Na nieuw topic automatisch naar dat topic

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Crispijn -

Crispijn -

16/10/2006 00:13:00
Quote Anchor link
Ik ben bezig met een forum en nu wil ik graag dat wanneer je een nieuw topic aangemaakt hebt je naar dat betreffende topic wordt gestuurd. Net zoals hier op het forum.

Ik heb de functie
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php mysql_insert_id() ?>
gevonden hier kan ik het id mee ophalen. Ik kan dus een url klussen zodat er wel met een klik naar het betreffende topic geklikt kan worden.

Nu wil ik dus ook dat hij automatisch doorgestuurd wordt na x seconden. Ik dacht dat je dat met header() kon doen echter kan ik op php.net niks over die vertraging van x seconden vinden.

Wie helpt me uit de brand?

PHP hulp

PHP hulp

18/11/2024 14:46:59

Ki ma

ki ma

16/10/2006 00:35:00
Quote Anchor link
ik weet wel dat het met html kan..

<meta http-equiv="refresh" content="15;url=http://de_url" />

na 15 sec gaat die naar de desbetreffende url.

Crispijn -

Crispijn -

16/10/2006 00:39:00
Quote Anchor link
Ja, klopt. Alleen ik dacht dat 't ook met header() opgelost kon worden. Aangezien deze regel officieel in de <head> moet staan los ik dat liever op de php manier op. (komt beter uit in mijn script)

Kalle P

Kalle P

16/10/2006 00:54:00
Quote Anchor link
header() in combinatie met sleep()

Crispijn -

Crispijn -

16/10/2006 00:54:00
Quote Anchor link
Na een nog langere speurtocht hou ik 't gewoon bij de html oplossing... dan maar stiekem niet in de <head>!

Ki ma

ki ma

16/10/2006 00:55:00
Quote Anchor link
Zo kan het volgens mij ook met php:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?
sleep(10);
header("Location: http://www.phphul.nl");
exit;
?>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door ki ma

Crispijn -

Crispijn -

16/10/2006 01:07:00
Quote Anchor link
Check!

Daar was ik naar op zoek!

Bedankt!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.