Newbie
Mijn naam is Maarten Aders en ik heb mij zojuist hier ingeschreven, omdat ik (waarschijnlijk) op korte termijn een opleiding mag gaan volgen tot PHP-Programmeur en ik vermoedelijk alle hulp nodig heb die ik maar kan vinden. PHPhulp.nl lijkt mij daarom bij uitstek (voor mij als complete newbie) een educatief walhalla :)
Ik ben vrij nieuw in de ICT en mijn opleiding vindt plaats binnen arbeidsre-integratie.
Op dit ogenblik heb ik geen concrete inhoudelijke vragen, ik zou het wel prettig vinden als iemand mij kan helpen aan wat laagdrempelig tekstueel inlees-materiaal over PHP. Via wikibooks heb ik al een (php)variabel overzicht gevonden en ik zou graag wat meer stof over PHP willen verzamelen zodat al wat kan leren over bijvoorbeeld termen en begrippen.
Met vriendelijke groet,
Maarten Aders
Hoe je het best PHP kunt leren heb ik pas hier eens geschreven: PHP leren (waarbij je na de php beginnershandleiding het beste kunt beginnen met de SQL beginnershandleiding van diezelfde site)
Een ander topic om in de gaten te houden als beginner is Hoe leer ik nu het beste PHP?
Wouter en SanThe, ik zal zeker die sites bezoeken, hartelijk dank :)
Groeten,
Maarten
Welkom op PHPhulp.nl, wij helpen je graag als je ergens vast zit
Hulp is er altijd wel op het forum, mits natuurlijk de vragen beantwoord kan worden door de leden. Heb nog niet mee gemaakt dat dit niet zo was.
Ik kan je deze link ook aanbevelen.
Klik hier
Deze is afkomstig van Wouter J en beschrijft daar een nette foutafhandeling voor je Query gebeuren. Een goede foutafhandeling is een MUST, lees deze eens op je gemak door en probeer de handelingen te begrijpen voor je zelf.
Deze Klik beschrijft een formulier afhandeling. Deze functie vind ik persoonlijk wel fijn werken om voor $_POST waarden naar database te sturen eerst te controleren.
Bij vragen je weet het forum onder tussen te vinden ;)
Gewijzigd op 25/05/2012 18:48:21 door Frank WD
Gewijzigd op 25/05/2012 20:57:23 door Jeroen VD
Daar ben ik deels met jou eens.