Name toewijzen voor post aan FCKeditor
Ik heb via de zoekfunctie gezocht of deze vraag eerder is gesteld, ik heb echter wel wat topics gevonden met gerelateerde informatie, maar ik heb toch geen oplossing gevonden.
Ik wil dus een name toewijzen aan mijn fckeditor. Mensen die hierin bekend zijn weten misschien hoe ze mij kunnen helpen, en wat het is.
Hier is mijn code:
De editor:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<?php
include_once("fckeditor/fckeditor.php") ;
$oFCKeditor = new FCKeditor('omschrijving') ;
$oFCKeditor->BasePath = '/fckeditor/' ;
$oFCKeditor->Width = '575';
$oFCKeditor->Height = '500';
$oFCKeditor->Config['EnterMode'] = 'br';
$oFCKeditor->Value = '<p>This is some <strong>sample text</strong>. You are using <a href="http://www.fckeditor.net/">FCKeditor</a>.</p>' ;
$oFCKeditor->Create() ;
$oFCKeditor->Name = 'omschrijving';
$sValue = stripslashes( $_POST['omschrijving'] ) ;
?>
include_once("fckeditor/fckeditor.php") ;
$oFCKeditor = new FCKeditor('omschrijving') ;
$oFCKeditor->BasePath = '/fckeditor/' ;
$oFCKeditor->Width = '575';
$oFCKeditor->Height = '500';
$oFCKeditor->Config['EnterMode'] = 'br';
$oFCKeditor->Value = '<p>This is some <strong>sample text</strong>. You are using <a href="http://www.fckeditor.net/">FCKeditor</a>.</p>' ;
$oFCKeditor->Create() ;
$oFCKeditor->Name = 'omschrijving';
$sValue = stripslashes( $_POST['omschrijving'] ) ;
?>
Die $sValue heb ik gevonden op een ander forum, wat niet gewerkt heeft, hetzelfde geld voor $oFCKeditor->Name.
Mijn SQL is als volgt:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
<?php
if(isset($_POST['submit'])){
$sql = mysql_query("INSERT INTO `productgegevens` (productnaam,prijs,korteomschrijving,omschrijving) VALUES
('".mysql_real_escape_string($_POST['titel'])."','".mysql_real_escape_string($_POST['prijs'])."','".mysql_real_escape_string(nl2br($_POST['korteomschrijving']))."','".mysql_real_escape_string(nl2br($_POST['omschrijving']))."')") or die(mysql_error());
if($sql){
echo 'Succesvol toegevoegd!<br /><a href="producttoevoegen.php">Voer nog een nieuw product in.</a><br /><a href="producten.php">Naar de productenlijst</a><br><br>';
echo $sql;
}
else
{
echo"Product niet toegevoegd";
}
}
?>
if(isset($_POST['submit'])){
$sql = mysql_query("INSERT INTO `productgegevens` (productnaam,prijs,korteomschrijving,omschrijving) VALUES
('".mysql_real_escape_string($_POST['titel'])."','".mysql_real_escape_string($_POST['prijs'])."','".mysql_real_escape_string(nl2br($_POST['korteomschrijving']))."','".mysql_real_escape_string(nl2br($_POST['omschrijving']))."')") or die(mysql_error());
if($sql){
echo 'Succesvol toegevoegd!<br /><a href="producttoevoegen.php">Voer nog een nieuw product in.</a><br /><a href="producten.php">Naar de productenlijst</a><br><br>';
echo $sql;
}
else
{
echo"Product niet toegevoegd";
}
}
?>
Iemand enig idee?
omschrijving is hier de naam .. of begrijp ik u verkeerd?
Ja, maar dat werkt dus niet.
Verder wil ik nog even toevoegen dat ik voordat ik fckeditor gebruikte, tinymce gebruikt heb. Dit werkte goed met dezelfde query.
Maar momenteel doet de query gewoon helemaal niets. Niet eens een false teruggeven.
Niemand die mij hiermee kan helpen?
bump..........