Newsletter signoff

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een klein team van professionals ben je als C# .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van één van de applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je

Bekijk vacature »

Trainee pega developer

Wil jij een mooie stap maken in jouw carrière? Mooi! Bij De Mandemakers Groep haal je binnen 6 maanden je CSA- en CSSA-certificaten, waarna jij aan de slag kan als Pega-developer in ons IT-team. Achter de schermen zorg jij ervoor dat collega’s efficiënt werken en klanten iedere dag beter geholpen worden. Wil jij daaraan bijdragen? En jouw ICT-skills ontwikkelen? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog als trainee Pega-developer. Wat ga je doen? Als trainee Pega developer leiden wij je op tot gecertificeerd software developer voor het low-code platform PegaSystems. In de training ben je verantwoordelijk voor een te

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar een ontwikkelaar ter versterking van het huidige developers team. Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten

Bekijk vacature »

Front-end developer (HTML, CSS, SASS, JavaScript)

Functie Momenteel zijn we voor ons Digital team op zoek naar een (medior) Front-end developer. Samen met je collega’s werk je in een Agile/Scrum omgeving aan de ontwikkeling van onze webapplicaties, websites en andere oplossingen. Je draagt bij aan een sterk ontwikkelproces waarin kwaliteit voorop staat. Hiervoor ben je niet alleen bezig met eigen code maar ook code reviews van andere collega’s. Ben jij graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in je vakgebied en wil je deze toepassen voor diverse projecten? Dan komen wij graag met je in contact! Eisen • HBO werk- en denkniveau • Minimaal 2

Bekijk vacature »

Programmeur / Developer

Voor een familiebedrijf in Doetinchem, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot

Bekijk vacature »

UX Writer (m/v/d)

UX Writer (m/v/d) Everything we do, starts with you. Together with you, we build the most human-centric fintech. We have the ambition to create the next. And - with Bertelsmann - a strong foundation to start from. Let’s make it new – for society and for yourself. Wij zijn op zoek naar een UX Writer (m/v/d) Fulltime - Op ons kantoor in Amsterdam of Heerenveen / deels vanuit huis Als UX Writer bij Riverty hou jij je bezig met onze strategie om daar te zijn waar onze gebruikers zijn en op de manier waarop zij ons nodig hebben, terwijl wij

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Digital Agency

Functie Jij als Front end developer komt te werken in een van de 8 multidisciplinaire teams binnen de organisatie. Deze teams werken op basis van Scrum agile in 2 wekelijkse sprints. De grootte van de teams varieert van 9-14 collega’s en bestaan altijd uit één of meerdere project managers en een project manager. Samen met je team werk je aan verschillende projecten voor uiteenlopende klanten zoals grote multinationals tot het kleine mkb. De stack waarmee gewerkt wordt is voornamelijk Javascript, ES6, Es.next, HTML, CSS, React.js en Node.js. Wat deze organisatie onderscheid is dat ze echt langdurige partnerships aangaan met hun

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Capelle aan den IJssel zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Veel begeleiding en de kans om je verder te ontwikkelen als software developer. Dat kunnen wij jou bieden bij deelname aan deze leuke traineeship. Je krijgt een mentor toegewezen die jou alle kneepjes van het vak leert. Heb jij al wat ervaring als software developer? Daar worden wij heel blij van! Lees snel verder! Bedrijfsprofiel Als software developer neem je deel aan een trainings programma in de omgeving van Haarlem waar je persoonlijk wordt begeleidt, zodat je alle kneepjes van het vak leert. Aan de hand van jouw kennis en ervaring krijg je een persoonlijk opleidingstraject. Je gaat

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Jij komt te werken in een development team van 9 man. Het grootste deel doet back end development en daarnaast is er 1 teamlead en 1 tester in het team. Dit Agile team is van groots belang voor de organisatie omdat zij voornamelijk alle eigen systemen in-house ontwikkelen. Naast het door ontwikkelen van het bestaande platform en de software die daarbij komt kijken, zul jij je ook bezighouden met het realiseren en opzetten van nieuwe projecten binnen het bedrijf. Je staat nauw met de klant in contact om zo hun wensen zo goed mogelijk te kunnen realiseren. Daarnaast ontwikkel

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Jij komt te werken in een team van 5 developers. het product is continue in beweging. Nieuwe en bestaande klanten vragen om vaak nieuwe features. Hierin ben jij zeer belangrijk om te zorgen dat de functionaliteiten goed opgezet worden op technisch vlak. Designs krijg je aangeleverd van een externe partij zodat jij je primair kan focussen op de techniek! Je hebt daarbij alle vrijheid om je eigen creativiteit toe te passen en mee te denken over de gebruikte technieken. Het gezamenlijke doel is een product dat functioneel zeer gebruiksvriendelijk is en het bedrijfsproces van de gebruikers versneld en kwalitatief

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van Software Developer! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van ervaren

Bekijk vacature »

Junior Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Samenwerken in een team van 10 collega's; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als startende IT-professional kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven.

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

Als Senior Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Senior Front-End Developer bij Coolblue? Als Senior Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Senior Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Nadenken

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

J L

J L

14/01/2012 20:00:06
Quote Anchor link
Het script werkt goed op de laatste en belangrijkste stap na. Op één of andere manier pakt het script de laatste stap niet (dus wanneer er op -> input type="submit" name="signoff" value="Yes" geklikt wordt) en krijg ik een 404 error. Ziet iemand wat het probleem veroorzaakt?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
<?php
if($_POST['signoff']){
    if(!check_email($email)){ $fout .= "- E-mail invalid.<br />"; }
    //
    if(isset($fout)){
        echo "<p>$fout</p>";
        echo "<input type=\"button\" onclick=\"history.go(-1);\" value=\"Go back\" />";
    }

else{
        $query = "UPDATE `clients` SET `news` = '0' WHERE `email` = '$email' LIMIT 1";
        mysql_query($query);
        //
        echo "<p>You succesfully signed off for the newsletter.</p>";
        echo "<input type=\"button\" onclick=\"window.location.href='".$config['url']."'\" value=\"Go further\" />";
    }
}

else{
    if($_POST['submit']){
        //
        if(isset($fout)){
            echo "<p>$fout</p>";
            echo "<input type=\"button\" onclick=\"history.go(-1);\" value=\"Go back\" />";
        }

else{
        ?>

<p>Are you sure to sign off from the newsletter?</p>
        <form method="post" action="<?= $config['url']; ?>clients/newsletter/<?= $email; ?>">
        <input type="submit" name="signoff" value="Yes" />
        <input type="button" onclick="window.location.href='<?= $config['url']; ?>'" value="No" />
        </form>
        <?php
        }
    }

else{
    ?>

<p>Insert your e-mail address below here to sign off for the newsletter.</p>
    <form method="post" action="<?= $config['url']; ?>clients/newsletter">
    <table>
        <tr>
            <td width="25%"><b>E-mail:</b></td>
            <td width="75%"><input name="email" type="text" size="30" /></td>
        </tr>
        <tr>
            <td>&nbsp;</td>
            <td>&nbsp;</td>
        </tr>
        <tr>
            <td><input type="submit" name="submit" value="Sign off" /></td>
            <td>&nbsp;</td>
        </tr>
    </table>
    </form>
    <?php    
    }
}

?>
Gewijzigd op 14/01/2012 20:08:16 door J L

PHP hulp

PHP hulp

25/11/2024 02:33:24

Obelix Idefix

Obelix Idefix

14/01/2012 20:03:11
Quote Anchor link
Plaats je hele code aub even tussen code-tags. Zo is het bijna niet te lezen.

J L

J L

14/01/2012 20:04:27
Quote Anchor link
Ik zie het. Hoe zijn de code-tags? Had al PHP /PHP met [] eromheen geprobeerd, maar dat werkte niet.
Gewijzigd op 14/01/2012 20:05:11 door J L

Obelix Idefix

Obelix Idefix

14/01/2012 20:05:30
Quote Anchor link
probeer [c0de] en [/c0de] eens (dan 0 vervangen door 0)

J L

J L

14/01/2012 20:06:43
Quote Anchor link
Obelix en Idefix op 14/01/2012 20:05:30:
probeer [c0de] en [/c0de] eens (dan 0 vervangen door 0)

Yup dat werkt. Thnx. Nu is de code normaal te lezen.
Gewijzigd op 14/01/2012 20:09:25 door J L

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

14/01/2012 20:09:30
Quote Anchor link
$config['url']

War komt die vandaan?

J L

J L

14/01/2012 20:15:16
Quote Anchor link
Alles wordt gewoon ingeladen via de config en die functies staan er niet bij. Als de fout daar lag dan had de 1e stap van de pagina niet gewerkt.

De 1e stap is het invullen van het email adres dan neemt deze hem mee naar de nieuwe pagina waar er gekozen kan worden voor Yes or No voor het afmelden.

Als ik dan in de broncode kijk dan staat deze goed en heeft de email goed toegevoegd. De stap waar het dus fout gaat is wanneer er dan op Yes wordt geklikt dan vervangt deze de 1 niet voor de 0 in de mysql database en geeft de browser een 404 error.

Code (php)
1
2
3
4
<form method="post" action="http://www.website.nl/clients/newsletter/[email protected]">
<input type="submit" name="signoff" value="Yes" />
<input type="button" onclick="window.location.href='http://www.website.nl/'" value="No" />
</form>
Gewijzigd op 14/01/2012 20:16:10 door J L

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

14/01/2012 20:16:14
Quote Anchor link
naar welke link wordt de browser dan gestuurd, gezien de 404 error?

Erwin H

Erwin H

14/01/2012 20:17:38
Quote Anchor link
Regel 3:
$fout .= "- E-mail invalid.<br />";

Dit gaat fout als $fout nog geen waarde heeft. Een regel of wat later check je of $fout een waarde heeft, maar hiervoor niet. Is dit eerder geinitialiseerd?

En dit is ook geen nette check:
if($_POST['signoff'])
Gebruik daarvoor isset($_POST['signoff'])

J L

J L

14/01/2012 20:22:17
Quote Anchor link
- Aar - op 14/01/2012 20:16:14:
naar welke link wordt de browser dan gestuurd, gezien de 404 error?

Code (php)
1
http://www.website.nl/clients/newsletter/[email protected]

Deze dus. Zoals in mijn vorige post ook in de form stond.

Toevoeging op 14/01/2012 20:25:29:

Erwin H op 14/01/2012 20:17:38:
Regel 3:

Dit gaat fout als $fout nog geen waarde heeft. Een regel of wat later check je of $fout een waarde heeft, maar hiervoor niet. Is dit eerder geinitialiseerd?

En dit is ook geen nette check:
if($_POST['signoff'])
Gebruik daarvoor isset($_POST['signoff'])

Volgens mij niet, maar in dit stuk ligt niet de fout dat het niet werkt. Bij een fout email adres dan gaat die alsnog door, maar die bug maakt me niet zo heel veel uit.

Als ik if in isset verander dan krijg ik deze error.
Parse error: syntax error, unexpected '{' in
Gewijzigd op 14/01/2012 20:22:36 door J L

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

14/01/2012 20:29:16
Quote Anchor link
Er mist een {

Erwin H

Erwin H

14/01/2012 20:35:19
Quote Anchor link
J L op 14/01/2012 20:22:17:

Niet de if in isset veranderen, die if blijf je natuurlijk nodig houden.

J L

J L

14/01/2012 20:35:29
Quote Anchor link
Als ik geen email invul dan werkt de $fout wel gewoon en geeft deze de melding E-mail invalid. Waar zou ik die extra { dan moeten plaatsen als ik if in isset verander. Met if krijg ik die error niet.

Erwin H

Erwin H

14/01/2012 20:38:19
Quote Anchor link
Nogmaals, die if heb je nog steeds nodig. Ik ging er even vanuit dat je meer kennis van php had. Dus voor de duidelijkheid, het if statement moet zijn:
Code (php)
1
2
3
4
5
<?php
if ( isset($_POST['signoff']) ){

}

?>

J L

J L

14/01/2012 20:40:08
Quote Anchor link
Erwin H op 14/01/2012 20:35:19:

Niet de if in isset veranderen, die if blijf je natuurlijk nodig houden.

Oke, thnx dat is fixed. Alleen de laatste stap als ik op Yes druk om te bevestigen dat de newsletter uit moet werkt nog niet. De 1 in de MySql database moet naar 0 veranderen en dat stuk wert nog niet.

Ik heb het op een andere pagina op een andere wijze en dan kan via select de setting wel gewoon aangepast worden. Alleen op deze newsletter pagina wil het via deze andere manier niet lukken.

Toevoeging op 14/01/2012 20:41:28:

Erwin H op 14/01/2012 20:38:19:
Nogmaals, die if heb je nog steeds nodig. Ik ging er even vanuit dat je meer kennis van php had. Dus voor de duidelijkheid, het if statement moet zijn:
Code (php)
1
2
3
4
5
<?php
if ( isset($_POST['signoff']) ){

}

?>

Yep, had het al gevonden. Mijn kennis van PHP is nog niet heel groot, maar ben lerende en het gaat goed. Alleen soms kom ik er niet uit zoals nu bijvoorbeeld.
Gewijzigd op 14/01/2012 20:57:06 door J L

- SanThe -

- SanThe -

14/01/2012 20:43:16
Quote Anchor link
Erwin H op 14/01/2012 20:17:38:
Regel 3:

Dit gaat fout als $fout nog geen waarde heeft.

Volgens mij niet,

Zet de errors eens aan dan zie je wat.
Bovenin je pagina zetten:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
<?php
ini_set('display_errors', 1); // 0 = uit, 1 = aan
error_reporting(E_ALL);

// rest
?>

J L

J L

14/01/2012 20:44:45
Quote Anchor link
Dan weergeeft hij.
Notice: Undefined index: submit in newsletter.php

- SanThe -

- SanThe -

14/01/2012 20:48:53
Quote Anchor link
Dus die bestaat niet.

J L

J L

14/01/2012 20:54:40
Quote Anchor link
- SanThe - op 14/01/2012 20:48:53:
Dus die bestaat niet.

De error is weg als ik:
Code (php)
1
2
else{
    if($_POST['submit']){

verander in
Code (php)
1
2
else{
    if(isset($_POST['submit'])){
Gewijzigd op 14/01/2012 20:54:53 door J L

- SanThe -

- SanThe -

14/01/2012 21:00:09
Quote Anchor link
Klopt, stuk beter zo.

J L

J L

14/01/2012 21:09:05
Quote Anchor link
Thnx!

Als ik nu op signoff druk zonder een email in te vullen of een foute email invul dan krijg ik de volgende error.

Code (php)
1
2
Notice: Undefined variable: on line 26
Gewijzigd op 14/01/2012 21:10:38 door J L

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.