Nieuwe moderators!
Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »
Melding van nieuwe mods maar ze waren allemaal nog lid en ik wist nergens van :s
Maar het is nu duidelijk en ze zijn modjes, jammes wes, had je graag in het team gewild ;)
Ja, maarja, ik ben geen brownnoser dus dan houd het op he ;)
mebus schreef op 11.04.2007 15:02:
Je moet minstens 1796 posts hebben:p Net zoals mij nu:p
thijs schreef op 11.04.2007 14:53:
Misschien maar je moet toch een aantal eisen hebben vind ik voor als je mensen als Mods wiilt / wou aannemen.
Van alleen 200 Posts is natuurlijk niet voldoende ;)
mebus schreef op 11.04.2007 14:32:
minimaal 17 jaar. Leeftijdsdiscriminatie!! Wat maakt het in vredesnaam uit hoe oud je bent?!?!
Misschien maar je moet toch een aantal eisen hebben vind ik voor als je mensen als Mods wiilt / wou aannemen.
Van alleen 200 Posts is natuurlijk niet voldoende ;)
Je moet minstens 1796 posts hebben:p Net zoals mij nu:p
ooh.. ik dacht toch echt 11248 posts zoals Jan nu
nee helaas niet harmen, die is weer voor admins :)
Jammer dat ik maar van 1 van de 3 ooit gehoord heb. :P
Ach ja, ik zit ook pas half jaar/jaartje hier. :)
Succes, iig!
Welk ken je dan niet? Ben wel benieuwd. Gefeliciteerd mods. Ik verwacht nu wel activiteit van Danny want niemand kent 'm :-)
Toen ik de reacties doorlas zag ik dat Hipska die ene is met die grappige avatar.
Misschien weet Danny nog niet eens dat hij Moderator is geworden, omdat hij hier nooit te zien is. Tenzij het een bekende van Bas is, natuurlijk. ;)
Danny Roelofs is Anjans naam in het FBI witness protection program
Nee hoor want Danny Roelofs kan normaal Nederlands spellen, kijk maar naar z'n script. Misschien is het Eris, maar dan moet je effe bellen dan hoor je het meteen :-) "Hai met Ielis"
wes schreef op 11.04.2007 16:39:
LOL
Hij zal het nog niet weten, hopelijk horen we binnenkort wat van hem :)
De reden dat hij mod is geworden is nu wel bekend in ieder geval.
Wens hem succes, overlaad hem met pm's enz enz....
Laat hem zich helemaal thuis voelen ;)
Absoluut niet. Dat zou ook een actie zijn waar ik mij absoluut niet content mee zou kunnen voelen.
Ik heb overigens mijn bedenkingen over het hele proces van het aanstellen van nieuwe moderators. Afgezien van het feit dat ik van mening van dat je gekozen moet worden door de community (eg, je moet dus een reputatie hebben) ben ik het niet helemaal eens met het aanstellen van iemand die dus totaal geen feeling heeft met de community.
Afgezien van het feit dat je dan de mensen voorbij loopt die hier al jaren rondlopen moet je als moderator ook een soort van 'respect' opgebouwd hebben. Dat kan niet als je iemand aanstelt die niemand kent.
Maargoed het is mijn website niet. Ik wens iedereen dan ook succes met zijn nieuwe takenpakket.
PHPerik schreef op 11.04.2007 16:41:
Nee hoor want Danny Roelofs kan normaal Nederlands spellen, kijk maar naar z'n script. Misschien is het Eris, maar dan moet je effe bellen dan hoor je het meteen :-) "Hai met Ielis"
Een absolute schande om mensen achter hun rug om belachelijk te gaan maken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arjan Kapteijn
wacht ff arjan heeft gereageerd.
edit2:
Hey, Arjannetje. Ik zie dat je cursus Nederlands goed gaat.
Zo heb jij trouwens een nieuw stopwoordje? "Afgezien van het feit ".
Ja hej, Arjan, jij had zoveel respect dat je geen mod meer bent.
Ik heb pas respect ik zou direct deze site moeten ownen.
Maar ik own liever elke dag wat mensen op een website.
Later.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kalle P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mebus Hackintosh
Ik had het deel voor je edit ook gelezen.
PHPerik kan hier zijn gebruikersnaam veranderen hoor ;)
Dan is er toch geen probleem meer?
Arjan Kapteijn schreef op 11.04.2007 16:47:
Absoluut niet. Dat zou ook een actie zijn waar ik mij absoluut niet content mee zou kunnen voelen.
Ik heb overigens mijn bedenkingen over het hele proces van het aanstellen van nieuwe moderators. Afgezien van het feit dat ik van mening van dat je gekozen moet worden door de community (eg, je moet dus een reputatie hebben) ben ik het niet helemaal eens met het aanstellen van iemand die dus totaal geen feeling heeft met de community.
Afgezien van het feit dat je dan de mensen voorbij loopt die hier al jaren rondlopen moet je als moderator ook een soort van 'respect' opgebouwd hebben. Dat kan niet als je iemand aanstelt die niemand kent.
Maargoed het is mijn website niet. Ik wens iedereen dan ook succes met zijn nieuwe takenpakket.
Waarom verliest iedereen z'n gevoel voor humor tegenwoordig? We zijn hier allemaal om te programmeren en elkaar op een leuke manier te helpen en men moet niet zo'n kort lontje hebben, dit is niet Groningen of Limburg. Dit is Het Internet.
Erik schreef op 11.04.2007 16:50:
@ Kalle,
Ja ik had het ook gelezen en ontken alles :-)
Gaat 'ie lekker?
Quote:
Afgezien van het feit dat ik van mening van dat je gekozen moet worden door de community(eg, je moet dus een reputatie hebben)
Afgezien van het feit dat je dan de mensen voorbij loopt die hier al jaren rondlopen moet je als moderator ook een soort van 'respect' opgebouwd hebben.
Afgezien van het feit dat je dan de mensen voorbij loopt die hier al jaren rondlopen moet je als moderator ook een soort van 'respect' opgebouwd hebben.
Dat kan natuurlijk niet , dan word ik nooit mod
@arjan , take a joke..