Newbie Travian script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Stringenman

stringenman

22/11/2008 01:29:00
Quote Anchor link
Hee, ik heb een paar topics doorgelezen, en er staan af en toe een helehoop gekke letters en cijfers enzo in een banner in een bericht. Ik zou niet weten hoe ik het zou moeten gebruiken. Maar ik zoek een Travian script, die automatisch dingen een level omhoog doet enzo. Erg compleet. Ik heb er ook wel geld voor over.

Mvg,

PHP hulp

PHP hulp

30/11/2024 11:39:52

- Ricardo -

- Ricardo -

22/11/2008 07:20:00
Quote Anchor link
Als je niet echt verstand hebt van PHP hebt zou ik niet aan zoiets beginnen. Ik weet niet wat de bedoeling is, maar Travian zelf namaken is onmogelijk, tenzij je een bedrag met 5 nullen in je spaarpot hebt zitten ofzo. Misschien dat wel iemand alleen het stukje van level up kan maken, lijkt me ook lekker lastig, maar dat valt misschien nog te regelen. Ik kan het iig niet :P

Robert Deiman

Robert Deiman

22/11/2008 08:26:00
Quote Anchor link
Als ik het goed begrijp wil stringenman een script dat hij kan laden en wat voor Travian automatischaczijn dingen een level omhoog doet. Dat heet cheaten bij zo'n spel, is niet toegestaan.
Ik ken ook geen script, maar als dit het geval is wil ik iedereen aanraden het niet te gaan maken.

Stringenman

stringenman

22/11/2008 10:44:00
Quote Anchor link
Dit is was inderdaad wel mijn idee. Maar als niemand dat wilt maken, heb ik daar ook respect voor. Bedankt.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

22/11/2008 10:48:00
Quote Anchor link
'gekke letters en cijfers enzo in een banner'? Je bedoeld een CAPTCHA? En wat is precies de bedoeling want van je uitleg kan ik niks maken.

Stringenman

stringenman

22/11/2008 10:59:00
Quote Anchor link
Travian is een online spel, waar je gebouwen bij moet bouwen, en grondstoffen moet verzamelen. Je kan meer grondstoffen verzamelen dmv grondstofvelden te upgraden. En je kan dingen aanklikken om op te updaten. Maar ik zou dat graag automatisch zien. Iets duidelijker?

- SanThe -

- SanThe -

22/11/2008 11:04:00
Quote Anchor link
Dat heet toch gewoon 'valsspelen'.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

22/11/2008 11:11:00
Quote Anchor link
Dus je hoeft alleen automatisch een link aan te klikken?

Stringenman

stringenman

22/11/2008 12:25:00
Quote Anchor link
Tsja, ik wil dingen in een soort wachtrij kunnen zetten, die die dan achter elkaar naar een hoger level brengt (door middel van klikken)

--

--

22/11/2008 12:45:00
Quote Anchor link
Valt dit niet onder criminals? Pff..

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

22/11/2008 12:47:00
Quote Anchor link
Enig idee hoe hun systeem in elkaar zit? Kan ik een scriptje laten inloggen en wat get/post request laten versturen of zitten er ingewikkelde CAPTCHA systemen in?

Robert Deiman

Robert Deiman

22/11/2008 13:04:00
Quote Anchor link
@Arjan

Er zitten geen CAPTCHA systemen in, je kan gewoon klikken (2 keer!) om 1 gebouw te verhogen. Dit doe je altijd vanaf een standaard pagina (het dorpsoverzicht) waarna je op een pagina voor het betreffende gebouw komt, waar je kan kiezen voor de update.
Een nadeel is wle dat er een bepaalde tijd staat voor het updaten van een gebouw, dus je zal daar ook rekening mee moeten houden. Verder moet je wel zorgen dat je ingelogd blijft.

(overigens is het wel in strijd met de algemene spelvoorwaarden, degene die het gebruikt kan uit het spel worden verwijderd)

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

22/11/2008 13:13:00
Quote Anchor link
Robert_Deiman schreef op 22.11.2008 13:04:
(overigens is het wel in strijd met de algemene spelvoorwaarden, degene die het gebruikt kan uit het spel worden verwijderd)

Mijn probleem niet, als hij er voor wilt betalen...

Stringenman

stringenman

22/11/2008 13:27:00
Quote Anchor link
Ik weet niet aan welke prijs jij zat te denken?

Maarten Slenter

Maarten Slenter

22/11/2008 13:35:00
Quote Anchor link
Er zit WEL een soort van captcha in, en nog een verdomd goeie ook.

Je krijgt (als je te snel klikt ofzo) een complete pagina te zien, vol met cirkeltjes.

1 van al die cirkels heeft een openingetje erin, en op die cirkel moet je dan klikken.

Maar dat lijkt mij toch echt HEEL moeilijk te doen (voor een compu progje iig)

Sowieso gaat zoiets heel moeilijk worden met PHP, dit soort hacks doe je m.b.v een programmatje, geschreven in C++ ofzo, maar echt GEEN PHP

Verder zou ik ook niet weten hoe je dit zou moeten doen, maar waarom speel je niet gewoon eerlijk en zoals het hoort, ik vind het maar een beetje laf...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Maarten Slenter

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

22/11/2008 13:40:00
Quote Anchor link
Maarten schreef op 22.11.2008 13:35:
Sowieso gaat zoiets heel moeilijk worden met PHP, dit soort hacks doe je m.b.v een programmatje, geschreven in C++ ofzo, maar echt GEEN PHP

Inloggen op systemen en het aanroepen/verwerken van paginas kan je prima met PHP doen. Het identificeren van een cirkeltje word al wat lastiger, tenzij het gewoon HTML/css/javascript is...

Joren

Joren

22/11/2008 14:01:00
Quote Anchor link
Of ik kan je meteen bannen van alle servers omdat je dit ook maar probeert te verkrijgen?

Maarten Slenter

Maarten Slenter

22/11/2008 14:03:00
Quote Anchor link
Lol, "The travian moderator has spoken".

Btw, @arjan: mij is het niet gelukt, maar waarschijnlijk weet ik dus niet genoeg van PHP, sorry voor mijn antwoord

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.