Newsletter signoff

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer

Dit ga je doen Tot jouw takenpakket behoort onder andere: Webapplicaties ontwerpen, bouwen, testen en implementeren in .NET/C#.; Ontwikkelen, implementeren en beheren van maatwerkapplicaties; Onderhouden en beheren van standaardpakketten; Onderzoeken en beoordelen van nieuwe technieken. Hier ga je werken Als .NET ontwikkelaar kom je te werken bij een grote semioverheidsinstelling in Nijmegen. De organisatie staat garant voor het leveren van onderwijs en les- en onderzoeksmateriaal voor duizenden betrokkenen. De organisatie wil bijdragen aan een gezonde, vrije wereld met gelijke kansen voor iedereen. Binnen de teams hangt een open en collegiale cultuur met veel aandacht voor een prettige en sociale werksfeer.

Bekijk vacature »

Team Lead Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Als Team Lead Java Developer draag een grote verantwoordelijk je stuurt ontwikkelaars aan en staat dagelijks in contact met jou ICT Manager. De team Bestaat uit front-end en backend systemen. Je ben in staat op hoog niveau de technische vak te bepalen en ook te bewaren. Je dag zie er als volgt uit, ontwikkelen van nieuwe en bestaande applicaties, het uitvoeren van processen en analyses en het beschrijven van functioneel ontwerpen. Ook zal samen met jouw Tester applicaties gaan testen door middel van peer reviews en het leveren van support aan gebruikers

Bekijk vacature »

Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterd

Functieomschrijving Voor de Politie zijn wij opzoek naar een Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterdam. De politieorganisatie heeft jaarlijks te maken met een aanzienlijk aantal politiemedewerkers die vanwege mentale overbelasting niet of beperkt inzetbaar zijn. De Blauwe Haven Rotterdam ondersteunt deze politiemedewerkers in hun herstel en re-integratieproces. De huidige digitale systemen van de Politie bieden onvoldoende ondersteuning in het herstel- en re-integratieproces van politiemedewerkers. Zowel voor de politiemedewerkers als voor de organisatie. Politiemedewerkers worden buitengesloten, waardoor zij eigen regie verliezen. Begeleiders kunnen de voortgang van de medewerkers niet goed monitoren. Management beschikt niet over de mogelijkheid trends te signaleren

Bekijk vacature »

C# .Net Developer

Dit ga je doen Het bouwen van Api's; Nieuwe oplossingen bouwen met C# .Net; De huidige software uitbouwen met C# .Net; Meewerken in projecten; Meedenken aan de toekomstplannen en verbeteringen; Onderdeel van het Scrum Team. Hier ga je werken Onze klant is een dienstverlenende organisatie voor diverse soorten organisaties in Nederland. Ze zijn van oorsprong een familiebedrijf en er is een open cultuur. Ze zijn vooruitstrevend op IT gebied en hebben een eigen inhouse development team van circa 11 man. Je komt hier te werken in het subteam .Net Core. Hier werken ze volgens scrum met de nieuwste technieken en

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

Developer Angular & Kotlin

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van mobiele apps en webapplicaties; Het opstellen van technisch ontwerp en het bespreken van ontwerpen met de software architect; Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van technisch testen; Het in de gaten houden van nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en het adviseren van de organisatie hierover. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze organisatie is van oorsprong een familiebedrijf, er wordt hard gewerkt, er heerst een no nonsense en doeners mentaliteit, een informele sfeer en er is een mix van

Bekijk vacature »

SQL Database developer

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

Senior/Lead Python developer

Functie Samen met je team, bestaande uit een senior, 2 mediors en één junior ontwikkelaar ga je op een Agile-gebaseerde aanpak werken aan hun software. Je hebt oog voor kwaliteit, risico’s en klantbelang. Communicatie met je collega’s en waar nodig ook met klanten speelt een belangrijke rol in het bereiken van een succesvol resultaat. Als persoon ben je slim, krijg je dingen voor elkaar en ga je resultaatgericht te werk. Binnen het development team is er veel zelfstandigheid, los van de stand-up (10:00 uur) en zo nu en dan pair-programming sessies. Technieken die zij gebruiken zijn o.a. Python, Django, MySQL,

Bekijk vacature »

Experienced Lead Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Delft Vacature ID: 13301 Introductie We are seeking a Lead Java Developer for our team in the area of Delft. You will develop an application used exclusively by the engineers and geologists for site characterizations, which imports raw field and laboratory measurements for further processing, integration, ground modelling, and geotechnical analysis and reporting. The client/server application is entirely written in Java, and the server is hosted in the Amazon cloud, utilizing frameworks such as Spring and Hibernate, and connected to an MS SQL Server RDS instance. There is a trend towards using more

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Capelle ad Ijssel Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Een deel van jouw werkzaamheden: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps en Power BI.

Bekijk vacature »

Sportieve Junior C#.NET developer gezocht!

Bedrijfsomschrijving Wil jij werken aan webapplicaties bij de marktleider binnen de branche? Voor een klant in de buurt van Oosterhout ben ik op zoek naar een Fullstack .NET developer. Dit bedrijf bestaat bijna 10 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot marktleider in Nederland en heeft tevens kantoren in meerdere landen in Europa. Dit bedrijf bouwt webapplicaties waarbij internationaal enkele honderdduizenden deelnemers, soms tegelijk, een beroep doen op de realtime data uit deze applicaties. Dit brengt erg veel technische uitdaging met zich mee. Ze ontwikkelen nieuwe applicaties maar ook bestaande applicaties worden uitgebreid en verbeterd. Hier kan jij een onderdeel van

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Voor een bedrijf in Den Bosch zoek ik een PHP Developer, die al wat werkervaring heeft. Jij gaat aan de slag met de verdere professionalisering van de interne applicaties en software. In de functie ga je verder: Verdere ontwikkeling eigen CRM systeem, vooral middels PHP; Bouwen van verschillende API's & koppelingen; Meedenken om de software/applicaties te verbeteren/optimaliseren; Aan de slag met de interne tooling. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er werken ruim 70 medewerkers, verdeeld over verschillende afdelingen. De afdeling Development bestaat uit vijf collega's, onder

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

J L

J L

14/01/2012 20:00:06
Quote Anchor link
Het script werkt goed op de laatste en belangrijkste stap na. Op één of andere manier pakt het script de laatste stap niet (dus wanneer er op -> input type="submit" name="signoff" value="Yes" geklikt wordt) en krijg ik een 404 error. Ziet iemand wat het probleem veroorzaakt?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
<?php
if($_POST['signoff']){
    if(!check_email($email)){ $fout .= "- E-mail invalid.<br />"; }
    //
    if(isset($fout)){
        echo "<p>$fout</p>";
        echo "<input type=\"button\" onclick=\"history.go(-1);\" value=\"Go back\" />";
    }

else{
        $query = "UPDATE `clients` SET `news` = '0' WHERE `email` = '$email' LIMIT 1";
        mysql_query($query);
        //
        echo "<p>You succesfully signed off for the newsletter.</p>";
        echo "<input type=\"button\" onclick=\"window.location.href='".$config['url']."'\" value=\"Go further\" />";
    }
}

else{
    if($_POST['submit']){
        //
        if(isset($fout)){
            echo "<p>$fout</p>";
            echo "<input type=\"button\" onclick=\"history.go(-1);\" value=\"Go back\" />";
        }

else{
        ?>

<p>Are you sure to sign off from the newsletter?</p>
        <form method="post" action="<?= $config['url']; ?>clients/newsletter/<?= $email; ?>">
        <input type="submit" name="signoff" value="Yes" />
        <input type="button" onclick="window.location.href='<?= $config['url']; ?>'" value="No" />
        </form>
        <?php
        }
    }

else{
    ?>

<p>Insert your e-mail address below here to sign off for the newsletter.</p>
    <form method="post" action="<?= $config['url']; ?>clients/newsletter">
    <table>
        <tr>
            <td width="25%"><b>E-mail:</b></td>
            <td width="75%"><input name="email" type="text" size="30" /></td>
        </tr>
        <tr>
            <td>&nbsp;</td>
            <td>&nbsp;</td>
        </tr>
        <tr>
            <td><input type="submit" name="submit" value="Sign off" /></td>
            <td>&nbsp;</td>
        </tr>
    </table>
    </form>
    <?php    
    }
}

?>
Gewijzigd op 14/01/2012 20:08:16 door J L

PHP hulp

PHP hulp

25/11/2024 00:45:01

Obelix Idefix

Obelix Idefix

14/01/2012 20:03:11
Quote Anchor link
Plaats je hele code aub even tussen code-tags. Zo is het bijna niet te lezen.

J L

J L

14/01/2012 20:04:27
Quote Anchor link
Ik zie het. Hoe zijn de code-tags? Had al PHP /PHP met [] eromheen geprobeerd, maar dat werkte niet.
Gewijzigd op 14/01/2012 20:05:11 door J L

Obelix Idefix

Obelix Idefix

14/01/2012 20:05:30
Quote Anchor link
probeer [c0de] en [/c0de] eens (dan 0 vervangen door 0)

J L

J L

14/01/2012 20:06:43
Quote Anchor link
Obelix en Idefix op 14/01/2012 20:05:30:
probeer [c0de] en [/c0de] eens (dan 0 vervangen door 0)

Yup dat werkt. Thnx. Nu is de code normaal te lezen.
Gewijzigd op 14/01/2012 20:09:25 door J L

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

14/01/2012 20:09:30
Quote Anchor link
$config['url']

War komt die vandaan?

J L

J L

14/01/2012 20:15:16
Quote Anchor link
Alles wordt gewoon ingeladen via de config en die functies staan er niet bij. Als de fout daar lag dan had de 1e stap van de pagina niet gewerkt.

De 1e stap is het invullen van het email adres dan neemt deze hem mee naar de nieuwe pagina waar er gekozen kan worden voor Yes or No voor het afmelden.

Als ik dan in de broncode kijk dan staat deze goed en heeft de email goed toegevoegd. De stap waar het dus fout gaat is wanneer er dan op Yes wordt geklikt dan vervangt deze de 1 niet voor de 0 in de mysql database en geeft de browser een 404 error.

Code (php)
1
2
3
4
<form method="post" action="http://www.website.nl/clients/newsletter/[email protected]">
<input type="submit" name="signoff" value="Yes" />
<input type="button" onclick="window.location.href='http://www.website.nl/'" value="No" />
</form>
Gewijzigd op 14/01/2012 20:16:10 door J L

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

14/01/2012 20:16:14
Quote Anchor link
naar welke link wordt de browser dan gestuurd, gezien de 404 error?

Erwin H

Erwin H

14/01/2012 20:17:38
Quote Anchor link
Regel 3:
$fout .= "- E-mail invalid.<br />";

Dit gaat fout als $fout nog geen waarde heeft. Een regel of wat later check je of $fout een waarde heeft, maar hiervoor niet. Is dit eerder geinitialiseerd?

En dit is ook geen nette check:
if($_POST['signoff'])
Gebruik daarvoor isset($_POST['signoff'])

J L

J L

14/01/2012 20:22:17
Quote Anchor link
- Aar - op 14/01/2012 20:16:14:
naar welke link wordt de browser dan gestuurd, gezien de 404 error?

Code (php)
1
http://www.website.nl/clients/newsletter/[email protected]

Deze dus. Zoals in mijn vorige post ook in de form stond.

Toevoeging op 14/01/2012 20:25:29:

Erwin H op 14/01/2012 20:17:38:
Regel 3:

Dit gaat fout als $fout nog geen waarde heeft. Een regel of wat later check je of $fout een waarde heeft, maar hiervoor niet. Is dit eerder geinitialiseerd?

En dit is ook geen nette check:
if($_POST['signoff'])
Gebruik daarvoor isset($_POST['signoff'])

Volgens mij niet, maar in dit stuk ligt niet de fout dat het niet werkt. Bij een fout email adres dan gaat die alsnog door, maar die bug maakt me niet zo heel veel uit.

Als ik if in isset verander dan krijg ik deze error.
Parse error: syntax error, unexpected '{' in
Gewijzigd op 14/01/2012 20:22:36 door J L

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

14/01/2012 20:29:16
Quote Anchor link
Er mist een {

Erwin H

Erwin H

14/01/2012 20:35:19
Quote Anchor link
J L op 14/01/2012 20:22:17:

Niet de if in isset veranderen, die if blijf je natuurlijk nodig houden.

J L

J L

14/01/2012 20:35:29
Quote Anchor link
Als ik geen email invul dan werkt de $fout wel gewoon en geeft deze de melding E-mail invalid. Waar zou ik die extra { dan moeten plaatsen als ik if in isset verander. Met if krijg ik die error niet.

Erwin H

Erwin H

14/01/2012 20:38:19
Quote Anchor link
Nogmaals, die if heb je nog steeds nodig. Ik ging er even vanuit dat je meer kennis van php had. Dus voor de duidelijkheid, het if statement moet zijn:
Code (php)
1
2
3
4
5
<?php
if ( isset($_POST['signoff']) ){

}

?>

J L

J L

14/01/2012 20:40:08
Quote Anchor link
Erwin H op 14/01/2012 20:35:19:

Niet de if in isset veranderen, die if blijf je natuurlijk nodig houden.

Oke, thnx dat is fixed. Alleen de laatste stap als ik op Yes druk om te bevestigen dat de newsletter uit moet werkt nog niet. De 1 in de MySql database moet naar 0 veranderen en dat stuk wert nog niet.

Ik heb het op een andere pagina op een andere wijze en dan kan via select de setting wel gewoon aangepast worden. Alleen op deze newsletter pagina wil het via deze andere manier niet lukken.

Toevoeging op 14/01/2012 20:41:28:

Erwin H op 14/01/2012 20:38:19:
Nogmaals, die if heb je nog steeds nodig. Ik ging er even vanuit dat je meer kennis van php had. Dus voor de duidelijkheid, het if statement moet zijn:
Code (php)
1
2
3
4
5
<?php
if ( isset($_POST['signoff']) ){

}

?>

Yep, had het al gevonden. Mijn kennis van PHP is nog niet heel groot, maar ben lerende en het gaat goed. Alleen soms kom ik er niet uit zoals nu bijvoorbeeld.
Gewijzigd op 14/01/2012 20:57:06 door J L

- SanThe -

- SanThe -

14/01/2012 20:43:16
Quote Anchor link
Erwin H op 14/01/2012 20:17:38:
Regel 3:

Dit gaat fout als $fout nog geen waarde heeft.

Volgens mij niet,

Zet de errors eens aan dan zie je wat.
Bovenin je pagina zetten:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
<?php
ini_set('display_errors', 1); // 0 = uit, 1 = aan
error_reporting(E_ALL);

// rest
?>

J L

J L

14/01/2012 20:44:45
Quote Anchor link
Dan weergeeft hij.
Notice: Undefined index: submit in newsletter.php

- SanThe -

- SanThe -

14/01/2012 20:48:53
Quote Anchor link
Dus die bestaat niet.

J L

J L

14/01/2012 20:54:40
Quote Anchor link
- SanThe - op 14/01/2012 20:48:53:
Dus die bestaat niet.

De error is weg als ik:
Code (php)
1
2
else{
    if($_POST['submit']){

verander in
Code (php)
1
2
else{
    if(isset($_POST['submit'])){
Gewijzigd op 14/01/2012 20:54:53 door J L

- SanThe -

- SanThe -

14/01/2012 21:00:09
Quote Anchor link
Klopt, stuk beter zo.

J L

J L

14/01/2012 21:09:05
Quote Anchor link
Thnx!

Als ik nu op signoff druk zonder een email in te vullen of een foute email invul dan krijg ik de volgende error.

Code (php)
1
2
Notice: Undefined variable: on line 26
Gewijzigd op 14/01/2012 21:10:38 door J L

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.