Nieuw spel
check hem
cijfer 1/10 + commentaar graag
wat kan er beter ? wat is juist goed
Heb je een testaccount?
Kan je ons een testaccount verschaffen?
ff maken
pass: phphulp
ik kom in een oneindige loop terecht na het inloggen, maar dat kan aan mij liggen.
w8=test
als ik inlog krijg ik heel vaak een refresh en er staat je bent ingelogd en dat blijft steeds refreshen
6- omdat ik denk dat je veel zelf hebt geschreven, maar ik geef je site geen kans bij het grote publiek ;)
Edit:
Oneindige loop ligt dus niet aan mij, maar aan jou :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Winston Smith
Firefox 1.5.0.6 hier
dan doet hij het alleen in internet explorer
Stap zelf ook eens over zou ik zeggen en zie de voordelen ;)
Forget IE, use FF
EDIT: oh ja, IE niet helemaal vergeten, je moet hem daar wel in testen om te zien of hij daarin ook goed doet aangezien nog steeds een heleboel mensen IE gebruiken uiteraard.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Stefan van Iwaarden
Hier ook eindeloze loop.
in opera en netskape refresht hij ook
Quote:
(...)Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'ODBC'@'localhost' (using password: NO) in C:\wamp\www\clanbank.php on line 3
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in C:\wamp\www\clanbank.php on line 3
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at C:\wamp\www\clanbank.php:3) in C:\wamp\www\_include-config.php on line 30
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in C:\wamp\www\clanbank.php on line 3
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at C:\wamp\www\clanbank.php:3) in C:\wamp\www\_include-config.php on line 30
Quote:
Foutmeldingen bovenaan gewoon negeren
Dat is natuurlijk niet heel netjes he. Ronduit slordig eigenlijk :)
bij mij wil hij de pagina niet eens laden.
maar deze game lijk verdacht veel op criminals,
2/10 als de code geript is
6/10 als je alles zelf hebt ge maakt dan suc6 ermee :d
maar hoe zorg ik dat hij het in FF doet?
FF zelf downloaden en kijken wat de fouten zijn en ze dan verbeteren
Dat wil dus zeggen dat FF (+Opera + Netscape) hem goed uitvoert en IE, niet goed doet wat er eigenlijk gezegd word. Doe er wat aan!