Na uitvoeren php script software opstarten
Casper Boone
02/01/2011 20:53:24Beste,
Dit is de eerste keer dat ik wat post op dit forum dus ik hoop dat ik het in de goede categorie geplaatst heb. Ik ben op zoek naar een functie/script om d.m.v. een webpagina op een externe PC software op te starten op de lokale PC. Het is natuurlijk een optie om op de lokale PC een webpagina te laten draaien die elke zoveel minuten vernieuwt en checkt of de opdracht aangepast is, maar ik hoop dat er een betere optie voor is.
Met vriendelijke groeten,
Casper Boone
Dit is de eerste keer dat ik wat post op dit forum dus ik hoop dat ik het in de goede categorie geplaatst heb. Ik ben op zoek naar een functie/script om d.m.v. een webpagina op een externe PC software op te starten op de lokale PC. Het is natuurlijk een optie om op de lokale PC een webpagina te laten draaien die elke zoveel minuten vernieuwt en checkt of de opdracht aangepast is, maar ik hoop dat er een betere optie voor is.
Met vriendelijke groeten,
Casper Boone
PHP hulp
25/11/2024 11:38:58Pim -
02/01/2011 20:59:29Casper Boone
02/01/2011 21:02:15Pim - op 02/01/2011 20:59:29:
Gebruik je een vorm van server-side scripting zoals PHP?
Ik neem aan dat je bedoelt of er PHP draait op de lokale PC? Nee, op dit moment niet, maar dat kan evt. als het nodig is wel.
Pim -
02/01/2011 21:05:38Nee. Ik bedoel of er nu op de server PHP nodig is om de pagina weer te geven.
Zo ja, heb je 2 opties:
- Op de lokale PC apache (portable) installeren
- GTK gebruiken.
Beide zijn erg ingewikkeld om goed te doen en daarom niet aan te raden.
Maak dus een API op je server en een aparte lokale client met eoa programmeertaal.
Zo ja, heb je 2 opties:
- Op de lokale PC apache (portable) installeren
- GTK gebruiken.
Beide zijn erg ingewikkeld om goed te doen en daarom niet aan te raden.
Maak dus een API op je server en een aparte lokale client met eoa programmeertaal.