Nieuw ontwerp
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Frank
www.fustsite.nl/frankmartin/index.html
kritiek is ook welkom (zowel positief als negatief)
Na enige tijd mijn flash site online (www.fustsite.nl) was ik het zat en heb vandaag iets nieuws ineklaar gegooit kritiek is ook welkom (zowel positief als negatief)
Als ik die tekst moet lezen doet dat pijn aan mijn ogen... De tekst is veel te licht bij die achtergrond.
@Frank, ZEER mooie site. klasse!
@Frank: ik sluit me bij pepijn aan, ik vind de site erg mooi!
Verder zou ik ook iets minder 'witte spiegeling' binnen de plaatjes zelf doen, het glanst zo.
De site is niet zo mijn stijl, maar ik denk dat er een heleboel andere mensen zijn die hier als een blok voor vallen!
Veel suc6.
Btw: vind die andere site ook wel mooi maar niet erg practish
En net wat Freek zecht tis te groen, achter grond vergeleke met de tekst erg licht, ik zat achter de pc van WOW wie schijnt er nou een schijn werper tegen me aan.
Style opzig is mooi bedacht, en ziet er ook leuk uit, maar menu past niet bij het layout.
Al met al geef ik je een 7 voor de site.
Ik kom terug voor wat tips, ik vertrek zo eens naar een andere land. Val bijna hier van men stokkie.
Ik ben best onder de indruk, great job!
mooie site maar nog niet alle links doen het.
Verder nog een paar tips voor je html/css:
Gebruiks divs i.p.v. tabellen om een site op te bouwen. Zet ALLE opmaak in je css. Verder zie ik <center> tags om de site staan, dat is natuurlijk not done.
En dit is natuurlijk ook niet hoe het moet: http://www.fustsite.nl/frankmartin/images/index_20.jpg
Maak er dan een plaatje van 1 px van.. (in de hoogte natuurlijk)
Al met al, je bent goed best imo maar je moet nog wel het een en ander leren (zoals iedereen)
Succes.
Zoals eerder is gezegd, de tekst is te licht. Te weinig contrast tussen de tekst en de achtergrond.
Verder ziet het er goed uit.
Elwin
Daarnaast vroeg ik om de lay-out en niet programmeer technisch advies. (er is trouwens niks mis met een <center> tag gebruiken... al kan het natuurlijk mooier)
Voor de rest supermooi!