nieuwe editor
Wat je zegt klopt inderdaad. Bij Zend Studio 5.5 ging het anders als in de Eclipse versies. Maar toen ik over ging naar een andere editor (ik geloof NetBeans destijds) ben ik ook gestopt met op afstand werken en werkte ik met versiebeheer.
Ah oke... maar weet jij of de nieuwere versies van Zend Studio ook op de oude (Zend Studio 5.5 ) manier kunnen werken? Daar ben ik wel erg benieuwd naar. Als dat kan, dan is Zend Studio 10 wellicht een optie.
Ik denk niet dat die op de 'oude' manier werken, maar misschien zit ik er naast. Downloads andere de trial en probeer het zelf even ;)
Zal ik wel doen als ik wat meer tijd heb...
@Ozzie ehm Coda voldoet aan je eisen volgens mij en ik weet alleen niet of dat ook voor de Windows is of OSX only .. en anders sublime text 2 misschien?
Sublime Text2 geen idee?
Ik denk niet dat het nog helemaal goed is om direct op je server te werken, dat is tegenwoordig een 'bad practise' en vandaar dat het in bijna geen 1 editor meer goed kan werken. Ik denk dat je beter je vereisten wat kunt bijschaven, dat maakt het vinden van een beetje leuke gratis editor stukken makkelijker.
Je kunt ook een netwerk schijf aanmaken die naar je server wijst. Dit kan in ieder geval via ftp. Dan is het voor je editor een lokale schijf die iets trager reageert. (Dat heb je toch met remote werken)
@TJVB: dat is wellicht een goed idee! Maar kan zoiets ook met een secured verbinding (SFTP)? En stel dat dat kan... welke editors voldoen dan aan mijn overige wensen?
Gewijzigd op 14/02/2013 12:34:37 door Ozzie PHP
Iemand nog een suggestie?
Gewijzigd op 17/02/2013 18:47:27 door TJVB tvb
@Bart: ik lees op de site "The project is connected with a folder on the disc." Dit wil ik niet, ik wil zelf directories en bestanden aan een project kunnen toevoegen.
Toevoeging op 17/02/2013 20:42:42:
Helaas doet de versie zonder Java het ook niet :(
Toevoeging op 17/02/2013 21:23:24:
Ook Codelobster werkt niet goed. Kreeg gelijk een crash toen ik verbinding wilde maken met SFTP. En ook dit werkt weer met lokale kopieën...