hem niet getoond wordt.
Nu is dit met een normale banner met link wel te doen. Dan laat je ze eerst naar bijv out.php?bannerID=4 gaan, en dan rij toevoegen in database en dan doorsturen naar de link van de banner.
Nu is alleen mijn vraag, is zo iets ook mogelijk als je een banner hebt dmv javascript, zoals bijv adsense?
Ik wil dat zodra iemand op een banner klikt, dat de banner verdwijnt. Dus dat er een rij in de database bijkomt met het ip adress van de gene die geklikt heeft, zodat de banner voor hem niet getoond wordt.
Nu is dit met een normale banner met link wel te doen. Dan laat je ze eerst naar bijv out.php?bannerID=4 gaan, en dan rij toevoegen in database en dan doorsturen naar de link van de banner.
Nu is alleen mijn vraag, is zo iets ook mogelijk als je een banner hebt dmv javascript, zoals bijv adsense?
PHP hulp
21/11/2024 21:59:36Arjan Kapteijn
20/06/2007 14:25:00Thijs X
20/06/2007 14:45:00Dit is makkelijk te doen maar of het mag van Google Adsense is een tweede maar dat is niet je vraag :P
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<?php
$query = msyql_query("
SELECT
ip
FROM
kliks
WHERE
ip = '".addslashes($_SERVER['REMOTE_ADDR']."'");
if(mysql_num_rows($query) == 0)
{
// Hier echo je je banner
}
?>
$query = msyql_query("
SELECT
ip
FROM
kliks
WHERE
ip = '".addslashes($_SERVER['REMOTE_ADDR']."'");
if(mysql_num_rows($query) == 0)
{
// Hier echo je je banner
}
?>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thijs X
Micha
20/06/2007 14:49:00Thijs, dat stukje wist ik ook al, maar het gaat me meer om het invoegen als er op de banner geklikt wordt.
En dat is juist het probleem omdat het een javascript code is..
En het gaat hier niet specifiek om de adsense code, maar in het algemeen, maar ik nam adsense als voorbeeld omdat de meeste dit wel kennen.
En dat is juist het probleem omdat het een javascript code is..
En het gaat hier niet specifiek om de adsense code, maar in het algemeen, maar ik nam adsense als voorbeeld omdat de meeste dit wel kennen.