Nieuwe layout op www.fadingpixels.com

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Rowin

rowin

01/01/2007 16:51:00
Quote Anchor link
Hallo mensen,

Willen jullie een kijkje komen nemen op www.fadingpixels.com?
Er is namelijk weer een nieuwe layout!

Groeten Rowin

PHP hulp

PHP hulp

05/12/2024 03:20:32

Leo

Leo

01/01/2007 16:59:00
Quote Anchor link
Wat is er laatst nou gezegd? Niet voor elke nieuwe layout een nieuw topic aanmaken, en maak aub pas een topic aan als je site af is.

Maar iig een betere layout als de vorige, je gaat vooruit. Ookal is het nog erg dood.

Verder valt er niet veel te beoordelen, de site heeft nog een hoop tijd nodig.

Rowin

rowin

01/01/2007 17:01:00
Quote Anchor link
Zo bedankt(bo)
Hij is af.

Rowin

rowin

01/01/2007 17:02:00
Quote Anchor link
En niet voor elke, layoutm

Want heb er al 7 gehad!

Leo

Leo

01/01/2007 17:04:00
Quote Anchor link
Dubbelpost, ik vraag een mod om toch wat aandacht te besteden aan dit lid.

- -

- -

01/01/2007 17:07:00
Quote Anchor link
te smal. te weinig kleur.

Aaa Trump

aaa Trump

01/01/2007 17:18:00
Quote Anchor link
Rowin, dit gedrag kan echt niet.

verder vindt ik de site er een beetje gejat/gekopieerd uit.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

01/01/2007 17:23:00
Quote Anchor link
Rowin,

Je hebt als het goed is al een (aantal) waaschuwing(en) gekregen van mijn collega's en je krijgt er nu nog eentje bij. Jou hele 'posthistory' bestaat eigenlijk alleen maar uit 'bekijk mijn website!'.

- Voor het reviewen zijn ook regeltjes, we moeten er namelijk wel wat mee kunnen. En daar hou jij je niet aan, en dat vind ik niet zo netjes...
- 'Bumpen' (herhaaldelijk reageren ipv editten) is niet de bedoeling van een forum en ook hier ben jij op aangesproken.
- Het begint een beetje teveel op Spam te lijken, ik zie namelijk alleen maar verwijzingen naar jouw website maar ik heb jou nog nooit de moeite zien doen om andere te helpen... Een beetje eenrichtingsverkeer en ook dat vind ik niet echt lief...

Ik kan nog een tijdje doorgaan maar ik ga net zoveel tijd besteden aan deze reactie als een gemiddelde bezoeker aan jou website, weinig... Zorg eens voor wat content ofzo :P.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.