Nieuwe Muzieksite

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Jesper Diovo

Jesper Diovo

25/05/2008 20:08:00
Quote Anchor link
Ik vind hem te simpel, zou het iets professioneler maken. Kijk eens naar andere radio/muziek sites en doe ideeën op ;-).
 
PHP hulp

PHP hulp

16/09/2024 21:22:11
 
Meddiecap B

Meddiecap B

09/06/2008 15:07:00
Quote Anchor link
Je pagina's staan in een map Pagina's, zet ze gewoon in de root van de site, of rename de map naar paginas of pages.

Zet ook alt text onder elk plaatje (SEO)
Frames is niet handig om op google gevonden te worden, omdat hij zeg maar een frames pagina tegenkomt. Ik kan in de bron bijna geen informatie vinden dat iets over jou website zegt. (erg belangrijk voor SEO) --> Bekijk je website in een tekstbase browser, dan zie je wat de google-bot ziet.

Bewegende dingen worden als irritant beschouwd, zoals je gifjes. Sinds de komst van de flashy-bewegende banners is de gemiddelde internetter daar redelijk blind voor geworden.

Verzin een passende titel voor elke pagina.
Bijv.: www.radiostereo.nl muziek, www.radiostereo.nl filmpjes etc

Gebruik lettertypes zonder schreef, dus geen lettertypes zoals Times new roman, gerramond. Maar gebruik Verdana (PC), Geneva, Myriad (Apple). Blijf ook bij dezelfde grootte. H1, H2, etc...altijd zelfde grootte houden. Dus niet H1 en H2 bijv. 18pt. Of H1 eerst 18pt en dan een keer 16pt.

Een zwarte achtergrond is niet verkeerd, als je er een lichter vlak overheen legt met daarop je tekst, filmpjes, plaatjes etc, dat gaat de aandacht daar meer naar toe. Het klinkt lullig, maar ik ben nu sterretjes aant tellen. (Zijn het overigens verticaal herhalende plaatjes?)

En ja...het ziet er nogal pre 2000 uit. En tegenwoordig is dat niet meer een mening maar een feit.

Zo...nu is het wel even genoeg geweest. Beetje veel negatieve feedback, maar ik denk dat het zeker nuttige feedback is. Oefenen, oefenen, oefenen.
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.