Nieuwe moderators!
Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »
Nu nog even dikgedrukt moderator onder hun naam zetten?
wes schreef op 11.04.2007 11:50:
Voor één keer ben ik het met je eens! Wie is "Roelofs"? Waarom heeft hij nog maar 1 post en 1 script geplaatst en is hij toch moderator geworden?ben ik trouwens de enige die geen idee heeft wie die neuq danny roelofs is?
rand() heeft gesproken! ^^,
*kuck* vriendjespolitiek *kuch* ;)
Wie zei je?
Nooit van gehoord heeft hij al een x een berichtje gepost?
Vincent schreef op 11.04.2007 14:01:
Ik zit hier ook al tijdje maar als je mij vraagt wie dat is zeg ik:
Wie zei je?
Wie zei je?
Same here, ben al ruim 2 jaar lid hier, maar die naam komt me niet echt bekend voor.
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij minder is voor de functie als Moderator!
Quote:
Enige wat je moet zijn is lid van PHPhulp met in ieder geval 200 posts zodat we kunnen nagaan wie je bent, hoe je schrijft enzovoort. Ook moet je minimaal 17 jaar oud zijn.
minimaal 17 jaar. Leeftijdsdiscriminatie!! Wat maakt het in vredesnaam uit hoe oud je bent?!?!
Als je ouder bent hoef het echt niet te betekenen dat je beter moderator kan zijn , ofwel?
Je reactie ontkracht zichzelf al min of meer
Kan die Roelofs niemand zijn die Bas van ergens kent? Ik bedoel dat hij erg actief is op andere forums of dat hij al samengewerkt heeft met Bas?
Misschien is het wel zn nieuwe liefde, je weet het niet
Maar misschien zou het dan 'handig' zijn als Roelofs zijn hier even voorstelt.
mebus schreef op 11.04.2007 14:32:
minimaal 17 jaar. Leeftijdsdiscriminatie!! Wat maakt het in vredesnaam uit hoe oud je bent?!?!
Misschien maar je moet toch een aantal eisen hebben vind ik voor als je mensen als Mods wiilt / wou aannemen.
Van alleen 200 Posts is natuurlijk niet voldoende ;)
Welkom bij de club, mannen.
thijs schreef op 11.04.2007 14:53:
Misschien maar je moet toch een aantal eisen hebben vind ik voor als je mensen als Mods wiilt / wou aannemen.
mebus schreef op 11.04.2007 14:32:
Je moet minstens 1796 posts hebben:p Net zoals mij nu:p
Welkom ladies!
Maar blijkbaar is het toch niet meer nodig.
Gefeliciteerd :D
zag niemand joh ;)