[nieuw probleem] gastenboek

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

HBO startersfunctie .NET Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben je in januari 2023 klaar met je HBO opleiding en zoek je een mooie uitdaging? Wacht niet langer en solliciteer direct! Voor een familiebedrijf in de regio van Boxtel ben ik op zoek naar een C#.NET Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de (door)ontwikkeling van de maatwerksoftware projecten en gaat ook nieuwe software bouwen, middels de Microsoft-stack. Het bedrijf maakt gebruik van de volgende technieken: C# & ASP.NET; MVC; MS SQL; Entity Framework; Je krijgt hier veel tijd om te leren en eventueel door te groeien en het

Bekijk vacature »

Software developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze PHP/Symfony Developer. Een enthousiast persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe en nieuwe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel persoonlijke als professionele groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Aanpassingssuggesties van collega’s in kaart brengen, vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Gezocht front-end developer! Voor een toffe organisatie in de regio Rhenen zij wij op zoek naar een front-end developer die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. In deze functie heb je een adviserende rol en beschik je over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Samen met collega’s en klanten overleg je om aangeleverde designs om te zetten naar unieke concepten. Zo draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Voor klanten wordt jij het vaste aanspreekpunt als het gaat over planningen hierin houdt je alle betrokkenen goed op de

Bekijk vacature »

Java Developer

Functieomschrijving Are you an experienced Java Developer who wants to be challenged? Then this is your job! As a Java Developer, you are co-responsible for building custom applications within our extensive IT landscape. Development takes place on both the back-end side (Spring/JEE). Together with the IT department, you are responsible for the daily adjustments and expansions of our IT systems. In addition, you will work in small scrum teams using the Agile methodologies. Besides the realization of our in-house systems, you are responsible for the roll-out of the application (version) as well as the operational support after going live. Team

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Fullstack Developer TOTO

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Fullstack Developer TOTO. Thanks to your efforts, complex business critical applications are always running smoothly. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Fullstack Developer you score by: Taking ownership of the development cycle of an application in a large scale, high availability, geo redundant landscape Coaching your peer developers and safeguarding code quality Integrating the application with other components of the system using the available API’s Managing

Bekijk vacature »

SQL Database ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

Senior Java Developer

Als Senior Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het applicatielandschap; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het applicatielandschap; Sparren met de business. Hier ga je werken De organisatie is werkzaam in de financiële dienstverlening met meer dan 200 medewerkers en meer dan 250.000 eindgebruikers is het een van de grotere binnen haar branche. Je komt te werken in een team waarmee je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en onderhouden van de financiële applicaties binnen de organisatie, denk hierbij aan het bouwen en onderhouden van portalen. Als .net developer ga jij het development team ondersteunen met de transitie naar

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie omschrijving Voor een klein bedrijf in de buurt van Nieuwegein zijn wij per direct op zoek naar een talentvolle PHP developer. Er wordt veel ruimte geboden voor eigen initiateven, waardoor je een mooie stempel kan drukken op jouw eigen werkzaamheden (zowel operationeel als strategisch). Het bedrijf heeft middels externe programmeurs een multimedia platform ontwikkeld, maar willen geleidelijk de ontwikkeling naar binnen halen. Om die reden zoeken zij een communicatieve interne PHP developer die graag meebouwt aan het succesvolle product. Je gaat de volgende werkzaamheden verrichten: Platform beheren en programmeren (PHP, MySQL, JQuery, Javascript, XML & HTML); Communicatie en aansturing

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je hier

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Nick van der heijden

nick van der heijden

28/09/2011 15:25:53
Quote Anchor link
waarom via .txt en niet via database?

PHP hulp

PHP hulp

04/12/2024 09:28:33

Vincent Huisman

Vincent Huisman

28/09/2011 15:27:11
Quote Anchor link
Quote:
Ik heb een opdracht gekregen voor school, een gastenboek maken met .txt bestanden en php/html

Nick van der heijden

nick van der heijden

28/09/2011 15:28:40
Quote Anchor link
dat had ik ook gelezen maar vraag me af waarom ze het niet gewoon via database maar ja het zal wel :P

Jerry php

Jerry php

28/09/2011 15:32:34
Quote Anchor link
Nick van der heijden op 28/09/2011 15:28:40:
dat had ik ook gelezen maar vraag me af waarom ze het niet gewoon via database maar ja het zal wel :P

Ja, dat hebben we nog niet helemaal gehad.
Maar ik heb eigelijk nog geen antwoord :P

Maikel  B

Maikel B

28/09/2011 15:32:58
Quote Anchor link
@nick

ik kreeg toen ik nog op school zat ook verschillende dingen.
eerst via een textbestand. toen een Acces database, toen mysql en ook nog SQL server.

Op school is het de bedoeling om zoveel mogelijk te leren.
En een txt bestand vullen en aanroepen hoort daar ook bij ;)

Wat gebeurt er als je dit:

$body .= $bericht . "\n";

vervangt voor

$body .= $bericht . "\n<hr />";
Gewijzigd op 28/09/2011 15:34:10 door Maikel B

Nick van der heijden

nick van der heijden

28/09/2011 15:36:56
Quote Anchor link
enige wat er gebeurt is dat je een lijn onder je berichten krijgt dat is <hr>

Jerry php

Jerry php

28/09/2011 17:49:25
Quote Anchor link
@Maikel B

Bedankt, het is gelukt!

Alsnog bedankt voor alle reacties, als er iets niet lukt, post ik hier opnieuw

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

28/09/2011 17:59:14
Quote Anchor link
Maikel B op 28/09/2011 15:32:58:
eerst via een textbestand. toen een Acces database, toen mysql en ook nog SQL server.

lol, toen ik op school zat werden brieven nog getikt op een Olivetti

Jerry php

Jerry php

28/09/2011 18:02:23
Quote Anchor link
Ger van Steenderen op 28/09/2011 17:59:14:
Maikel B op 28/09/2011 15:32:58:

Haha, dat zijn dingen die ik niet ken :P

Toevoeging op 28/09/2011 18:17:45:

Mijn nieuwe probleem is dat als ik een heel lang bericht typ dat ik dan een hele lang pagina krijg, en dat wil ik niet. kijk maar naar dit voorbeeld:

http://dj-jeremy.nl/lezen.php

Op die link staat een voorbeeld van mij, en bij het bericht staat een enorme zin!

alvast bedankt

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

28/09/2011 18:23:10
Quote Anchor link
<body width="100%">

Ozzie PHP

Ozzie PHP

28/09/2011 18:43:18
Quote Anchor link

Voor wie benieuwd is hoe dat eruit zag... zie hier een jeugdfoto van Ger achter zijn Olivetti.

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

28/09/2011 18:49:27
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 28/09/2011 18:43:18:

Voor wie benieuwd is hoe dat eruit zag... zie hier een jeugdfoto van Ger achter zijn Olivetti.

Hahaha, die man is ouwer dan ik nu ben.

Jerry php

Jerry php

28/09/2011 19:24:55
Quote Anchor link
Ik heb geen idee hoe, maar ik heb er niets aan verandert, en hij doet het al?

kijk maar even hier:

www.dj-jeremy.nl/schrijven.php
www.dj-jeremy.nl/lezen.php

jerry

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

28/09/2011 19:54:09
Quote Anchor link
wat als je nu weer een lang bericht invoert?
Gewijzigd op 28/09/2011 19:57:16 door Ger van Steenderen

Jerry php

Jerry php

28/09/2011 19:58:53
Quote Anchor link
Probeer maar, ik heb het al geprobeert, dan komen er automatisch enters. maar ik heb er eerlijk gezegt niets aan verandert.

EDIT: alleen als het één lang woord is, gaat hij doorlopen. maar zon lange zin kan het nooit zijn
Gewijzigd op 28/09/2011 20:00:12 door Jerry php

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.