Navbar bootstrap rechts te breed
Sinds enige tijd maak ik mijn site met bootstrap, nu heb ik de navbar in een container gezet en hij word vanaf links netjes gecentreerd, maar aan de rechterkant loopt de navbar tot het einde van het scherm.
Groeten,
Jan
Nu is het gokken wat er precies gebeurt, en daar hebben we weinig aan.
Gewijzigd op 26/04/2016 15:46:25 door - Ariën -
Probeer anders een screenshot mee te sturen voor het in beeld brengen van je probleem bij ons.
Gewijzigd op 26/04/2016 19:05:33 door Marthijn Buijs
Groeten Jan
Toevoeging op 28/04/2016 14:43:28:
- Ariën - op 26/04/2016 15:46:13:
Kan je wat relevante code laten zien? Een linkje naar een JSfiddle kan ook erg praktisch zijn.
Toevoeging op 28/04/2016 14:44:24:
- Ariën - op 26/04/2016 15:46:13:
Kan je wat relevante code laten zien? Een linkje naar een JSfiddle kan ook erg praktisch zijn.
Het weet niet hoe ik hier een afbeelding moet laten zien,kijk op bavel.info het probleem is dat de navbar links bv 10 cm van de rand van de monitor afzit en aan de rechterkant loopt de navbar door tot aan de rand van het scherm.
Groeten Jan
Toevoeging op 28/04/2016 14:44:55:
PHP Maarten op 26/04/2016 17:49:31:
Een JSfiddle zal inderdaad wel handig zijn, anders is Codepen ook nog een optie.
Probeer anders een screenshot mee te sturen voor het in beeld brengen van je probleem bij ons.
Het weet niet hoe ik hier een afbeelding moet laten zien,kijk op bavel.info het probleem is dat de navbar links bv 10 cm van de rand van de monitor afzit en aan de rechterkant loopt de navbar door tot aan de rand van het scherm.
Groeten Jan
Misschien heb je de nav bar in een container zitten zorg dat de navbar daar buiten staat.