Niet achterelkaar kunnen klikken.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Functie Voor jou als junior .NET ontwikkelaar staat er een flinke uitdaging klaar bij dit bedrijf waar jij veel van kan gaan leren. Zo willen zij een flinke uitbreiding doen op het webbased gedeelte dat zij nu hebben en willen zij het standaard deel gaan moderniseren. Jouw team is dan ook op zoek naar een junior .NET ontwikkelaar die het leuk vindt om op basis van research en development aan de slag te gaan. Jouw mening telt mee als het gaat om hoe en met wat deze applicaties gebouwd en herschreven gaan worden. Jouw functie bij dit bedrijf gaat dan

Bekijk vacature »

Software Developer / .NET / Azure

Dit ga je doen Als Lead .NET Software Developer zal je je bezig houden met: Het vertalen van bedrijfswensen naar een technische roadmap; Uitwerken van nieuwe architectuur / designs; Het team aansturen en motiveren; Toezien op de kwaliteit van de code; Mee ontwikkelen van nieuwe features en applicaties. Hier ga je werken Deze organisatie is op dit momenteel marktleider in het ontwikkelen van productielijnen voor de voedselindustrie en heeft een wereldwijd klantnetwerk. Binnen deze organisatie is het team van software developers dagelijks bezig met het ontwikkelen van maatwerk oplossingen om alle productiemachines aan te sturen, maar ook bedrijf kritische applicaties

Bekijk vacature »

Back-end PHP Software Developer - Juniorfunctie

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Software Developer om ons team te versterken en mee te werken aan de ontwikkeling van eigen IOT-oplossingen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor het uitlezen en managen van sensoren in machines. Je werkt nauw samen met een team van ontwikkelaars en engineers om de beste software-oplossingen te creëren. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties en softwaretoepassingen voor in-house ontwikkelde IOT oplossingen. Je werkt aan complexe databases en back-end

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving Java ontwerpen, bouwen en testen (T-shaped). Als senior ontwikkelaar ben je bekend in zowel de back-end als de frontend van een applicatie. Angular, Continious Delivery / Integration. Een ervaren iemand die de leiding kan nemen, een weg vindt in nieuwe situaties, en in oude applicaties. Initiatiefrijk, bekend met de (technische) omgevingen die we bij duo gebruiken, niet te beroerd om collega’s te helpen. Als senior programmeur in staat om op te treden als lead programmeur. Ondersteunt de testers bij de testautomatisering en minder ervaren programmeurs bij dagelijks werkzaamheden. Dit laatste met name op het gebied van Angular. Achtergrond

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Mobile Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

PHP Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder! Voor een organisatie in de regio Utrecht die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in

Bekijk vacature »

Senior Cobol Applicatieontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving In de applicatie ETM

Bekijk vacature »

(Lead) PHP Software Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een PHP software developer met een aantal jaar werkervaring. Je krijgt een plek in een klein team met 2 andere software developers. Wil jij graag werken met de nieuwste technieken bij een bedrijf waar jij de lead gaat nemen in de verder ontwikkeling en modernisering van een eigen software pakket? Dan ben je hier aan het juiste adres! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "in-house" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar .NET te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Je komt hier terecht bij een door-en-door softwarebedrijf, waarbinnen meerdere SaaS pakketten worden ontwikkelt voor diverse sectoren. Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld de logistieke en medische branche. Deze organisatie kenmerkt zich door de hoge mate van complexiteit in de applicaties, wat betekent dat jij je hier niet zal gaan vervelen. Integendeel: Jij gaat hier elke dag ontzettend veel leren en je in razend tempo ontwikkelen als C# .Net Developer met focus op back-end. Het team bestaat uit ongeveer 20 personen personen, waarvan het grootste deel zich richt op software development. De sfeer is informeel en professioneel. De producten

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Front-end Developer! Als Front-end Developer binnen dit softwarebedrijf ga je de frontends voor zowel je eigen interne projecten als die voor klanten opzetten, onderhouden en uitbreiden. Je zet ideeën om naar mooie successen voor de klanten. Dat is in een notendop wat je gaat doen! Wat kun je verwachten? Je werkt aan de doorontwikkeling van bestaande maatwerkapplicaties. Bijvoorbeeld wanneer de klant de applicatie wil uitbreiden met een nieuwe feature; Samen met het team van backenders en desginers zet je nieuwe ideeën van klanten om naar mooie oplossingen; Je werkt met verschillende frameworks.

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Ontwerpen en bouwen van nieuwe functionaliteiten binnen de complexe omgeving; Proactief de processen kwalitatief en efficient inrichten; Opzetten van Unit Tests; Code Reviews; Regie nemen voor innovatieve projecten; Landschap beheren en de bijbehorende ketens hierbij in het oog houden. Hier ga je werken De organisatie is actief binnen de financiele branche en heeft een IT afdeling van circa 450 man. De organisatie voorziet de maatschappij binnen de financiele dienstverlening en is gedurende de jaren een onmisbare schakel geworden. Het is een high profile organisatie waar ze veel te maken hebben met veranderingen voortkomend uit maatschappelijke ontwikkelingen,

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale aspecten van Coolblue. Wat doe je als Junior PHP Developer bij Coolblue? Als Junior PHP Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen om te groeien als Junior Developer. Op dat moment komt je wil om steeds te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan ook goed

Bekijk vacature »

Laravel PHP developer in een jong team

Bedrijfsomschrijving Als je op zoek bent naar een werkplek waar plezier en uitdaging hand in hand gaan, dan is dit bedrijf de juiste keuze voor jou. Hier kun je werken aan uitdagende projecten en krijg je als developer veel verantwoordelijkheid. Het bedrijf waardeert kwaliteit boven kwantiteit en richt zich op het ontwikkelen van hoogwaardige applicaties en websites waar klanten enthousiast over zijn. Dit bedrijf is vooruitstrevend en streeft naar het leveren van de best mogelijke resultaten voor hun klanten. Als medior PHP ontwikkelaar met 3 jaar ervaring ben jij de persoon die we zoeken. Je krijgt hier de kans om

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Mathieu Posthumus

Mathieu Posthumus

03/03/2014 12:15:39
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb nou dit( http://mathieup.freeiz.com/index.php )

als je dan op het login knopje drukt dan wil ik dus ervoor zorgen dat de overlay dus wat opacity heeft wil ik late infaden en outfaden wanneer je wegklikt.

ik dacht eerst aan dit.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
var docHeight = $(document).height()
$(document).ready(function(){
    $("a.login").click(function(){
        $(function() {
            $("body").fadeIn("<div id='overlay'></div>");
            $("#overlay")
            .height(docHeight)
            .css({
                'opacity' : 0.4,
                'position': 'absolute',
                'top': 0,
                'left': 0,
                'background-color': 'black',
                'width': '100%',
                'z-index': 99
            });
        });
        $(".login_box").slideToggle("slow");
    });
        $("#container").mouseup(function (e){
            if (!$('.login_box').is(e.target) &&
                $('.login_box').has(e.target).length === 0)  {
                    $('.login_box').slideUp("slow");
                    $("#overlay").fadeOut("style");
                }
            });
});

Topic verplaatst naar de "JavaScript" categorie, aangezien het een jQuery vraag betreft.[/modedit]
Gewijzigd op 03/03/2014 12:30:48 door Wouter J

PHP hulp

PHP hulp

26/11/2024 22:40:04

Snelle Jaap

Snelle Jaap

03/03/2014 13:19:09
Quote Anchor link
De overlay? Je bedoelt de achtergrond van de website? En het login knopje is dat poppetje zeker?

Michael -

Michael -

03/03/2014 13:31:56
Quote Anchor link
Overlay is geen achtergrond maar een (meestal transparante) laag die over je website heen ligt waar daar bovenop informatie wordt weergegeven.

Toevoeging op 03/03/2014 13:35:50:

De functie RemoveAttr is er juist voor bedoelt om 'style' te verwijderen (dus de opmaak/css). Je kunt deze niet vervangen door fadeOut.
$("#overlay").fadeOut("slow"); zou misschien wel werken, maar de style blijft dan wel staan.
Het is handig om in de documentatie van jQuery de functies te bekijken, wat ze nou eigenlijk doen, voordat je ze aanpast.

Snelle Jaap

Snelle Jaap

03/03/2014 13:37:02
Quote Anchor link
Waaronder de informatie wordt weergeven bedoel je? Anders heeft de transparantie toch geen zin, als er elementen boven staan.

Michael -

Michael -

03/03/2014 13:40:35
Quote Anchor link
Om het script van Mathieu als voorbeeld te nemen, zal het scherm om in te loggen boven de overlay worden weergegeven en de rest eronder. Zoiets als lightbox waarneer je op een foto klikt.

Snelle Jaap

Snelle Jaap

03/03/2014 13:41:50
Quote Anchor link
Ah zo bedoel je, ik snap hem.

Mathieu Posthumus

Mathieu Posthumus

03/03/2014 13:50:19
Quote Anchor link
Snelle Jaap op 03/03/2014 13:19:09:
De overlay? Je bedoelt de achtergrond van de website? En het login knopje is dat poppetje zeker?

ja dat is hem

Toevoeging op 03/03/2014 13:54:56:

En wat ik vergeten ben op neer te zetten daar gaat de topic namelijk over xD

Dat als je dus op de knop drukt dat je de overlay en box tevoorschijn krijg en dat als je dan op de overlay klikt dat het weg gaat maar dat als je heel vaak op de login knop drukt dat het dan niet zovaak opnieuw gaat.
want ik zou niet eens weten wat ik daarvoor op moet zoeken.

Michael -

Michael -

03/03/2014 14:00:11
Quote Anchor link
Om te voorkomen dat een functie vaak wordt herhaalt kun je stop() toevoegen.
Zie ook aangepast voorbeeld. Helemaal voorkomen kun je het niet.

Mathieu Posthumus

Mathieu Posthumus

03/03/2014 14:09:44
Quote Anchor link
Nou ja als je kijkt op http://wonen.nl daar wel

Michael -

Michael -

03/03/2014 14:11:41
Quote Anchor link
Dat lijkt inderdaad op de stop() functie

Mathieu Posthumus

Mathieu Posthumus

03/03/2014 14:35:31
Quote Anchor link
maar wat je nu hebt is als je er vaker op klikt dat ie klein wordt ofz.... vet raar.

Michael -

Michael -

03/03/2014 14:47:01
Quote Anchor link
Ja, je moet het zo zien. Als je een simpele toggle hebt wordt elke actie in een wachtrij gezet, dus als je 10x heel snel elkaar klikt, zal ie ze alle 10x in zijn geheel uitvoeren. Helemaal openen, helemaal sluiten.

Met stop() stop je de actie en voer je de actie daarna uit. 10x heel snel achterelkaar zal nog steeds 10x wordt uitgevoerd, maar alleen de laatste keer helemaal.

Ik heb een voorbeeldje gemaakt om het uit te proberen
Gewijzigd op 03/03/2014 14:47:49 door Michael -

Snelle Jaap

Snelle Jaap

03/03/2014 14:52:36
Quote Anchor link
Mathieu Posthumus op 03/03/2014 13:50:19:
En wat ik vergeten ben op neer te zetten daar gaat de topic namelijk over xD

Das niet handig.

Mathieu Posthumus

Mathieu Posthumus

03/03/2014 15:05:30
Quote Anchor link
Jho snelle jaap pfff...

Denk ik yes een reactie daarvoor:D

Maar nee is het *Dat is niet handig*:|

Michael -

Michael -

03/03/2014 15:09:23
Quote Anchor link
Ik gaf een reactie hoor ;) Gewoon stop() gebruiken dus. Zie de voorbeelden die ik intussen al heb gegeven.

Mathieu Posthumus

Mathieu Posthumus

03/03/2014 15:12:46
Quote Anchor link
Michael ja ik heb gebruik maar bij mij werkt ie niet goed. want bij mij als ik dan vaker klik dan gaat ie vervormen ofz.

Snelle Jaap

Snelle Jaap

03/03/2014 15:16:12
Quote Anchor link
Ik heb even gekeken op je site, nu werkt het toch gewoon zoals je in de 1e post aangaf?

Mathieu Posthumus

Mathieu Posthumus

03/03/2014 15:26:28
Quote Anchor link
Snelle Jaap op 03/03/2014 15:16:12:
Ik heb even gekeken op je site, nu werkt het toch gewoon zoals je in de 1e post aangaf?

Nee want hij gaat niet in slow zegmaar daar gaat het om.

Snelle Jaap

Snelle Jaap

03/03/2014 15:44:02
Quote Anchor link
Een fadeout kan ook gewoon een ("slow") bevatten. Probeer dat anders is, want je wilt dat de overlay langzaam donkerder wordt toch? Ipv in 1 keer.

Toevoeging op 03/03/2014 16:12:27:

En wil je dat het tegelijk met de andere animatie wordt afgespeeld, dan gebruik je queue: false.

Mathieu Posthumus

Mathieu Posthumus

03/03/2014 16:13:19
Quote Anchor link
ja dat wil ik idd maar als ik het verander naar fadeIn en fadeOut dan gaat ie niet dan doet ie dit http://jsbin.com/lubipipa/5/edit

Dit is mijn .js code
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
var docHeight = $(document).height()
$(document).ready(function(){
    $("a.login").click(function(){
        $(function() {
            $("body").fadeIn("<div id='overlay'></div>");
            $("#overlay")
            .height(docHeight)
            .css({
                'opacity' : 0.4,
                'position': 'absolute',
                'top': 0,
                'left': 0,
                'background-color': 'black',
                'width': '100%',
                'z-index': 99
            });
        });
        $(".login_box").slideToggle("slow");
    });
        $("#container").mouseup(function (e){
            if (!$('.login_box').is(e.target) &&
                $('.login_box').has(e.target).length === 0)  {
                    $('.login_box').slideUp("slow");
                }
            });
});
Gewijzigd op 03/03/2014 16:13:45 door Mathieu Posthumus

Michael -

Michael -

03/03/2014 16:14:49
Quote Anchor link
fadeOut("style") kan niet. Dat zei ik al eerder.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.