Na x seconden nieuwe pagina inladen in Divs
Johnny Cash
02/08/2013 16:29:12Goedemiddag allemaal,
Waarschijnlijk iets heel simpels met Javascript of iets op te lossen.
Maar ik ben weet niet welke term ik moet gebruiken om m'n oplossing te vinden.
Ik heb een pagina met 3 verschillende DIVS met daarin content.
Ik wil graag dat alle deze 3 divs afzonderlijk van elkaar om de x aantal seconden nieuwe content inladen.
Div1 bevat b.v. Hoofdcontent. Daarin heb ik 3, 4 of meer paragrafen tekst in staan. Om de 6 seconden wil ik een nieuwe paragraaf laten zien met weer andere tekst.
Div2 bevat een advertentie. Om de 12 seconden moet daarin een andere advertentie worden ingeladen. Ik kan daar bv 10, 15 of meer advertenties in kwijt.
Div3 moet op net zo'n manier werken.
Dus alle Divs afzonderlijk van elkaar.
Iemand suggesties?
Waarschijnlijk iets heel simpels met Javascript of iets op te lossen.
Maar ik ben weet niet welke term ik moet gebruiken om m'n oplossing te vinden.
Ik heb een pagina met 3 verschillende DIVS met daarin content.
Ik wil graag dat alle deze 3 divs afzonderlijk van elkaar om de x aantal seconden nieuwe content inladen.
Div1 bevat b.v. Hoofdcontent. Daarin heb ik 3, 4 of meer paragrafen tekst in staan. Om de 6 seconden wil ik een nieuwe paragraaf laten zien met weer andere tekst.
Div2 bevat een advertentie. Om de 12 seconden moet daarin een andere advertentie worden ingeladen. Ik kan daar bv 10, 15 of meer advertenties in kwijt.
Div3 moet op net zo'n manier werken.
Dus alle Divs afzonderlijk van elkaar.
Iemand suggesties?
PHP hulp
17/11/2024 06:54:56Bas IJzelendoorn
02/08/2013 16:32:15Ik zou gaan voor iets als een Jquery slideshow die je met verschillende tijden laat uitvoeren.
Misschien zoiets als dit.
Misschien zoiets als dit.
Johnny Cash
02/08/2013 17:09:29Hartstikke bedankt voor deze link. Ik ga er eens dieper induiken en kijken of ik het kan uitbouwen voor mijn project.