new www.dlaygames.com

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Applicatie ontwikkelaar Java

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving We verwachten van je,

Bekijk vacature »

Software Developer C# / ASP .Net

Functie omschrijving Ben jij een software ontwikkelaar die bekend is met termen ASP .NET, C# en SQL? Lees dan snel verder! Voor een bedrijf binnen de agrarische sector zijn wij namelijk op zoek naar een zelfstandige, enthousiaste en proactieve Software Developer die open staat voor een afwisselende functie met veel uitdaging. Binnen deze organisatie ben jij als Software Developer samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Hierbij draag jij bij aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor: Schatten

Bekijk vacature »

Front-end developer (Vue.js) gezocht!

Functie Als Front-end developer is het jouw doel om efficiënte en effectieve frontend code te ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden die goed aansluit bij de functionele behoefte vanuit de klant. Je zorgt voor optimale SEO-resultaten, sitespeed en frontend security. You build it, you run it, you own it! Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Net afgestudeerd en op zoek naar een leuke baan als developer? Zoek niet verder! Ik heb een functie beschikbaar als back-end developer, bij een leuk familiebedrijf. Je gaat werken met de Microsoft stack en de technieken C# en .NET. Verder maak je gebruik van MVC en Entity framework. SQL kent ook geen geheimen voor jou. Jouw verantwoordelijkheden: Nieuwe maatwerk software bouwen; API koppelingen bouwen; Applicaties en software optimaliseren; Back-end programmeren. Een erg uitdagende functie, met veel vrijheid. Je kan meerdere dagen thuis werken en als je op kantoor werkt wordt de lunch verzorgd. Heb je interesse, reageer dan

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Database Developer

Functie omschrijving Voor een logistieke dienstverlener in omgeving Zuid Beijerland zijn wij op zoek naar versterking. Weet jij als geen ander systemen aan elkaar te koppelen en heb jij goede kennis van SQL en UML, lees dan snel verder! Jouw taken zien er als volgt uit: Je bent in deze rol voornamelijk verantwoordelijk voor het bouwen, implementeren en beheren van koppelingen tussen de bestaande systemen (zowel business 2 business als application 2 application). Daarnaast inventariseer je de wensen van in- en externe klanten, die je vervolgens samen met je collega's, vertaalt naar technische specificaties, die jullie zelf ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Back-end ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meebouwen aan diverse databasesystemen in een klein bedrijf met een platte organisatie? In een team van ruim 10 ontwikkelaars wordt er aan diverse ICT oplossingen gewerkt. Jouw taken hierbij zullen bestaan uit: Het onderhouden en door-ontwikkelen van bestaande databases. Denk hierbij aan schema verbeteringen en performance-tuning. Bij nieuwe ontwikkelingen ga jij ook bezig met het bouwen van het databaseschema. Omdat je in een klein team werkt zal je ook de C# routine verder uitbouwen en ontwikkelen. Ook kan je meedraaien in algemene refactory-, ontwikkel- of testwerkzaamheden. Je zal voornamelijk gebruik maken van de volgende technieken: .NET

Bekijk vacature »

E-Identity Developer met Projectleider Kwaliteiten

Functieomschrijving Voor de kamer van koophandel zijn we op zoek naar een E-Identity developer met projectleider kwaliteiten. Voor deze opdracht zoekt KVK een Informatieanalist met Technisch Projectleider en ICT developer kwaliteiten, met kennis van E-identity. We zoeken in de breedte en niet specifiek in de diepte qua skillset. Een Junior Projectmanager, een Junior Informatieanalist, een Junior Developer (full stack), een Junior Designer en een Junior ICT architect ineen, met een sterk gevoel van stakeholder management en planning vaardigheden. Door de internationale setting, én de realisatie van ontsluiting van en naar basisregisters toe zijn wij op zoek naar enige ervaring binnen

Bekijk vacature »

Junior PHP ontwikkelaar

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Medior/Senior Python developer (Django)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en werken ze met pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Er is een kwaliteitsfocus en dan biedt ruimte om verbeteringen echt door te voeren binnen de gehele

Bekijk vacature »

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Front-end developer gezocht

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Technisch Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk jij voornamelijk aan: Het onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Het opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werk je aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkel en implementeren je MS PowerApps en Power BI. Bedrijfsprofiel Je komt terecht bij een familiair

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Oracle Developer / PL SQL

Dit ga je doen Software ontwikkeling aan een internationaal gebruikt pakket; Werken met technieken als Oracle 19c, Toad, PL/SQL, Oracle Forms, Reports en Designer; Meedraaien in internationale projecten; Meedenken over technisch en functioneel ontwerp; Samenwerken met collega's als Informatie Analisten, Testers en Release Managers; Soms wensen en eisen afstemmen met de business. Hier ga je werken Onze klant, een internationaal bekend bedrijf dat essentiële producten maakt waar iedereen graag gebruik van maakt, zoekt versterking in het Software Development team. Samen met 3 developers, een release manager, een informatie analist en 3 testers werk jij aan een systeem waarmee complexe producten

Bekijk vacature »
Daniyal hussain

daniyal hussain

06/01/2013 13:59:29
Quote Anchor link
Vorige keer had ik een site geplaats daarbij kreeg ik veel tips. Nu heb ik die tips uitgevoerd en ik vraag jullie nogmaals of het nu beter is dan de vorige keer www.dlaygames.com.

PHP hulp

PHP hulp

15/11/2024 03:40:39

Wouter J

Wouter J

06/01/2013 14:52:22
Quote Anchor link
Offtopic:
Dit had je ook gewoon in het vorige topic kunnen zetten, dan houden we alles lekker bij elkaar.

Daniyal hussain

daniyal hussain

06/01/2013 14:55:01
Quote Anchor link
sorry ik dacht als ik een nieuwe topic maak dat het wat overzichtelijker wordt.

Yassin B

Yassin B

06/01/2013 14:58:42
Quote Anchor link
misschien kun je wat doen aan deze fouten : http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.dlaygames.com%2Findex.php&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0

mijn mening : ik vind het een beetje druk , en niet zo aantrekkelijk om te spelen...

06/01/2013 16:24:14
Quote Anchor link
Je bent goed opweg, ik weet niet hoe het er eerst uitzag.
Ik kan voor je een mockup in Photoshop voor je maken en misschien kan je daarop het opnieuw CSSen.

De meest belangrijke stap (vind ik dan) die je vergeet is om op de body een nette font te kiezen, alles is nu nog Times New Roman en dat staat er slordig.

Ook heb ik even naar je header gekeken. Daar staat 1 foutje in, je moet de css property border-bottom eruit halen, dit maakt het er niet mooier op.

Ook de achterground had ik wat lichter gemaakt bijvoorbeeld met een effen kleur "lightblue" en geen plaatje dat kost weer een request naar je server en scheelt tijd.

Als je hulp of advies nodig hebt gewoon verder borduren op deze topic, dan kom je er uiteindelijk wel.

Erwin H

Erwin H

06/01/2013 16:32:00
Quote Anchor link
Wat mij betreft is het belangrijkste dat je je Engelse teksten nog eens goed laat controleren. Qua taal is daar veel op aan te merken.

Keizer Webdesign

Keizer Webdesign

06/01/2013 17:20:41
Quote Anchor link
Beter als eerst maar het nodigt niet echt uit.
kijk bijv hier een beetje vanaf: http://spele.nl/
dit nodigt wel uit om een spelletje te komen spelen.
voorde rest het gaat de goede kant op.

een tip:
verplaats die like balk nou.
Het lijkt net of je jou inlog gedeelte kan like.

Daniyal hussain

daniyal hussain

06/01/2013 17:28:21
Quote Anchor link
Rick de Graaff daar mee zou ik erg dankbaar zijn.
Erwin dat ga ik zeker nog is controleren.
Robert maar waar moet ik die like button plaatsen?

Tobias Tobias

Tobias Tobias

06/01/2013 17:57:17
Quote Anchor link
De margin in de div's zijn overal verschillend in GC.

Tim S

Tim S

06/01/2013 19:22:41
Quote Anchor link
Die lichtkrant is niet goed te lezen omdat hij een beetje hapert, persoonlijk zou ik hem weghalen.

Keizer Webdesign

Keizer Webdesign

06/01/2013 20:41:39
Quote Anchor link
dat wat onder in staat is niet te lezen althans die laatste regel dan(bewijs van spreken).

Toevoeging op 06/01/2013 20:44:39:

Rick van Riel op 03/01/2013 12:22:13:
Nick,

Om eerlijk te zijn vind ik je website niet mooi en niet passen bij het gene dat je aan wil bieden.
De kleuren die je gebruikt zijn een beetje oubollig. Kijk is op http://kuler.adobe.com voor wat mooie kleur combinaties.
Ook kun je op http://www.dribbble.com en http://www.creattica.com kijken naar ontwerpen die van deze tijd zijn.
Ik ben namelijk persoonlijk van mening dat je met een website die er mooi uitziet sneller de aandacht trekt dan een website die eruit ziet alsof deze redelijk snel in elkaar is gezet.

Wat ik me ook wel af vraag is hoe je dit zo wil opzetten zonder er verlies op te maken?
Je zult namelijk op het begin niet zoveel viewers hebben maar de mensen die dus een gratis website afnemen kost jou wel webspace.

Hoop dat je hier iets aan hebt.

Deze tip gaf Rick van Riel hier: http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/tips-layout/88387/

Maar als ik jou was zal ik ook is naar die sites kijken want wat hij zegt komt hier best wel overeen.

Daniyal hussain

daniyal hussain

07/01/2013 13:58:19
Quote Anchor link
Ik heb wat kleine aanpassingen gedaan, maar ik zit met één ding vast hoe ik de games aantrekkelijker maak om te spelen.

Sdcssdc scdscsdcsds

sdcssdc scdscsdcsds

04/02/2013 09:10:15
Quote Anchor link
Te veel blauw. Gebruik meer subtiele kleuren en gradients. Ook is het een aanrader om te kijken naar bootstrap.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.