Nieuw hier
M V
23/12/2010 21:04:05Hallo allemaal, ik ben Marielle, student aan de fontys in Eindhoven waar ik media design en communicatie studeer. Mijn klasgenoten noemen me pro als het gaat om php XD. Wat overigens totaal niet waar is ^^''. Het gaat mij gewoon wat makkelijker af dan zij.
Een site waar ik aan gewerkt heb staat online. Daar is overigens geen php aan te pas gekomen. Maar ik ben er wel super trots op dat er een site online staat die ik voor iemand hebt gemaakt (samen met een klasgenoot van mij).
Naast websites coderen en designen houd ik van games en verhalen schrijven.
Momenteel zit ik met een probleem voor mijn eigen site, maar ik weet niet precies in welk topic zoiets moet plaatsen. Het is niet bepaald beginner werk, overigens. Ik heb hier een eigen CMS gemaakt en probeer textvelden te valideren. Kan iemand mij zeggen waar ik mij vraag kan plaatsen?
Oh en iedereen nog fijne kerstdagen =)
Een site waar ik aan gewerkt heb staat online. Daar is overigens geen php aan te pas gekomen. Maar ik ben er wel super trots op dat er een site online staat die ik voor iemand hebt gemaakt (samen met een klasgenoot van mij).
Naast websites coderen en designen houd ik van games en verhalen schrijven.
Momenteel zit ik met een probleem voor mijn eigen site, maar ik weet niet precies in welk topic zoiets moet plaatsen. Het is niet bepaald beginner werk, overigens. Ik heb hier een eigen CMS gemaakt en probeer textvelden te valideren. Kan iemand mij zeggen waar ik mij vraag kan plaatsen?
Oh en iedereen nog fijne kerstdagen =)
PHP hulp
27/11/2024 11:37:29Vincent Huisman
23/12/2010 21:06:18welkom op het forum :)
ik denk dat je het wel gewoon bij de beginners vragen kan plaatsen als ik het zo hoor.
ik denk dat je het wel gewoon bij de beginners vragen kan plaatsen als ik het zo hoor.
M V
23/12/2010 21:07:34Vincent Huisman op 23/12/2010 21:06:18:
welkom op het forum :)
Okay dan zal ik doen =)