Nieuw

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Dyon van der Blonk

Dyon van der Blonk

04/04/2013 15:18:41
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik heb sommige van jullie ondertussen al 'gesproken' met het helpen oplossen van de problemen.
Maar zoals jullie waarschijnlijk al vermoeden, ik ben nieuw op php hulp. Zit hier al een tijdje als 'gast'. Omdat ik zelf ook een aantal vragen had en dit nergens op internet kon vinden, heb ik besloten me ook aan te melden in de hoop hier mijn antwoorden te vinden. En ik ben al in een paar uur tijd verschillende keren goed geholpen.

Omdat ik met een aantal problemen al langere tijd, zal ik nu waarschijnlijk wat vaak een nieuw topic openen om het hier te vragen. Dit is dus omdat ik die vragen al heel lang heb. Niet dat jullie straks denken: die kan ook echt helemaal niks haha.

Ik hoop dat ik hier nog veel extra bij kan leren en ook misschien anderen hier weer kan helpen :)

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 10:41:09

Jasper DS

Jasper DS

04/04/2013 15:20:49
Quote Anchor link
Hoi Dyon, welkom of het forum! :-)

Dyon van der Blonk

Dyon van der Blonk

04/04/2013 15:26:46
Quote Anchor link
Dankje Jasper!

Ozzie PHP

Ozzie PHP

04/04/2013 15:39:58
Quote Anchor link
Welkom Dyon! Je mag hier gewoon al je vragen stellen hoor. Maak je daar maar niet druk over. Alle begin is moeilijk ;)

Dyon van der Blonk

Dyon van der Blonk

04/04/2013 15:44:09
Quote Anchor link
@Ozzie fijn! Dit is een website waar behoorlijk wat verstand in zit (met de mensen die op deze site komen). Antwoorden krijg je hier eigelijk altijd wel, dat is gewoon top! :)

Ozzie PHP

Ozzie PHP

04/04/2013 15:47:32
Quote Anchor link
We doen ons best ;)

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

06/04/2013 13:37:33
Quote Anchor link
Welkom op het forum.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.