Nieuwe layout!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Cedric
Maar ik denk dat we gewoon moeten afwachten tot het moment daar is en de nieuwe layout aan ons word getoond en in gebruik genomen word....
Ik heb het eventjes publiek gezet.. :)
en het forum dan? waar staat dat?
dat is alleen de layout, knaap
lekker functioneel ook
wat wil je hiermee bereiken kleuter
Waarom zit je het dan door te strooien ?
Niemand gaat hier nog op reageren :s
Geheim - > geheim
Die mod (ben zen naam kwijt) moet zich niet schuldig voelen door jou
nou, als ik hem was zou ik dat wel doen :) (PHPerik moet zig zeker schuldig voelen)
Verder vind ik die layout wel netjes ;)
Wat een kinderachtig gedrag zie ik toch in dit topic en andere topics over dit onderwerp. Niek vindt het leuk om informatie te verspreiden over een mogelijke, met nadruk op mogelijke, layout voor de nieuwe versie van PHPHulp maar kijk nu zelfs eens hoe erop gereageerd wordt.
Allereerst wil ik benadrukken dat ik het echt zielig vindt dat er keer op keer nieuwe topics geopend worden over dit onderwerp, terwijl andere topics gesloten worden.
Daarnaast zijn de meeste reacties in dit topic echt beneden het niveau dat ik van sommigen verwacht had en ik over het algemeen op dit forum zie. De link die nu gegeven is toont een layout met daarachter een nog niet functionele website. Het heeft totaal geen zin om hier nu commentaar op te gaan leveren aangezien er toch niet op ingegaan wordt.
In plaats daarvan wordt en dan weer gereageerd op het gedrag van bepaalde mensen en wordt er een beetje over en weer geschreeuwd :S
Kortom, negeer zoiets gewoon lekker en wacht tot de uiteindelijk release of een aankondiging daarvan uit betrouwbare bron (lees: Bas zelf). Reageren op dit topic haalt allemaal niets uit en is daarom ook echt nutteloos.
I rest my case.
nou lekker dan :/